Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas mitä ökyrikkaille kavereille HÄÄLAHJAKSI?? Itse toivat meille v 2003

Vierailija
24.03.2007 |

11 euron iittalan kulhon

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maailma on ihan kieroutunut. Suurimmalla osalla maapallon ihmisistä ei ole riittävästi ruokaa ja jotkut karmeat ämmät ihmettelevät, että tuli eri sarjaa ja liian halpa astia lahjaksi. Pöyristyttävän karmeaa ajattelua. Sanokaa minulle, että te AP:n kaltaiset olette jotakin 16-vuotiaita teinejä, joita elämä ei ole vielä opettanut. Hyi yäk! Minkälainen mies on ottanut vaimokseen vouhkaajan, joka tutkii häälahjapöytää taskulaskimen kanssa? Enpä usko, että tuollainen ihminen kykenee rakastamaan ketään aidosti. AP, olet mammonanpalvoja, etkä taatusti tiedä mitä Raamatussa sanotaan kaltaisistasi. Älä mene niihin häihin, ettei kylmä sydämesi pilaa toisten rakkauden juhlaa.

Vierailija
62/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä voi viedä 11 eken lahjan, mutta rikas ei. ei rikkaan tarvitse törsätä lahjaan mahdottomasti, mutta heillä ei ole mitään syytä olla ostamatta kohtuuhintaista lahjaa. rikas ja saita ja köyhä antaa vähästäänkin. näinhän se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu jos eoi sitä kerran ole ollut myytävänä... Olisiko sitten ollut jotakin vanhaa iittalan tuotantoa, jota ei nykyaiklana enää tehdä.

JOka tapauksessa, mä varmaan veisin jotakin sam,aa luokkaa olevan lahjan. Ehkä panostaisin marimekon kivituikkuun tai jotakin vastaavaa. Valinta-talossa oli ainakin vähän aikaa sellainen hyvä tarjous: osta kaksi finduspakasteruokaa, ja saat sellaisen ruokaöljyspreipullon kaupan päälle. Voisit antaa sellaisen soraypullon...

Vierailija
64/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

köyhä voi viedä 11 eken lahjan, mutta rikas ei. ei rikkaan tarvitse törsätä lahjaan mahdottomasti, mutta heillä ei ole mitään syytä olla ostamatta kohtuuhintaista lahjaa. rikas ja saita ja köyhä antaa vähästäänkin. näinhän se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän