Sanokaas mitä ökyrikkaille kavereille HÄÄLAHJAKSI?? Itse toivat meille v 2003
Kommentit (64)
Vierailija:
53 kukahan tässä on ääliö, kielenkä..
mutta sinä ilmeisesti olet sitä mieltä, että köyhä saa käyttäytyä huonommin kuin rikas eli rikkaille on eri normit kuin köyhille. Kauna ja kateus paistaa tosi kauas.
Ja mitä käyttäytymiseen tulee, olet kyllä aivan törkeä " ystävä" .
Vierailija:
53/55 lapsellinen :DDD
kalliin lahjan, ap itkisi täällä, että tekivät senkin ilkeyttään, kun nyt hänellä ei olekaan varaa ostaa yhtä kallista jne.
Perusongelma on se, että kaverilla on rahaa, ap:lla ei ja ap on tikahtua kateudesta.
Vierailija:
kalliin lahjan, ap itkisi täällä, että tekivät senkin ilkeyttään, kun nyt hänellä ei olekaan varaa ostaa yhtä kallista jne.Perusongelma on se, että kaverilla on rahaa, ap:lla ei ja ap on tikahtua kateudesta.
kerroinpa vain, mikä tässä pohjimmiltaan mättää - kun kerran aloituskin oikein piti laittaa.
60
Mulla yksi tuttava sai erittäin hyvävaraiselta vanhemmalta pariskunnalta pyöreitä vuosia täyttäessään kristallilaseja. Muuten ok, mutta kun nämä lasit olivat naarmuisia, halkeilleita ja vielä kaiken kukkuraksi likaisia! Eli ihan oli omasta kaapista pakattu jotain vanhaa lasia lahjaksi. Eikä kyse ollut siitä että olisi kiirekään ollut, kun syntymäpäiväsankari ei varsinaisena juhlapäivänä pitänyt juhlia ja nämä vieraat tuli myöhemmin kylään.
eivätkä anna paljostaan! Köyhät ja keskituloiset antavat vähästäänkin...
häpeä 60
teidän ahneudestanne. Lukeudun varmaan keskimääräisesti hyvätuloisiin eikä ikinä ole tullut lahjaa saadessa mietittyä sen arvoa. Lahja on lahja, jonka joku haluaa sydämestään antaa juuri sinulle. Lahja ei ole vastine mistään, moukat. Toivottavasti ette opeta lapsillenne moukkamaisia tapojanne. Onko teidän elämänne noin huonoa, että katkeroidutte jopa ystävillenne lahjojen arvosta. Itse annan lahjan jollaisen luulen tekevän saajan iloiseksi, sen arvosta välittämättä. Toisinaan lahjat maksaa enemmän toisinaan vähemmän, pääasia on, että luulen saajan pitävän siitä.
Kyllä meille on jo kotona opetettu, että juhliin viedään kunnollinen ja fiksu lahja eikä raahata koko konkkaronkkaa hotkimaan jollain pyhällä hengellä... Mietipä omia tapojasi..
AP, älä mene koko häihin jos noin korventaa vielä sielua heidän tuoma lahja. Mukava " ystävä" olet!
Mikähän se kunnon lahja sitten kenellekin tarkoittaa..........Maailma hukkuu paskaan ja ihmiset kantaa toisilleen " roskaa" alias kunnon lahjan vaan sen takia että näin kuuluu tehdä. Itse ainakin haluaisin jotain sellaista jota " tarvitsen" , oli se sitten kuinka pientä ja halpaa tahansa.
että myönnä vain että meni rikkailla nyt hutiin tämä ostos..
Juu, lahja meni hutiin, sehän oli juuri roinaa mitä ei kukaan halua. Mun pontti oli, että ap voisi itse olla fiksumpi ja ostaa jotain mikä saajia miellyttäisi.
Vierailija:
Kyllä meille on jo kotona opetettu, että juhliin viedään kunnollinen ja fiksu lahja eikä raahata koko konkkaronkkaa hotkimaan jollain pyhällä hengellä... Mietipä omia tapojasi..
Menetkö siis häihin vain ruuan takia ja yrität hyvitellä sitä jotenkin viemällä kalliin lahjan????? Toivottavasti et opeta lapsillesi yhtä huonoja käytöstapoja ja moraalia. Hääpari luulee, että olet tullut juhliin heidän takiaan, mutta oletkin tullut vain syömään. Menisit ravintolaan.
naimisiin?