Mies odotuttaa ja vetäytyy
Miten pitää suhtautua ? Sysää omasta epävarmuudestaan syyt mun päälle ja temppuilee tapaamisissa ja asioissa. En tiedä mikä hällä on onko persoonallisuushäiriö vai mikä ? jotain on pielessä. Sovittu pvm on olemassa tapaamiselle mutta jatkosta ei suostu puhumaan.
Kommentit (174)
Miksi mahdollistat miehen käytöksen?
En tiedä, mutta sanakirjasta kuvaus sinusta löytyy kohdasta, epätoivoinen. Vähän nyt sitä itsekunnioitusta, nainen!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta sanakirjasta kuvaus sinusta löytyy kohdasta, epätoivoinen. Vähän nyt sitä itsekunnioitusta, nainen!
kyllä totta turiset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mahdollistat miehen käytöksen?
Niin no ehkä tunteiden vuoksi. kuitenkin haluan katsoa asian loppuun asti toki rajat on vedettävä minunkin johonkin juuri itseni takia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta minä en katselisi turhaa temppuilua. Mutta en olekaan epätoivoinen...
Tässä ei tarvi olla epätoivoinen vaan ihan vaan tahtoo tietää onko luottamusta ihmiseen.
Ehkä hän testaa sitä myös onko sitä.
Eli mies ei käyttäydy haluamallasi tavalla niin hän on automaattisesti epävarma? Sinähän tässä tunnut olevan epävarma koko tilanteesta, miten se on miehen syy? Kuulostat kauhean painostavalta ehkäpä siinä on syy?
En minäkään omasta rauhastani noin vain luovu, saan sellaisen kuvan että käyt päälle ja joudun puolustautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli mies ei käyttäydy haluamallasi tavalla niin hän on automaattisesti epävarma? Sinähän tässä tunnut olevan epävarma koko tilanteesta, miten se on miehen syy? Kuulostat kauhean painostavalta ehkäpä siinä on syy?
En minäkään omasta rauhastani noin vain luovu, saan sellaisen kuvan että käyt päälle ja joudun puolustautumaan.
ok ehkä en ole sitä aatellut niin päin mutta minusta hän roikottaa minua epävarmuudessa. kaikesta. mutta meillä onkin luonne-eroja paljon eli minä nopeampi. Voi olla että juuri se nopeus tekee siitä sitten hänelle painostavaa. Hyvä pointti. kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No jos hän jarruttaa koko aika onhan se sitoutumiskammoinen ihminen ja selvästi hidastempoinen.
Jos joku tuntuu pahalta, ei se ole hyväksi.
Miettii mitä tekee ja ei kiire. Epävarma. omaa rauhaa rakastava.
Jos sun täytyy erikseen pohtia miehen käytöstä, ette oo riittävän samalla aaltopituudella, että suhteesta tulisi mitään.
" kuitenkin haluan katsoa asian loppuun asti "
Eiköhän sen lopun kannttaisi olla juuri tässä kohdassa.
Loppuun asti katsominen ei tarkoita että annat miehen pompotella sinua loputtomiin. Se tarkoittaa että katsot siihen saakka kunnes suhde ja miehen käytös ei enää tunnu sinusta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
No ei se mulle ole. Sillä olen aika nopea. Siis onko liikaa vaadittu jos on lyhyt matka ja aikaakin olisi ettei tavata? Onko se oman tilan tarve niin iso jollain että ei uskalla ja onko kyse omista ongelmista joita on riittävästi joten ei ole annettavaa toiselle ? Miksi ei voi sopia esim milloin tavataan ja missä. Onko ihminen niin epäkypsä ettei voi pistää poikki vaan kokonaan? Sehän käy tekstarilla helposti jos ei ole pokkaa muuten. Siis alku oli hyvä ja tiivis sopivasti. Mutta olen itsekin epävarma niin lisääkö se epävarmuutta toisella puolen myös?
Mitäs sä saat tuollasesta suhteesta?
Hirweesti miettimistä....ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se mulle ole. Sillä olen aika nopea. Siis onko liikaa vaadittu jos on lyhyt matka ja aikaakin olisi ettei tavata? Onko se oman tilan tarve niin iso jollain että ei uskalla ja onko kyse omista ongelmista joita on riittävästi joten ei ole annettavaa toiselle ? Miksi ei voi sopia esim milloin tavataan ja missä. Onko ihminen niin epäkypsä ettei voi pistää poikki vaan kokonaan? Sehän käy tekstarilla helposti jos ei ole pokkaa muuten. Siis alku oli hyvä ja tiivis sopivasti. Mutta olen itsekin epävarma niin lisääkö se epävarmuutta toisella puolen myös?
Ette nyt vain kyllä kuulosta toisillenne sopivilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu sille miehelle ap. Esitä näitä samoja kysymyksiä ei tämä palstalla kysely auta tai edistä tilannetta millään tavalla, sekoittaa sinua vain enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sä saat tuollasesta suhteesta?
Hirweesti miettimistä....ei jatkoon.
Niin, miehen pitäisi miettiä kaikki sinunkin puolesta?
Kerran yks mies oli musta kiinnostunut. Laitoin sit viestiä sunnuntaina, et nähdäänkö ens lauantaina. Ei ollu lauantaihin mennessä vastannu,niin se riitti mulle kiitti hei. Miksi tuhlaisin enempää aikaa,jos hänellä ei ole aikaa paria minuuttia viikon aikana vastata kyllä tai ei. Miten tuosta muka jatkoa tulisi,jos ei ole aikaa,ei ole aikaa seurustella. Kyllä sillä harmitti,mulla ei.
Vierailija kirjoitti:
" kuitenkin haluan katsoa asian loppuun asti "
Eiköhän sen lopun kannttaisi olla juuri tässä kohdassa.
Loppuun asti katsominen ei tarkoita että annat miehen pompotella sinua loputtomiin. Se tarkoittaa että katsot siihen saakka kunnes suhde ja miehen käytös ei enää tunnu sinusta hyvältä.
Niin no on pvm sovittu niin ehkä sitten näen sen asian lopultakin totaalisesti ettei jää epävarmuutta. Kovasti hän sanelee ehtoja yhdessäololle ja ehtoja siihen mitä saa puhua ja kysellä ei saa ja soitella ei saa perään jne jne jne Nytkin on pvm sovittu OLEN KYSELLYT AIKAA mutta ei hän semmoista sano siihen voisi vastata vaikka ILLALLA HEILLÄ. Ei sen isompaa tartte olla. Eli luvassa kuulemma kaikkea kivaa vaan hyvin on salaperäistä mietin että onko edes todellista aikomusta tavata vai onko vaan ettei vastaa semmoiseen vielä. Minä puhun ja olen nopea ihminen.
En tiedä mutta minä en katselisi turhaa temppuilua. Mutta en olekaan epätoivoinen...