Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit ilmaisen reissun Yhdysvaltoihin vaikkapa 10 päivää, minkä kohteen valitsisit?

Vierailija
31.12.2022 |

Minä varmaan Miamin. Haluaisin käydä katsomassa Evergladesin kansallispuistoa sekä Key Westiä. Toki monessa muussakin paikassa mutta tuo voisi olla ensimmäinen kohde :)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku missä näkisi NHL, NBA ja NFL ottelut reissun aikana.

Vierailija
2/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin Austiniin. Olen käynyt jo monta kertaa Yhdysvalloissa, mutta Texas on katsomati.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää miettiäMnämm mnämmm nmämmmm.. Luultavasti valitsisin amerikan

Vierailija
4/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähtisin Austiniin. Olen käynyt jo monta kertaa Yhdysvalloissa, mutta Texas on katsomati.

Jos Texasiin haluat, mene San Antonioniin. Kertakaikkiaan ihana kaupunki, harvinaista Usassa, että on niin viehättävä keskusta.

Vierailija
5/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boston.

En tiedä miksi. Mutta sinne menisin. En ole ikinä käynyt Jenkeissä

Vierailija
6/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montana. Haluaisin nähdä hevosia ja puhveleita.

New Orleans. Haluaisin nähdä ja kuulla kaikkea siistiä, mikä liittyy musiikkin.

Sori, en vaan pysty valitsemaan noista.

Vierailija
7/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-auto on sitten välttämättömyys Floridassa. Tuolla käytiin ja onkin ollut ainut lomamatka koskaan missä painoni on laskenut. En ole oikein koskaan ollut pikaruuan ystävä, tuolla ei oikein löytynyt muuta ruokaa enkä sitten saanut syötyä riittävästi.

Muutoin ihan hyvä matka, auton vuokrasimme vasta paikan päältä mikä oli erehdys, edullisia vuokra-autoja ei löytynyt kun ei ollut olemassa paikallista vakuutusta itsellä. Etukäteen olisi kyllä saanut vuokrattua. Kävely ei ole liikkumisvaihtoehto missään.

Vierailija
8/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Texasiin haluat, mene San Antonioniin. Kertakaikkiaan ihana kaupunki, harvinaista Usassa, että on niin viehättävä keskusta.

Ei kun haluan nähdä Weird Cityn.

Vierailija
9/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicago ja Detroit.

Vierailija
10/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-auto on sitten välttämättömyys Floridassa. Tuolla käytiin ja onkin ollut ainut lomamatka koskaan missä painoni on laskenut. En ole oikein koskaan ollut pikaruuan ystävä, tuolla ei oikein löytynyt muuta ruokaa enkä sitten saanut syötyä riittävästi.

Muutoin ihan hyvä matka, auton vuokrasimme vasta paikan päältä mikä oli erehdys, edullisia vuokra-autoja ei löytynyt kun ei ollut olemassa paikallista vakuutusta itsellä. Etukäteen olisi kyllä saanut vuokrattua. Kävely ei ole liikkumisvaihtoehto missään.

Mitä ihmettä. Miten voi jenkeissä olla hankalaa vuokrata autoa? Joka kerta on vuokrattu ja hyvin toiminunt ja kohtuuhinnalla. Viime kesänä oltiin Floridassa. Ruoka oli hyvää ja sitä löytyi helpolla joka paikasta. Kivoja ravintoloita oli joka paikassa. Alligaattoriakin tuli syötyä, maistui lähinnä kanalle, kelpasi lapsillekin.

Vierailija
11/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montana ja Wyoming, sekä Dakotat. Maisemat...

Vierailija
12/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, vaikka olisi ilmainen reissu. Kanadaan voisin mennä mielelläni.

Vierailija
13/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaisin loman niin että puolet New Yorkissa ja puolet jossain syvässä etelässä rämeillä krokotiilia syöden. En ole ikinä käynyt USA:ssa. Olisi siellä paljon paikkoja jotka haluaisin nähdä.

Vierailija
14/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei austinissa ole mitään mielenkiintoista. Lisäksi ilmasto on ihan kauheaa.

San antonio on edes kivan näköinen.

Tosin skippaisin teksasin kokonaan jos olisi vain 10 päivää aikaa.

Vierailija
15/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaskaan tai Havajille. Niihin tuskin tulis muuten lähdettyä.

Vierailija
16/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Francisco.

Vierailija
17/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan aikana ennen nettiä ja uberia.

Mikään muu ei selitä moista disinformaatiota.

Vierailija
18/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaiji.

Vierailija
19/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Francisco ja Kalifornian punapuumetsät. Ne on näkemättä vaikka muualla Yhdysvalloissa olen käynyt. Parhaat pikaruuat oli Panda Expressin kasvisruuat. Wendyssä oli myös hyviä salaatteja toisinaan. Tasokkaissa ravintoloissa syöminen oli aika kallista tippeineen eikä ruoka sen parempaa kuin hyvissä pikaruokapaikoissa.

Vierailija
20/40 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Connecticut, Massachusetts ja Maine eli New England. Ehdottomasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme