Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhenevan naisen haluttavuus miesten silmissä, onko sitä?

Vierailija
14.06.2025 |

Täällä oli ketju, jossa viisikymppinen nainen kyseli, onko 50 vuotta täyttänyt nainen enää millään tavalla haluttava miesten mielestä.

Olen 48 enkä pidä itseäni haluttavana. Miestä ei kiinnosta. Todella harvoin enää kukaan muukaan mies katsoo sillä tavalla. Kun sitten katsoo, jaksaahan sillä kauan. Mutta en yhtään tunne itseäni haluttavaksi.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni on puolivälissä seitsemääkymmentä. Hän on mielestäni kaunis ja haluttava. Olen häntä jokusen vuoden nuorempi, mies siis olen, ja saan nyt elämäni parasta seksiä. En olisi uskonut että näin käy minulle enää, mutta enemmän kuin mielelläni myönnän erehtyneeni. Ulkonaisesti näytämme hyvin tavalliselta vanhalta pariskunnalta ja sellaisia olemmekin, mutta näköjään tällä iälläkin voi olla seksuaalimielessä todella kivaa. Niin että vanheneva nainen voi olla, ja onkin, mielestäni oikein haluttava. Hän ainakin on.

Onko tyttöystäväsi 35 vai 65? Puolivälissä seitsemääkymmentä on 35 ja sen ikäinen ei kyllä ole vanha muuta kuin parikymppisten ja sitä nuorempien silmissä..

Vierailija
82/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 82: Älä esitä tyhmempää kuin olet. Iästä puhuttaessa esim "puolivälissä kolmeakymmentä" tarkoittaa kahdenkymmenen ja kolmenkymmenen puolivälin kieppeillä olevaa henkilöä. Ei viisitoistavuotiasta. Tämänhän tiesitkin, mutta pätemisen halusi otti voiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni on puolivälissä seitsemääkymmentä. Hän on mielestäni kaunis ja haluttava. Olen häntä jokusen vuoden nuorempi, mies siis olen, ja saan nyt elämäni parasta seksiä. En olisi uskonut että näin käy minulle enää, mutta enemmän kuin mielelläni myönnän erehtyneeni. Ulkonaisesti näytämme hyvin tavalliselta vanhalta pariskunnalta ja sellaisia olemmekin, mutta näköjään tällä iälläkin voi olla seksuaalimielessä todella kivaa. Niin että vanheneva nainen voi olla, ja onkin, mielestäni oikein haluttava. Hän ainakin on.

Kyllä särähtää pahasti korvaan, kun eläkeikäistä mummia sanotaan tyttöystäväksi.

Vierailija
84/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä särähtää pahasti korvaan, kun eläkeikäistä mummia sanotaan tyttöystäväksi.

Emme ole naimissa, joten hän ei ole vaimoni. Emme ole avoliitossa, joten hän ei ole avovaimoni. Millä nimellä häntä pitäisi kutsua? Mummoystävä? No joo, silläkin nimellä olen häntä kutsunut, onhan hänellä lapsenlapsia kuten itsellänikin on. 

Jos jollakulla särähtää korvaan tämän ikäisten kutsuminen tyttö - tai poikaystäväksi, niin omat ovat korvanne, joten pitäkää myös särähtelynne. 

Vierailija
85/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole naimissa, joten hän ei ole vaimoni. Emme ole avoliitossa, joten hän ei ole avovaimoni. Millä nimellä häntä pitäisi kutsua? Mummoystävä? No joo, silläkin nimellä olen hä

Tyttö on 0-17v, nainen on 18v --> 

Eli naisystävä, ei tyttöystävä. Mummokin on nainen ja tiedän naisen, josta tuli mummo 38-vuotiaana, mutta mummo-sana kyllä yleensä tuo mieleen harmaahapsisen isoäidin, jonka seksihommat loppuivat joskus 20-30v sitten.

Vierailija
86/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteen suurin ongelma on se, että onko kysessä tyttö-, nais- vai mummoystävä, niin vähällä on päästy...

Ihan uteliaisuudesta, onko isompaakin kokemusta niitten "harmaahapsisten isoäitien" seksihommien loppumisesta 20-30 vuotta sitten? Totta kyllä on että monella heistä näin käy, mutta onneksi on heitäkin joilla ei käy niin.

Jokainen ihminen kun on oma yksilönsä.

Vierailija
87/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on 0-17v, nainen on 18v --> 

Tyttö on tyttölapsi, tyttö tulee seksuaaliseksi eli hedelmälliseksi puberteetissa jossain 10-15 vuoden iässä jolloin myös hänen himot syttyvät, sen jälkeen hän on biologisesti täysi nainen, toki nuori nainen. Laki määrää että 18v täyttänyt ihminen on lain edessä aikuinen, eli itse vastuussa edesottamuksistaan, sillä ei ole mitään biologista perustaa.

Vierailija
88/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole naimissa, joten hän ei ole vaimoni. Emme ole avoliitossa, joten hän ei ole avovaimoni. Millä nimellä häntä pitäisi kutsua? Mummoystävä?

Et naisystävästä ole koskaan kuullut puhuttavan?

Vierailija
89/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et naisystävästä ole koskaan kuullut puhuttavan?

Minusta käsite "tyttöystävä" on käypä kaikkia sellaisia kaunottaria kuvaamaan joiden yllä henkeäsalpaavan lyhyt minihame näyttää vielä sexyltä eikä säälittävältä.

Vierailija
90/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei mitenkään särähdä korvaan, kun esiin tulee tuo asiayhteys missä tuota sanaa käytetään.  Tuossa asiayhteydes tyttö sana saa kuin uuden sisällön. Siinä sanonnassa tuossa yhteydessä korostuu se arvostus mikä asian kertojalla on kyseiseen naiseen ja varmaan se henkinen puoli . Eihän ihmisen sielu vanhene . Vain keho vanhenee.

Vierailija
91/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miehet tykkää vanhenevista naisista. Minuuakin nuoruusajalta hienoja kokemuksia.

Vierailija
92/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta yhdessä ja kyllä nainen on aivan yhtä haluttava kuin silloin, kun aloitettiin. Iloinen mieli on seksikkäintä.

Vierailija
93/117 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset vanhenevat, ihan vaan tiedoksi.

Niin juuri ja wanhenevat nopeasti. Tulevat seksuaaliseksi noin 10v ikäisenä, menettävät seksuaalisuutensa jo 40v ikäisenä.

Vierailija
94/117 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on hauska kun siis olen itse 29-vuotias nainen ja saan eniten huomiota itseäni kymmenen vuotta nuoremmilta. Oma miehenikin on 25-vuotias. Itseasiassa iskin hänet ihan itse salilta! :D Flirttailimme katseillamme jonkun aikaa, ja sitten minä rohkenin mennä kysymään numeroa.

Minulta ei ole koskaan elämäni aikana tullut kukaan nainen pyytämään puhelinnumeroa tai muuta yhteystietoa, ei edes vanhemmat naiset. Kuinka muilla miehillä?  / M1957

Ei minullakaan ole käynyt. Bi-terve saattaa kyllä tehdä mitä vaan, niitä on vähän, ei satu jokamiehen kohdalle. Tosin, 25v sali-alfa katselee teininaisia eikä mitään puumia.

Olen tuo kommentin kirjoittaja..Ymmärrän että tämä herättää kateutta teissä vanhoissa miehissä. Ajatella että nainenkin voi iskeä miehen! Huh. Ja mieheni ei ole mikään sali-alfa vaan ihan mies joka käy salillla huolehtimassa itsestään. Kyllä tällä perällä saan napattuakin kenet miehen tahansa. Olen sitten bi tai en. ;)

Vierailija
95/117 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on hauska kun siis olen itse 29-vuotias nainen ja saan eniten huomiota itseäni kymmenen vuotta nuoremmilta. Oma miehenikin on 25-vuotias. Itseasiassa iskin hänet ihan itse salilta! :D Flirttailimme katseillamme jonkun aikaa, ja sitten minä rohkenin mennä kysymään numeroa.

Minulta ei ole koskaan elämäni aikana tullut kukaan nainen pyytämään puhelinnumeroa tai muuta yhteystietoa, ei edes vanhemmat naiset. Kuinka muilla miehillä?  / M1957

No tuohan on vaan surullista. En tosin olettaisinaan että tuona vuona syntynyt mies saisi kauheasti huomiota enää naisilta.

Vierailija
96/117 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä perällä saan napattuakin kenet miehen tahansa.

Niin. Jotkut miehet kyllä napataan aivoilla. Ei perällä. ;)

Vierailija
97/117 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen vanhaan räysään pääsee puoliveltollakin

Vierailija
98/117 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näitäkö ei voi omistaa molempia? Tyypillinen naisvihamielinen asenne :D

Vierailija
99/117 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl vanhat naiset on parhaita seksiin. Siinä he joutuvat yritämään vs nuoret naiset joilla kroppa korvaa paljon.

Vierailija
100/117 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näitäkö ei voi omistaa molempia? Tyypillinen naisvihamielinen asenne :D

Kyllä. Ne voi omistaa myös molemmat. ;)

Ja moni omistaakin. Mutta perät kuihtuvat. Kuihtuvat toki ne aivotkin, mutta ehkä sittenkin periä hitaammin. ;)

Ja moni arvostaa enemmän sitä sisintä kuin kuorta.

Makuja on monia. :)

Niin, ja vihamielinen en halunnut olla, en naisia, enkä muitakaan kohtaan. Anteeksi, että tällaisen vaikutelman annoin.