Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhenevan naisen haluttavuus miesten silmissä, onko sitä?

Vierailija
14.06.2025 |

Täällä oli ketju, jossa viisikymppinen nainen kyseli, onko 50 vuotta täyttänyt nainen enää millään tavalla haluttava miesten mielestä.

Olen 48 enkä pidä itseäni haluttavana. Miestä ei kiinnosta. Todella harvoin enää kukaan muukaan mies katsoo sillä tavalla. Kun sitten katsoo, jaksaahan sillä kauan. Mutta en yhtään tunne itseäni haluttavaksi.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 ikävuoden jälkeen alkaa naisten alamäki. Mitä enemmän sen jälkeen vuosia takana, sen huonommat pelikortit markkinoilla. 40 on itselleni ehdoton yläikäraja.

Säälittää jo valmiiksi, kuinka sullekin tulee käymään, kun ikäännyt!

Ihan hyvin mulla menee, ikää 52. Kun asiansa hoitaa kunnolla, saa alle nelikymppistä aina.

Vierailija
22/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes Hollywoodin huippukaunottaret jotka jätetään vaihdevuosivaivojensa takia siinä 45-50 ikäisinä, eivät enää kelpaa kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 47v ja tuntuu että miesten huomio on vain lisääntynyt vuosien saatossa. Ikäähaarukka hyvin laaja keltä huomiota, katseita ja flirttiä tulee, myös esim. nuoret perheenisät katselee sillä silmällä. 

Vierailija
24/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ikinä tavannut nuorenevia ihmisiä, ihan turhaa surra tai pelätä asiaa, joka tapahtuu kaikille. Ihmisillä on kovin erilaisia mieltymyksiä, paitsi tietysti palstamiehillä, joista 99% joutuu tyytymään epätäydelliseen kumppaniin.

Vierailija
25/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä ikinä tavannut nuorenevia ihmisiä, ihan turhaa surra tai pelätä asiaa, joka tapahtuu kaikille. Ihmisillä on kovin erilaisia mieltymyksiä, paitsi tietysti palstamiehillä, joista 99% joutuu tyytymään epätäydelliseen kumppaniin.

Kaikki me vain ihmisiä ollaan ja epätäydellisiä, joten se on 100 prosenttia se epätäydellisyys . Aivan turha itseään koroitella ja ylpeillä, mutta jos joku katsoo täydellisen saaneesa, niin hyvä niin.

Vierailija
26/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että sinuakin moni mies pitäisi seksikkäänä.

En kuitenkaan usko, että siihen ikä suoraan vaikuttaa.

Enemmän se jos on todella lihava tai aivan liian laiha. Toki näistäkin jotkin miehet tykkää.

Etsit sellaisen miehen joka pitää juuri sinusta. Uskon kyllä, että löytyy.

En minä halua etsiä mitään random-miestä ihan vain siksi että joku pitäisi minua seksikkäänä. Haluaisin tietenkin toimivan seksielämän oman mieheni kanssa. En ole jättämässä ihanaa miestä ja hyvää suhdetta ihan vain siksi että miehellä ei enää, tai ainakaan juuri nyt, seiso. Tunnen lähinnä surua, surua siitä että joudun ehkä luopumaan seksistä suhteellisen nuorena, ja surua siitä että en koe olevani viehättävä mieheni silmissä. Ei kyse ole orgasmeista (joita btw saisin hyvin helposti siinä yhdynnässäkin), terveisiä vaan toiselle kommentoijalle, kyse on paljon syvemmistä ja monimutkaisemmista asioista. 

Vierailija
27/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eivät miehet päätä huutoäänestyksellä, kuka on haluttava ja kukaei.

Siis läskiperse miehet jotka ovat aivan kamalia, haisevia ja sikarumia.

Menkää nolot muualle!

Vierailija
28/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että sinuakin moni mies pitäisi seksikkäänä.

En kuitenkaan usko, että siihen ikä suoraan vaikuttaa.

Enemmän se jos on todella lihava tai aivan liian laiha. Toki näistäkin jotkin miehet tykkää.

Etsit sellaisen miehen joka pitää juuri sinusta. Uskon kyllä, että löytyy.

En minä halua etsiä mitään random-miestä ihan vain siksi että joku pitäisi minua seksikkäänä. Haluaisin tietenkin toimivan seksielämän oman mieheni kanssa. En ole jättämässä ihanaa miestä ja hyvää suhdetta ihan vain siksi että miehellä ei enää, tai ainakaan juuri nyt, seiso. Tunnen lähinnä surua, surua siitä että joudun ehkä luopumaan seksistä suhteellisen nuorena, ja surua siitä että en koe olevani viehättävä mieheni silmissä. Ei kyse ole orgasmeista (joita btw saisin hyvin helposti siinä yhdynnässäkin), terveisiä vaan toiselle kommentoijalle, k

Kai haluttavuus on osaksi sisäsyntyistä, kun ajattelee itsestään hyvää, säteilee ulospäinkin positiivista. 

Vierailija
29/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vähän kaksi eri asiaa, suhteessa haluihin vaikuttaa muukin kuin pelkkä ulkonäkö. toki mies on biologisesti viritetty etsimään naista kenen kanssa saada lapsia, mikä yleensä tekee että miehet tykkää nuoremmista. mutta jos suhde on hyvä ja kumpikin pitää huolta kehostaan niin ei pitäis olla ongelmia seksinkään suhteen.

:M50

Vierailija
30/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jossa selvästi saa näkyä jo ikääntymisen merkkejä, mutta kuitenkin joten kuten säilynyt, mutta olemuksessa tiettyä "lutk.amaisuutta" ja seksinnälkää = parasta.

Vierailija
31/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todella harvoin enää kukaan muukaan mies katsoo sillä tavalla. Kun sitten katsoo, jaksaahan sillä kauan. Mutta en yhtään tunne itseäni haluttavaksi."

Vaihda tuohon "todella harvoin"  kohdalle "ei koskaan"  ja tervetuloa miesten maailmaan sen suhteen miten vastakkainen sukupuoli näkee sinut (ellei ole top 1 promille mieskarkki)

Vierailija
32/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä eivät miehet päätä huutoäänestyksellä, kuka on haluttava ja kukaei.

Siis läskiperse miehet jotka ovat aivan kamalia, haisevia ja sikarumia.

Menkää nolot muualle!

Eikös tässä jokainen kerro omista mieltymyksistään kun kerran kysyttiin, aivan kuten sinäkin tuossa kerroit vaikkei edes kysytty?

No, omasta puolestani voin sanoa, että pidän edelleen omaa 50+ vaimoani erittäin haluttavana, viimeksi eilen illalla rakasteltiin ennen nukkumaanmenoa. Vielä saan hänet syttymään ja kostumaan, vaikka ne täälläkin paljon puhutut ja pelätyt vaihdevuosivaivat hänelläkin tuntuvat.

Yhtään sen nuorempi en ole itsekään, mutta kun molemmat ollaan itseämme terveenä ja kunnossa yritetty pitää, niin vielä sitä tässä iässä hyvin jaksaa, niin seksiä kuin elämää yleensäkin.

Vierailija
33/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä vähän kaksi eri asiaa, suhteessa haluihin vaikuttaa muukin kuin pelkkä ulkonäkö. toki mies on biologisesti viritetty etsimään naista kenen kanssa saada lapsia, mikä yleensä tekee että miehet tykkää nuoremmista. mutta jos suhde on hyvä ja kumpikin pitää huolta kehostaan niin ei pitäis olla ongelmia seksinkään suhteen.

Ei pitäisi, sinun mielestäsi, mutta niin vain totuus voi olla sinun taruasi ihmeellisempää. 

Nimim. Meillä on valtavan hyvä suhde jossa on todella paljon läheisyyttä, ja minä olen fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa, mutta miehelläni ei silti enää paikat toimi 

Ja ei. Hän ei halua lääkkeitä. Ihan sama mitä vauvapalstalla sanottaisiin. Hän ei halua lääkkeitä. 

Vierailija
34/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi, sinun mielestäsi, mutta niin vain totuus voi olla sinun taruasi ihmeellisempää. 

Nimim. Meillä on valtavan hyvä suhde jossa on todella paljon läheisyyttä, ja minä olen fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa, mutta miehelläni ei silti enää paikat toimi 

Ja ei. Hän ei halua lääkkeitä. Ihan sama mitä vauvapalstalla sanottaisiin. Hän ei halua lääkkeitä. 

no tohon tilanteeseen ei harmittavasti ole kauheesti tehtävissä jos toinen ei halua muuttaa tilannetta. suhde kun on että kumpikin on tyytyväisiä siihen niin fyysisesti kuin muutenkin.

Vierailija
35/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin naisessa eniten kiinnostaa persoona, arvot ja energia. Toki ulkonäkö vaikuttaa, mutta itsekin jo 49v ymmärrän että ei me enää 20v olla eikä siihen mielestäni ole tarvetta päästä tai siinä pysyä. Kun nainen kokee olonsa hyväksi kehossaan ja hänellä on intohimoja, sekä myönteinen elämänasenne, ne ainakin itselleni loistaa ulkonäön läpi. Uskoisin että tämä toimii toisinpäin myös. 

Olen toki myös niitä miehiä joita ei Tinderistä löydy, koska pidän naisen kohtaamisesta fyysisesti ja siitä mitä hän saa minut tuntemaan. Viimeisin ja nykyinen suhde alkoi kun olin vielä toipumassa edellisestä, enkä siis edes halunnut tai tarkkaillut ympäristöäni sillä silmällä. Sitten tuli vastaan aikamoinen timantti joka osaa jatkuvasti yllättämään positiivisesti, niin elämässä kuin sängyssäkin. Ja arvostamme toisiamme, miehenä, naisena, ihmisenä. Vaikka olemme hyvin erilaisia, koen sen enemmänkin tuovan raikkautta suhteeseen.

Pitäkää mielenne auki, olkaa autenttisia ja hellikää sisäistä lastanne.

Kaikki haluavat tulla nähdyksi ja arvostetuksi. Jos näitä pystyy tarjoamaan ovat ne vaikea ohittaa.

Vierailija
36/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on liikunnallinen ja sopusuhtainen nainen, jonka naama ei näytä eläkeikää lähestyvältä uskonnonopettajalta Irmeliltä (RIP Irmeli), niin kyllä kiinnostaa tutustua. Sitten tutustuessa selviäö, kiinnostaako tutustua lähemmin.

Vierailija
37/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea ajatus, olla tarttumatta apuun, joka olisi saatavilla. Vähän kuin nälkäkuolema ruokapadan äärellä. Minulla seisoo vielä ihan hyvin ilman lääkkeitä, mutta lääkkeisen kanssa pystyn rakastelemaan tuntikausia, eikä seisokki lopu orgasmiin.

M52

Vierailija
38/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 68v, ehkä minulla 7 vuotta toiminnallista aikaa, piirittelen siksi ainoastaan naisia joiden yllä äärimmäisen lyhyt minihame näyttää varmasti vielä 7 vuoden päästä kuumalta eikä säälittävältä.

Vierailija
39/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Todella harvoin enää kukaan muukaan mies katsoo sillä tavalla. Kun sitten katsoo, jaksaahan sillä kauan. Mutta en yhtään tunne itseäni haluttavaksi."

Vaihda tuohon "todella harvoin"  kohdalle "ei koskaan"  ja tervetuloa miesten maailmaan sen suhteen miten vastakkainen sukupuoli näkee sinut (ellei ole top 1 promille mieskarkki)

Kyllä mua naiset vielä katsoo (nuoretkin, mitä tosin en lakkaa ihmettelemästä...).

En ole erityisen komea, en mikään mieskarkki, en tosiaan, ennemminkin ihan tavallinen.

Yritän kyllä huolehtia itsestäni ja koitan pukeutua siististi, se on mun mielestä kohteliastakin, kun nyt kerran liikkuu yleisellä paikalla.

Mistä näitä tietää, mistä se johtuu, mutta kivaltahan se tuntuu!

M50

Vierailija
40/117 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun mustaa lateksia päälle. Kun ekan kerran näet ja tunnet itsesti vaikkapa jossain upeassa mekossa tai jopa catsuitissa niin haluttavuudesta ei kannata murehtia sitten pätkääkään!