Mies odotuttaa ja vetäytyy
Miten pitää suhtautua ? Sysää omasta epävarmuudestaan syyt mun päälle ja temppuilee tapaamisissa ja asioissa. En tiedä mikä hällä on onko persoonallisuushäiriö vai mikä ? jotain on pielessä. Sovittu pvm on olemassa tapaamiselle mutta jatkosta ei suostu puhumaan.
Kommentit (174)
Spermaviemäreiden kokoontumisajot menossa taas...
eikä palstalla ole miesvihaa!
Vierailija kirjoitti:
Tämän oon oppinu edellisistä ja nykyisestä suhteestani, että jos on aidosti kiinnostunut, niin sinua ei jää mietityttämään ja tarvi ihmetellä missä mennään. Se mies vie niitä asioita eteenpäin, ilman pelailuja ja epävarmuutta tulevasta.
Jos epäröi niin ei kiinnosta tarpeeksi, mutta voi roikottaa jossakin epämääräisessä suhteenkaltaisessa.
Voi kuule, nainen voi olla epävarma, vaikka toinen yrittäisi kaikkensa. Vika yleensä naisen omassa päässä tai kiinnostuksen puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän oon oppinu edellisistä ja nykyisestä suhteestani, että jos on aidosti kiinnostunut, niin sinua ei jää mietityttämään ja tarvi ihmetellä missä mennään. Se mies vie niitä asioita eteenpäin, ilman pelailuja ja epävarmuutta tulevasta.
Jos epäröi niin ei kiinnosta tarpeeksi, mutta voi roikottaa jossakin epämääräisessä suhteenkaltaisessa.
joo asuja olisi joita pitää pukea päälle. Hänen valitsemiaan.
Onko sellainen Ok ? Kun niitä yhdessä ei valittu vaikka hän mun maun tietääkin. Muuten suhde on kuoppainen olllut. Tunteita olisi vielä ei viitsi heittää poiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen Ok ? Kun niitä yhdessä ei valittu vaikka hän mun maun tietääkin. Muuten suhde on kuoppainen olllut. Tunteita olisi vielä ei viitsi heittää poiskaan.
Siis AP tässä. Mitä olette mieltä?
Ja jos mies suuttuu kun epäilee jotain. Tai sanoo älä kysele niin onko hänellä salattavaa??
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mies suuttuu kun epäilee jotain. Tai sanoo älä kysele niin onko hänellä salattavaa??
Sitä minäkin ihmettelen. Että olisko joku nainen jossain kauempana. Ei voi tietää. Mutta kai nyt vois ilmoittaa jos menee kaverin mökille tai esim kotipuoleen käymään???? Eikös se nyt ole nomaalia mutta tämä ei sano mitään. Silti mun pitäis mennä sinne heille....
Vierailija kirjoitti:
Niin että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ????
Mahtaako mies nyt olla se ongelma? Tarkoitan... se ole sinä joka on vauva.fi:ssä kyselemässä muilta miten tuollaiseen pitäisi suhtautua. Jos muu arkesi on samalla tasolla, ei ihme että mies on hieman hämmentynyt. Hän ei välttämättä ole tottunut perässä vedettävään spermaviemäriin jota pitää tukea jopa wc-käynnin yhteydessä.
Jos tekosyy on työ joka kerta niin ei siinä silloin voi olla rakkautta ollutkaan hän vaan käytti sitä hyväkseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta minä en katselisi turhaa temppuilua. Mutta en olekaan epätoivoinen...
Tässä ei tarvi olla epätoivoinen vaan ihan vaan tahtoo tietää onko luottamusta ihmiseen.
Ehkä hän testaa sitä myös onko sitä.
Se testaa paljonko pashaa suostut nielemän. Miehen kannalta lupaavasti sujuu.
Kyllä se sille tuntuu. Hän asettaa ehtoja tapaamisille asettaa ehtoja millaisia viestejä saa olla asettaa ehtoja millainen minä olen millainen en saa olla. Mutta ITSE EI ANNA MITÄÄN.
Lue itse nämä vastauksesi. Kirjoita vaikka paperille ylös. Miten itse vastaisit ihmiselle, joka kirjoittaisi tilanteestaan, kuten sinä?
Huomaat varmaan sitten itsekin, mitä tarkoitan. Aika selvä peli.
Vierailija kirjoitti:
On. Vaimo ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mahdollistat miehen käytöksen?
Niin no ehkä tunteiden vuoksi. kuitenkin haluan katsoa asian loppuun asti toki rajat on vedettävä minunkin johonkin juuri itseni takia.
Mitään tuon kummoisempaa loppua tai lopputulosta ei ole tulossa. Olet nähnyt jo kaiken, myös tulevaisuuden tämän miehen kanssa.
Jälleen yksi VOIMAANTUNUT naisoletettu purkaa ahdistustaan vauvoille. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemäreiden kokoontumisajot menossa taas...
eikä palstalla ole miesvihaa!
Kateellinen? Tiedätkö, että nykyään sinullekin voidaan tehdä naisvartalo. Menet vain rohkeasti alan asiantuntijoita tapaamaan. Sieltä löytyy osaajia, jotka voivat auttaa sinua pulmissasi. Rohkeasti vain kohti omaa pikku-va-ginaa ja tasapainoista tulevaisuutta. Se on mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no ehkä tunteiden vuoksi. kuitenkin haluan katsoa asian loppuun asti toki rajat on vedettävä minunkin johonkin juuri itseni takia.
Mitään tuon kummoisempaa loppua tai lopputulosta ei ole tulossa. Olet nähnyt jo kaiken, myös tulevaisuuden tämän miehen kanssa.
kyllä tuntuu pahalle. Olin ihan tosissani ja hän pelaa pelejään. Ei kerro menoistaan ja salaa asioita.
älä kysele on vastaus usein mistä se kertoo ,????
No se kertoo sen ettei halua sinulle sanoa. Sinä olit tosissaan, hän ei. Et ehkä hyväksy tätä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ELI AINAISEN EPÄVARMUUDEN????
sitä varmaan meinaat
Vierailija kirjoitti:
No se kertoo sen ettei halua sinulle sanoa. Sinä olit tosissaan, hän ei. Et ehkä hyväksy tätä asiaa?
Hyväksyn jos hän kertoo sen itse minulle. Että on rehellinen. Olisi siis . Se on pointti
Onko hänellä syytä pelätä miten suhtautuisit jos hän sanoisi suoraan?