Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies odotuttaa ja vetäytyy

Vierailija
13.06.2025 |

Miten pitää suhtautua ?  Sysää omasta epävarmuudestaan syyt mun päälle ja temppuilee tapaamisissa ja asioissa.  En tiedä mikä hällä on onko persoonallisuushäiriö vai mikä ?   jotain on pielessä.  Sovittu pvm on olemassa tapaamiselle mutta jatkosta ei suostu puhumaan.

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se kertoo sen ettei halua sinulle sanoa. Sinä olit tosissaan, hän ei. Et ehkä hyväksy tätä asiaa?

Hyväksyn jos hän kertoo sen itse minulle. Että on rehellinen. Olisi siis . Se on pointti 

Turha odottaa epärehelliseltä ja salailevalta tyypiltä rehellisyyttä ja avoimuutta. Se on se pointti.

Eri

Vierailija
142/174 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se kertoo sen ettei halua sinulle sanoa. Sinä olit tosissaan, hän ei. Et ehkä hyväksy tätä asiaa?

Hyväksyn jos hän kertoo sen itse minulle. Että on rehellinen. Olisi siis . Se on pointti 

Turha odottaa epärehelliseltä ja salailevalta tyypiltä rehellisyyttä ja avoimuutta. Se on se pointti.

TOTTA. Hän suuttuu kovasti jos epäilee. Onko se merkki että olen oikeassa?  Hän suuttuu kun huomaan asian 

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TOTTA. Hän suuttuu kovasti jos epäilee. Onko se merkki että olen oikeassa?  Hän suuttuu kun huomaan asian 

En osaa sanoa oletko oikeassa, kun en tilannettanne paremmin tunne. Ihminen voi suuttua siitä että epäilykset osuvat oikeaan, tai siitä että epäillään turhaan. Mutta onko järkeä olla suhteessa, jossa ei ole luottamusta ja avoimuutta? Jossa suututaan ja epäillään?

Vierailija
144/174 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hän oli sitten vienyt toisen jonnekin mökille vaikka meillä suhde kesken. Mitä teen tommosen pleijerin kanssa... surettaa.

Vierailija
145/174 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Tulin huomaamaan juu enkä enää yhtään ihmettele exän sanoja.  Ei ole rehellinen.  menee muualle juhannuksena eikä voi kertoa minne mutta arvasin.  Ei ole kuulemma tehnyt mitään väärää.

Vierailija
146/174 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse! 

Vierailija
147/174 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hän oli sitten vienyt toisen jonnekin mökille vaikka meillä suhde kesken. Mitä teen tommosen pleijerin kanssa... surettaa.

tai ei kai vienyt mutta  jotain on ollut. Mitä teen hänen kanssaan???   kysyin onko juhannus vapaa sanoi että töitä. ja menee ryyppäämään. Miten tuo opetetaan tavoille? 

Vierailija
148/174 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse! 

Meinaat että hän on narsisti pahimmasta päästä?

Vierailija
149/174 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa oletko oikeassa, kun en tilannettanne paremmin tunne. Ihminen voi suuttua siitä että epäilykset osuvat oikeaan, tai siitä että epäillään turhaan. Mutta onko järkeä olla suhteessa, jossa ei ole luottamusta ja avoimuutta? Jossa suututa

No nyt hän sen osoitti oikeaksi että oli syytäkin epäillä tosin en tiedä tarkemmin mutta kuitenkin.    Eli ei kerro missä on ei keitä siellä on ei mitään........

Vierailija
150/174 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi komea mies kun ap sietää tuollaista temppuilua ja odottamista. Mut ulkonäkö naisille tärkeintä joten ap odottaa miestä vaikka 10 vuotta.

Vierailija
151/174 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosi komea mies kun ap sietää tuollaista temppuilua ja odottamista. Mut ulkonäkö naisille tärkeintä joten ap odottaa miestä vaikka 10 vuotta.

Ei ole kuin tavallinen mies on.  ihan tavallinen. En odota kymmentä vuotta ;)  Ei ulkonäkö ole syy odottaa ketään. Mutta ihmetyttää kyllä tahti eli jos on aikaa kerta kk ei riiitä rakastajakin voi olla mutta kerta vk edes. 

Vierailija
152/174 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ap että mies lukee täällä ja arvaa kuka ap on ja korjaa tilanteen.

Vierailija
153/174 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhus ny sille äijälles.

Vierailija
154/174 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhus ny sille äijälles.

Kyllä minä olen puhunut mutta ottaa syyttelynä asiat ja painostuksena ja epåilyinä.   Meillä oli juuri kivaa mutta en halua että sitä on liian harvoin.  Toki työ asiat vaikuttaa.  Mutta silti ei ole parisuhdetta jos on aina töissä.  

Vierailija
155/174 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko ap että mies lukee täällä ja arvaa kuka ap on ja korjaa tilanteen.

Ei luule vaan ihan vaan purkaan oloani.

Vierailija
156/174 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin TAAS tuli aikalisän paikka. NARSISTIN AIKALISÄ.

Vierailija
157/174 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
158/174 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

joo hän väitti että siivoaa koko pv kun sossu tulee kattomaan miten menee kun vesi uhattiin katkoa  mutta minä ilm pilasin jotain nimittäin gän valehtelia ja lisäksi se saattoikin olla uusi nainen.   AIKALISÄ NARSISTILTA MITÄ SE MEINAA?

Vierailija
159/174 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun täytyy erikseen pohtia miehen käytöstä, ette oo riittävän samalla aaltopituudella, että suhteesta tulisi mitään. 

Vaikuttaa ettei mies ole tällä hetkellä valmis etenemään vakavasti. Käytät ehkä turhaan aikaasi ja energiaasi tähän asiaan. 

Vierailija
160/174 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup