Mies odotuttaa ja vetäytyy
Miten pitää suhtautua ? Sysää omasta epävarmuudestaan syyt mun päälle ja temppuilee tapaamisissa ja asioissa. En tiedä mikä hällä on onko persoonallisuushäiriö vai mikä ? jotain on pielessä. Sovittu pvm on olemassa tapaamiselle mutta jatkosta ei suostu puhumaan.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa traumasuhteelta, kannattanee tutustua aiheeseen jollei tuttu.
Kyllä tutustutaan mutta siis jos on näin epäluottavainen niin miten se sitten menee? Miten kasvattaa luottamusta ?
Sinun ei kannata kasvattaa luottamustasi tuollaiseen epäkelpoon henkilöön ja se henkilö taas ei tule kasvattamaan luottamustaan sinuun, joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tutustutaan mutta siis jos on näin epäluottavainen niin miten se sitten menee? Miten kasvattaa luottamusta ?
Sinun ei kannata kasvattaa luottamustasi tuollaiseen epäkelpoon henkilöön ja se henkilö taas ei tule kasvattamaan luottamustaan sinuun, joten se siitä.
Joo työkiireitä on ne ymmärrän mutta en sitä että EN TUNNE ITSEÄNI RAKASTETUKSI. tunnen itseni ns kaveriksi jonka kanssa testataan omaa kykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta minä en katselisi turhaa temppuilua. Mutta en olekaan epätoivoinen...
Tässä ei tarvi olla epätoivoinen vaan ihan vaan tahtoo tietää onko luottamusta ihmiseen.
Ehkä hän testaa sitä myös onko sitä.
Se testaa paljonko pashaa suostut nielemän. Miehen kannalta lupaavasti sujuu.
Kyllä se sille tuntuu. Hän asettaa ehtoja tapaamisille asettaa ehtoja millaisia viestejä saa olla asettaa ehtoja millainen minä olen millainen en saa olla. Mutta ITSE EI ANNA MITÄÄN.
Mieti, että menisit kauppaan ostamaan autoa. Ajatuksissasi on jokin ihan kiva tavallinen perheauto. Ei mitään prameaa, mutta sellainen, joka hoitaa homman. Sinulla on siihen varaa.
Sitten jostain mielenhäiriöstä näet liikkeen takapihalla epämääräisen romukasan, joka muistuttaa autoa. Saat jostain päähäsi, että mieluummin kuin sen perheauton, käytät varasi siihen, että ostat tuon läjän ja alat tuunata siitä itsellesi kulkupeliä. Myyjä ei haluaisi myydä sitä sinulle, mutta olet sinnikäs. Kaikki varoittavat sinua, mutta ei, sinä haluat katsoa, saako sinun rahoillasi tuosta romusta tehtyä vielä kelpo perheauton, vaikka ne romut siinä pihassa ovat kaksipaikkaisesta avoautosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo työkiireitä on ne ymmärrän mutta en sitä että EN TUNNE ITSEÄNI RAKASTETUKSI. tunnen itseni ns kaveriksi jonka kanssa testataan omaa kykyään.
Youtube on TÄYNNÄ tietoa toksisista suhteista jakavia videoita. On täynnä myös videoita siitä, miten omia tunnehaavoja tunnistetaan ja parannetaan. Suosittelen käyttämään kaiken sen ajan, mitä nyt mietit sitä miten suhde on pielessä ja miten se voisi olla parempi siihen, että tutustut psykologisesti suhteenne dynamiikkaan ja miten pielessä se on. Sinä olet omanarvontunnoton ihminen, joka ei tajua tosielämästä mitään ja mies on toksinen pompottelija/hyväksikäyttäjä.
ap on epätoivoinen ja mies tietää sen, haavoittuvassa tilanteessa ajautuu tuollaiseen. Vaikka tuo on tavallaan koukuttavaa hetken, takaan että sinulle jää luu käteen. Oletko vasta eronnut tai pitkän romanttisen tauon jälkeen tämän pelurin löytänyt tms? Älä pitkitä hommaa ja pidä kiinni itsekunnioituksesi rippeistä. Been there. Älä pommita viesteillä, älä kysy milloin/haluaako nähdä. Elä omaa elämääsi ja tee asioita itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" kuitenkin haluan katsoa asian loppuun asti "
Eiköhän sen lopun kannttaisi olla juuri tässä kohdassa.
Loppuun asti katsominen ei tarkoita että annat miehen pompotella sinua loputtomiin. Se tarkoittaa että katsot siihen saakka kunnes suhde ja miehen käytös ei enää tunnu sinusta hyvältä.
Niin no on pvm sovittu niin ehkä sitten näen sen asian lopultakin totaalisesti ettei jää epävarmuutta. Kovasti hän sanelee ehtoja yhdessäololle ja ehtoja siihen mitä saa puhua ja kysellä ei saa ja soitella ei saa perään jne jne jne Nytkin on pvm sovittu OLEN KYSELLYT AIKAA mutta ei hän semmoista sano siihen voisi vastata vaikka ILLALLA HEILLÄ. Ei sen isompaa tartte olla. Eli luvassa kuulemma kaikkea kivaa vaan hyvin on salaperäistä mietin että onko edes todellista aikomusta tavata vai onko vaan ettei vastaa semmoiseen vielä. Minä
Ap, epäilin jo avauksessa että mies on varattu, mutta tämä vahvisti asian. Hän pompottaa sinua koska on vaimoa ja muitakin tyttöystäviä, hän menee heidän toiveidensa mukaan ja sinulle jää reuna-ajat. Jos olet käynyt miehen asunnolla ja sanot että hän on sen perusteella sinkku, niin asunto ei todista mitään. Hänen varsinainen kotinsa ja varsinainen elämänsä on jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuun asti katsominen ei tarkoita että annat miehen pompotella sinua loputtomiin. Se tarkoittaa että katsot siihen saakka kunnes suhde ja miehen käytös ei enää tunnu sinusta hyvältä.
Niin no on pvm sovittu niin ehkä sitten näen sen asian lopultakin totaalisesti ettei jää epävarmuutta. Kovasti hän sanelee ehtoja yhdessäololle ja ehtoja siihen mitä saa puhua ja kysellä ei saa ja soitella ei saa perään jne jne jne Nytkin on pvm sovittu OLEN KYSELLYT AIKAA mutta ei hän semmoista sano siihen voisi vastata vaikka ILLALLA HEILLÄ. Ei sen isompaa tartte olla. Eli luvassa kuulemma kaikkea kivaa vaan hyvin on salaperäistä mietin että onko edes todellista aikomusta tavata vai o
Ei ole varattu jos ketään oikeasti edes voi varata. Hän on vaan niin hidastempoinen. Eronnut on.
Odottaa tuleeko parempi treffinainen vastaan ennenkuin viitsii sopia mitään tarkemmin, ei halua kuulla mitään sinusta kun ajattelee että innostut "liikaa" kuitenkin; ilakoit puhelimessa tai lähetät "kiva kun nähdään"-viestiä jota ei siedä koska ei välitä. Sorry tämä raakuus.
On ilmeisesti ollut sinusta kiinnostunut jossain määrin aluksi mutta alkanut asettamaan ehtoja miten "suhteessa" tulee olla hänen ehdoillaan ja muuttunut etäiseksi kun ei enää kiinnosta. Feidaus käynnissä.
Jos lastasi kohtaan joku käyttäytyisi näin, miten reagoisit?
Jos tapailunne jatkuu, ei seksiä tuollaiselle urpolle; pitäisi lämmitellä puheillaan ja hyvällä ja kauniilla käytöksellä, huomioida ja arvostaa eli päinvastoin miten nyt toimii - vaikuttaa että haluaa sinusta eroon viitsimättä nähdä vaivaa edes heipat- puheeseen, mutta mistäs ulkopuoliset kuitenkaan tietää muuta kuin että tyypun käytös ahdistaa sua. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no on pvm sovittu niin ehkä sitten näen sen asian lopultakin totaalisesti ettei jää epävarmuutta. Kovasti hän sanelee ehtoja yhdessäololle ja ehtoja siihen mitä saa puhua ja kysellä ei saa ja soitella ei saa perään jne jne jne Nytkin on pvm sovittu OLEN KYSELLYT AIKAA mutta ei hän semmoista sano siihen voisi vastata vaikka ILLALLA HEILLÄ. Ei sen isompaa tartte olla. Eli luvassa kuulemma kaikkea kivaa vaan hyvin on salaperäistä mietin että onko edes todellista aikomusta tavata vai o
Tai on sarjapanija, jolla on naisia peräkkäin ja limittäin jatkuvana janana.
Vierailija kirjoitti:
Niin tiedä sitten onko ja millä tasolla on. Odotan rehellisyyttä.
Ainoa kenelle voit suoda rehellisyyttä on sinä itse. Katso tosiasioita rehellisesti silmiin. Rehellisyyttä et voi odottaa keneltäkään muulta, kuten et mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Odottaa tuleeko parempi treffinainen vastaan ennenkuin viitsii sopia mitään tarkemmin, ei halua kuulla mitään sinusta kun ajattelee että innostut "liikaa" kuitenkin; ilakoit puhelimessa tai lähetät "kiva kun nähdään"-viestiä jota ei siedä koska ei välitä. Sorry tämä raakuus.
On ilmeisesti ollut sinusta kiinnostunut jossain määrin aluksi mutta alkanut asettamaan ehtoja miten "suhteessa" tulee olla hänen ehdoillaan ja muuttunut etäiseksi kun ei enää kiinnosta. Feidaus käynnissä.
Jos tapailunne jatkuu, ei seksiä tuollaiselle urpolle; pitäisi lämmitellä puheillaan ja hyvällä ja kauniilla käytöksellä, huomioida ja arvostaa eli päinvastoin miten nyt toimii - vaikuttaa että haluaa sinusta eroon viitsimättä nähdä vaivaa edes heipat- puheeseen, mutta mistäs ulkopuoliset kuitenkaan tietää muuta kuin että tyypun käytös ahdistaa sua. Ei jatkoon.<
Niin seksiä hän ilm haluaakin ja siksi että testaa itseään....... historiassa on jo yksi kokemus hänestä tosin erilainen. Pitää kai alkaa itsekin katsella muita hiljalleen jos ei todellakaan peli muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no on pvm sovittu niin ehkä sitten näen sen asian lopultakin totaalisesti ettei jää epävarmuutta. Kovasti hän sanelee ehtoja yhdessäololle ja ehtoja siihen mitä saa puhua ja kysellä ei saa ja soitella ei saa perään jne jne jne Nytkin on pvm sovittu OLEN KYSELLYT AIKAA mutta ei hän semmoista sano siihen voisi vastata vaikka ILLALLA HEILLÄ. Ei sen isompaa tartte olla. Eli luvassa kuulemma kaikkea kivaa vaan hyvin on salaperäistä mietin ett
Ei ole varattu jos ketään oikeasti edes voi varata. Hän on vaan niin hidastempoinen. Eronnut on.
Yrität siis itse itsellesi aktiivisesti valkopestä tilannetta? Koitapa hetki katsoa sitä ruusunpunaisten silmälasien sijaan vaaranpunaisten läpi. Täsmäävätkö asiat silloin paremmin?
Me emme voi sinua pelastaa, sinun pitää haluta pelastaa itse itsesi. Jotain henkistä pakenet, että mielummin kuin kohtaisit oman kipusi, suuntaat tarmosi tuon miehen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tapailunne jatkuu, ei seksiä tuollaiselle urpolle; pitäisi lämmitellä puheillaan ja hyvällä ja kauniilla käytöksellä, huomioida ja arvostaa eli päinvastoin miten nyt toimii - vaikuttaa että haluaa sinusta eroon viitsimättä nähdä vaivaa edes heipat- puheeseen, mutta mistäs ulkopuoliset kuitenkaan tietää muuta k
Niin seksiä hän ilm haluaakin ja siksi että testaa itseään....... historiassa on jo yksi kokemus hänestä tosin erilainen. Pitää kai alkaa itsekin katsella muita hiljalleen jos ei todellakaan peli muutu.
Miksi sinä kuvittelet sen muuttuvan? Odotit koko ikäsi, että vanhempasi alkavat viimein rakastaa sinua kunnolla. Alkoivatko? Eivät. Myöskään tämä mies ei tule olemaan korjaava kokemus vaan muuttuu vain pahempaan suuntaan. Kaikki me tiedämme sen. Korjaavat kokemukset syntyvät terveiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kenelle voit suoda rehellisyyttä on sinä itse. Katso tosiasioita rehellisesti silmiin. Rehellisyyttä et voi odottaa keneltäkään muulta, kuten et mitään muutakaan.
No minä olen ollut rehellinen hänelle. Sen tiedän. Mutta hänestä en tiedä..... Tuntuu loukkaavalle käytös alkuun oli hyvinkin lämmintä kunnes alkoi etsimään vikoja minusta kuinkas ollakaan. Se on tapansa toimia ollut ennenkin. Ei kuitenkaan sano hyvästi. En tiedä miksi ei tee ratkaisua. Ehkä ei ole muitakaan tarjolla ? Alentavaahan se mulle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tapailunne jatkuu, ei seksiä tuollaiselle urpolle; pitäisi lämmitellä puheillaan ja hyvällä ja kauniilla käytöksellä, huomioida ja arvostaa eli päinvastoin miten nyt toimii - vaikuttaa että haluaa sinusta eroon viitsimättä nähdä vaivaa edes heipat- puheeseen, mu
Narsismia????
Ap, sinun tulisi käyttää tuo kasvattaminen itseesi. Se ei mene niin, että sinä olet nyt kärsivällinen ja hoivaat miehen "normaaliksi" ja hän sitten rakastaa sinua turvallisesti. Yrität tehdä kakasta linnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen ollut rehellinen hänelle. Sen tiedän. Mutta hänestä en tiedä..... Tuntuu loukkaavalle käytös alkuun oli hyvinkin lämmintä kunnes alkoi etsimään vikoja minusta kuinkas ollakaan. Se on tapansa toimia ollut ennenkin. Ei kuitenkaan sano hyvästi. En tiedä miksi ei tee ratkaisua. Ehkä ei ole muitakaan tarjolla ? Alentavaahan se mulle on.
Ole rehellinen itsellesi ja keskity omaan elämääsi. Kuulostaa siltä, että olet heikossa paikassa ja nyt tuhlaat niitä vähiä paukkujasi tuohon luuseriin. Self help ja terapia jne kutsuu.
Kerro ap miksi haluat roikkua varatussa sinua pompottelevassa miehessä. On eronnut, niinkö sanoit? Mistä tiedät, miehen omaa kertomaako. Luonnehäiriöiset ihmiset voivat puhua ihan mitä vaan täysin vakuuttavasti, he osaavat näytellä tunteita, tirauttaa kyyneliä ja vedota toisissa ihmisissä juuri siihen mikä kuhunkin tehoaa. He voivat näyttää luottamusta herättäviltä ja vaikka mitä, mutta sisin on musta ja pimeä. Sielu täysin tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tee siksi ratkaisua, koska sinulta puuttuu rajat ja omanarvontunto. Keskity nyt niihin ja unohda tuo toksinen tyyppi. Esim. Ritva Huuskolla on hyviä videoita aiheesta Youtubessa ja englanniksi sitten tietysti lukematon määrä erilaisia terapeutteja.