Mies odotuttaa ja vetäytyy
Miten pitää suhtautua ? Sysää omasta epävarmuudestaan syyt mun päälle ja temppuilee tapaamisissa ja asioissa. En tiedä mikä hällä on onko persoonallisuushäiriö vai mikä ? jotain on pielessä. Sovittu pvm on olemassa tapaamiselle mutta jatkosta ei suostu puhumaan.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
jss asap
jep sellä oli ihan auto pihassa eli lm miinua petettin jo juhannuksena. Henkilö on tiedossa kuka petti. Eipä miehiin voi luottaa ja millainen nainen menee kun toisella on jo nainen?
ja ex vamonsa sanoi että pyyteli alastonkuvia naisilta ja lähetteli niitä hänelle eron jälkeen.................... eli sellainen mies. pitää useaa pyydystä olis se jatkanut mun kanssa aikalisällä mutta nyt tiedän mitä se lisä olisi ollut. toinen nainen. sattuu vaan pirusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jss asap
jep sellä oli ihan auto pihassa eli lm miinua petettin jo juhannuksena. Henkilö on tiedossa kuka petti. Eipä miehiin voi luottaa ja millainen nainen menee kun toisella on jo nainen?
ja ex vamonsa sanoi että pyyteli alastonkuvia naisilta ja lähetteli niitä hänelle eron jälkeen.................... eli sellainen mies. pitää useaa pyydystä olis se jatkanut mun kanssa aikalisällä mutta nyt tiedän mitä se lisä olisi ollut. toinen nainen. sattuu vaan pirusti.
Sattuuhan se , mutta menee ohi.
Unohda koko tyyppi, löydät kyllä uusia. Sen pikemmin mitä nopeammin unohdat tuon .
Mies on pelimies ja tapailee muita ja sinua ap petetään. Taidat roikkua koska mies on komea niin et halua uskoa että mies pettää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mies on pelimies ja tapailee muita ja sinua ap petetään. Taidat roikkua koska mies on komea niin et halua uskoa että mies pettää sinua.
Ei ole edes komea. Vaan hyvin tavalliinen kalju vatsakas yms
Joku mies voi haluta vain selvittää salaisuutesi, hyötyä tavalla tai toisella ja kun se on tehty niin siirtyy seuraavaan uhriin.
Voi olla pelikin. Mies haluaa olla kontrollissa ja testata sinua. Ihan fakin raskasta etenkin just tutustuessa. Itse kadun syvästi etten pysynyt lujana siinä kun yritin lähteä tuollaisesta pelleilystä jo alussa. Lopulta minäkin "halusin nähdä kaikki kortit" koska tuolla tavalla saadaan ihminen koukkuun. Tuli muuten turpaan niin että soi, joten suosittelen sinua olemaan viisaampi.
Penny Lame kirjoitti:
Voi olla pelikin. Mies haluaa olla kontrollissa ja testata sinua. Ihan fakin raskasta etenkin just tutustuessa. Itse kadun syvästi etten pysynyt lujana siinä kun yritin lähteä tuollaisesta pelleilystä jo alussa. Lopulta minäkin "halusin nähdä kaikki kortit" koska tuolla tavalla saadaan ihminen koukkuun. Tuli muuten turpaan niin että soi, joten suosittelen sinua olemaan viisaampi.
Hänestä paljastu pettäminen jo .eli on tehnyt sitä koko aika kun on puhunut mulle rakastan sinua.
Hänestä tuli siis ilmi niin paljon paskaa ette tosikaan. ja uusi nainen kuskaa häntä mökilleen ja käy panettamassa tseäöän miehen luona.
Elii pakko olla ollut kauemman aikaa jo juhannuksena kun oli poiis eikä sanonut missä on.
Se nanenkn on syypää. Mks menee toisen miiehen kanssa. vai onko niin naivi ette usko miehestä pahaa? kun mies esittää alussa hyvn todella hyvin
Vierailija kirjoitti:
Joku mies voi haluta vain selvittää salaisuutesi, hyötyä tavalla tai toisella ja kun se on tehty niin siirtyy seuraavaan uhriin.
Nimenomaan etsii varmaan jo seuraavaa kun yksi ei riitä.
Penny Lame kirjoitti:
Voi olla pelikin. Mies haluaa olla kontrollissa ja testata sinua. Ihan fakin raskasta etenkin just tutustuessa. Itse kadun syvästi etten pysynyt lujana siinä kun yritin lähteä tuollaisesta pelleilystä jo alussa. Lopulta minäkin "halusin nähdä kaikki kortit" koska tuolla tavalla saadaan ihminen koukkuun. Tuli muuten turpaan niin että soi, joten suottelen sinua olemaan
Minä lähdin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan etsii varmaan jo seuraavaa kun yksi ei riitä.
Hänelle on juuri se ongelma sitä selitettiin työkiireiillä esim ja hän on joka vkl panemassa 25 km päässä..... että se sitä kotityöstä js omien asioiden hoitamisesta
Mikä opetus?
työkiireet juu......sehän se yks syy klassinen?
Hänellä olí kuin olikin toinen nainen ....ja niin vanno rakkauttaan ja ettei ole muita. onko kaikki miehet niin vietävissä? Hän esitti mulle että on kotitöitä mutta työt on vissiin naisen kesäpaikassa.....ja seksit päälle autokyydit ruuat saunat ehkä pimeää palkkaakin.............................. Äijä kerää pimeää rahaa joka pk mistä saa
jss asap