Mies odotuttaa ja vetäytyy
Miten pitää suhtautua ? Sysää omasta epävarmuudestaan syyt mun päälle ja temppuilee tapaamisissa ja asioissa. En tiedä mikä hällä on onko persoonallisuushäiriö vai mikä ? jotain on pielessä. Sovittu pvm on olemassa tapaamiselle mutta jatkosta ei suostu puhumaan.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap miksi haluat roikkua varatussa sinua pompottelevassa miehessä. On eronnut, niinkö sanoit? Mistä tiedät, miehen omaa kertomaako. Luonnehäiriöiset ihmiset voivat puhua ihan mitä vaan täysin vakuuttavasti, he osaavat näytellä tunteita, tirauttaa kyyneliä ja vedota toisissa ihmisissä juuri siihen mikä kuhunkin tehoaa. He voivat näyttää luottamusta herättäviltä ja vaikka mitä, mutta sisin on musta ja pimeä. Sielu täysin tyhjä.
Ei ole varattu.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap miksi haluat roikkua varatussa sinua pompottelevassa miehessä. On eronnut, niinkö sanoit? Mistä tiedät, miehen omaa kertomaako. Luonnehäiriöiset ihmiset voivat puhua ihan mitä vaan täysin vakuuttavasti, he osaavat näytellä tunteita, tirauttaa kyyneliä ja vedota toisissa ihmisissä juuri siihen mikä kuhunkin tehoaa. He voivat näyttää luottamusta herättäviltä ja vaikka mitä, mutta sisin on musta ja pimeä. Sielu täysin tyhjä.
on se eronnut. Ei siitä ole kyse.
Jos nyt ketään voi varata.. Kyllä voi ja pitää voida, selkeät rajat jos on varattu eikä mitään pelejä. Eikö sinuakin hieman haittaa tuo epämääräisyys?
Minua ei saisi miljoonastakaan sekaantumaan tuollaiseen mieheen. Mielenrauha on ihmisen arvokkain omaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Mullakin oli työasunto joka oli sisustettu kodinmaisesti, mulla jopa asui lapsi siellä. Silti minulla oli puoliso ja varsinainen koti ihan muualla Suomessa. Tuossa kaupungissa olin yksinhuoltaja. Samassa työpaikassa oli paljon porukkaa joilla työasunto ja varsinainen koti ihan muualla. Kun on muutama sata kilometriä kaupunkien välillä, niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Mullakin oli työasunto joka oli sisustettu kodinmaisesti, mulla jopa asui lapsi siellä. Silti minulla oli puoliso ja varsinainen koti ihan muualla Suomessa. Tuossa kaupungissa olin yksinhuoltaja. Samassa työpaikassa oli paljon porukkaa joilla työasunto ja varsinainen koti ihan muualla. Kun on muutama sata kilometriä kaupunkien
Ja sitten, kun työ jäi, jäi lapsikin? 🤮
Jos mies haluaa pelkkää seksiä niin ethän voi sitten häneltä muuta vaatia tai odottaa mitään? Sinun pitää vaan päättää onko se sinulle ok.
Juokse. Toi vaan pahenee kun suhde etenee. Mitään parempaa ei ole tulossa. Ainoastaan suhde joka tuhoaa sinut.
Ja sitten, kun työ jäi, jäi lapsikin?
Työ jäi, lapsi pysyi. Mikä sinäkin siinä olet oksentelemaan ilman tietoa taustoista, esim. puolisoni roolia tässä. Kaikki eivät elä pää pers**ssä kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut varattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut varattu?
Näkeehän tuon jo sokea Reettakin. Ap valehtelee itselleen jos muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten, kun työ jäi, jäi lapsikin?
Työ jäi, lapsi pysyi. Mikä sinäkin siinä olet oksentelemaan ilman tietoa taustoista, esim. puolisoni roolia tässä. Kaikki eivät elä pää pers**ssä kuten sinä.
olet hakoteillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa pelkkää seksiä niin ethän voi sitten häneltä muuta vaatia tai odottaa mitään? Sinun pitää vaan päättää onko se sinulle ok.
Tällä hetkellä se menee sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä luottamusta voi kasvattaa jos sitä ei ole. Haluatko roikkua jossain epämääräisessä? Tuskin on kyse mistään hitaan tai nopean erosta.
En haluaisi mutta minä ihmettelen sitä jahkaamista. Eikö ihminen tiedä mitä haluaa? vai kiusaako vain..... Meillä on loppuelämä aikaa sanoi jo alussa mitä sekin sitten meinaa
Maailma on täynnä pelureita ja roikottajia. Siirry hyvä ihminen eteenpäin. Tuo mies ei ole kiinnostunut sinusta vakavassa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä luottamusta voi kasvattaa jos sitä ei ole. Haluatko roikkua jossain epämääräisessä? Tuskin on kyse mistään hitaan tai nopean erosta.
En haluaisi mutta minä ihmettelen sitä jahkaamista. Eikö ihminen tiedä mitä haluaa? vai kiusaako vain..... Meillä on loppuelämä aikaa sanoi jo alussa mitä sekin sitten meinaa
Maailma on täynnä pelureita ja roikottajia. Siirry hyvä ihminen eteenpäin. Tuo mies ei ole kiinnostunut sinusta vakavassa mielessä.
on se täynnä tiedän mutta jospa se pitää ottaa selllaisena ja katsoa myöhemmin joku muu mies. kovettaa itsensä. eipä se kai pahaa tee kokemus lisää vain
Tämän oon oppinu edellisistä ja nykyisestä suhteestani, että jos on aidosti kiinnostunut, niin sinua ei jää mietityttämään ja tarvi ihmetellä missä mennään. Se mies vie niitä asioita eteenpäin, ilman pelailuja ja epävarmuutta tulevasta.
Jos epäröi niin ei kiinnosta tarpeeksi, mutta voi roikottaa jossakin epämääräisessä suhteenkaltaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut varattu?
Näkeehän tuon jo sokea Reettakin. Ap valehtelee itselleen jos muuta väittää.
Ei ole kuin on eronnut. Ei kaikki miehet ole varattuja.