Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas mitä ökyrikkaille kavereille HÄÄLAHJAKSI?? Itse toivat meille v 2003

Vierailija
24.03.2007 |

11 euron iittalan kulhon

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuta vaatimatonta mihin eivät ole tottuneet.

Vierailija
2/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta vaatii ehkä liikaa vaivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mainosta sitten niille kuinka monta työtuntia meni sen tekemiseen. Sitten vielä sanot että kutstvat sinut kylään kun ovat saaneet maton paikoilleen.

Vierailija
4/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jokin edullinen " ei merkki" kulho/maljakko/tmv. Sitten lisäksi jotakin " tilpehööriä" , eli ihan mitä tahansa viinipullosta (keskihintainen) juurtohöylään (ei tarvitse olla merkki tuote tämänkään...) ja pakkaat ne kauniisti sellofaaniin johon ehkä jotakin kukkaa ymv. koristeeksi ja kangasrusetti. On edullista, tyylikästä ja tekee vaikutuksen...;) Jos ostat esim. Iittalaa, nin kaikki tietävät hinnan. Ihan marketeista ymv. saa kivoja kulhoja/maljakoita joiden laatu on HYVÄ (siis näyttävät laatu tuotteelta) ja harva osaa marketeiden/halpa-hallin astiat ulkoa, vert Ittala tmv. ;)

Eli moni kakku päältä kaunis...;)

Vierailija
5/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäviä isojakin kasveja voi saada edullisesti. Ja hintahaitari kuitenkin suuri, samaa lajia olen nähnyt samankokoisena 10 e (market) - 35 e (pieni kukkakauppa)

Tietty kiva, jos kasviin liittyy jotain symboliikkaa esim. rahapuu, muratti (tuo onnea)...

Vierailija
6/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muratti tuo onnea? Vanhan kansan sanonnan mukaan muratti, murheen myrtti eli on epäonnen kasvi.

Vierailija
7/64 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muratti tuo onnea? Vanhan kansan sanonnan mukaan muratti, murheen myrtti eli on epäonnen kasvi.

No joo olen kuullut näinkin, mutta yleisemmin ajatellaan tuovan nimenomaan onnea, siksi esim. usein jouluasetelmissa (onnea uudelle vuodelle) ja erityisesti briteissä yleinen talojen seinillä juuri hyvän onnen symboliikan vuoksi.

6

Vierailija
8/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munankeitin

Vierailija
9/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin meinaa ihmettelin, että niin merkkitietoinen ihminen ei kysynyt mitä sarjaa keräämme mahdollisesti vaan paukautti vihreää aino aaltoa;)

Mitenkähän se aino sopis heidän hienoon kotiinsa;)

ap

Vierailija
10/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivat kiven olevan avioliiton peruskivi. Siinä oiva lahja ihmiselle, jolla on kaikkea.

Vierailija
11/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kalliimpaa, mitä he teille ostivat (siihen ei nyt tässä tapauksessa paljon tarvita ;))

Näpäyttäisin, että on meilläkin varaa ja ennenKAIKKEA halua satsata teihin ;)

Vierailija
12/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotain kalliimpaa, mitä he teille ostivat (siihen ei nyt tässä tapauksessa paljon tarvita ;))

Näpäyttäisin, että on meilläkin varaa ja ennenKAIKKEA halua satsata teihin ;)

pitää olla sellaista, että tajuavat " tyhmyytensä"

Vierailija
13/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita samoja ajatuksia mäkin pähkäilen.. Sit olen kuitenkin niin kusessa, etten saa lokaa niskaan lahjan takia ja vien loppujen lopuksi hyvän lahjan...

ap

Vierailija
14/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit munankeitin kehiin. Ja korttiin: " Ja eiku muna kiehumaan!"

Vierailija
15/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko lahjassa alun perin jotain vikaa? Vai onko kyse siitä, että rikkaiden ihmisten pitäisi avokätisemmin lahjoja ostella?

Vierailija
16/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö yhtään mitä häät maksaa per vieras? Eikä ole kohteliastakaan.. Itse annan sukulaiselle/ läheiselle

100euroa

50 synttäri tai pienempi lahja

Ei kai kukaan kehtaa 11 antaa muuta kuin lapselle karkkirahaksi..

Vierailija
17/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mikä se on mutta 11 euroa!!! :O

Vierailija:

Siis oliko lahjassa alun perin jotain vikaa? Vai onko kyse siitä, että rikkaiden ihmisten pitäisi avokätisemmin lahjoja ostella?

Noiden rikkaus ei liity asiaan mitenkään. T: ei ap

Vierailija
18/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ystäväpiirissä raha ei ole se mikä pyörittää. Tärkeintä meidän häissä 4v sitten oli ystävät ja sukulaiset, ei se mitä ja minkä arvosta joku tuo lahjaksi.

Vierailija:

Tiedätkö yhtään mitä häät maksaa per vieras? Eikä ole kohteliastakaan.. Itse annan sukulaiselle/ läheiselle

100euroa

Vierailija
19/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 23 ja mies 27 ja meillä 2 lasta.. naimisiin ollaan ajateltu mennä sitten kun on varaa pitää kunnon häät ruokineen ja muine " ylellisyyksineen" ja tosiaan halutaan sinne kaikki ystävät ja sukulaiset sen takia että juuri ne ihmiset tekevät tilaisuudesta kivan.. mitään lahjoja emme edes kaipaisi...

Vierailija
20/64 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meidän ystäväpiirissä raha ei ole se mikä pyörittää. Tärkeintä meidän häissä 4v sitten oli ystävät ja sukulaiset, ei se mitä ja minkä arvosta joku tuo lahjaksi.

Vierailija:

100euroa

köyhä kotiäiti kun olen mutta en lähtisi hyvän ystävän häihin alle 30¿ lahjalla siltikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan