Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies odotuttaa ja vetäytyy

Vierailija
13.06.2025 |

Miten pitää suhtautua ?  Sysää omasta epävarmuudestaan syyt mun päälle ja temppuilee tapaamisissa ja asioissa.  En tiedä mikä hällä on onko persoonallisuushäiriö vai mikä ?   jotain on pielessä.  Sovittu pvm on olemassa tapaamiselle mutta jatkosta ei suostu puhumaan.

Kommentit (174)

Vierailija
61/174 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänen egonsa on oppinut nauttimaan tästä hetkestä, ilman ylimääräisiä säätöjä 

Vierailija
62/174 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hänen egonsa on oppinut nauttimaan tästä hetkestä, ilman ylimääräisiä säätöjä 

Miten voi olla niin vaikeaa esim puhuu kuulemma kasvotusten. ja ei anna aikaa koska se on joten koen sen henkisesksi väkivallaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/174 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhuttiin kasvotusten mutta enemmän minä olen se joka puhuu suhteesta.  Eli tulee olo että hän pakitti. 

Vierailija
64/174 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Hän yrittää mua odotuttaa niin onko se oikein?  Voiko hidas ja nopea mennä yhteen? 

Vierailija
65/174 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa traumasuhteelta, kannattanee tutustua aiheeseen jollei tuttu.

Vierailija
66/174 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa traumasuhteelta, kannattanee tutustua aiheeseen jollei tuttu.

Kyllä tutustutaan mutta siis jos on näin epäluottavainen niin miten se sitten menee?  Miten kasvattaa luottamusta ? 

Vierailija
67/174 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja Hän yrittää mua odotuttaa niin onko se oikein?  Voiko hidas ja nopea mennä yhteen? 

Sellaista se on edelleen.

Vierailija
68/174 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä luottamusta voi kasvattaa jos sitä ei ole. Haluatko roikkua jossain epämääräisessä? Tuskin on kyse mistään hitaan tai nopean erosta. 

Vierailija
69/174 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä luottamusta voi kasvattaa jos sitä ei ole. Haluatko roikkua jossain epämääräisessä? Tuskin on kyse mistään hitaan tai nopean erosta.

En haluaisi mutta minä ihmettelen sitä jahkaamista.  Eikö ihminen tiedä mitä haluaa? vai kiusaako vain..... Meillä on loppuelämä aikaa sanoi jo alussa mitä sekin sitten meinaa

Vierailija
70/174 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtapeliä?

Vierailija
71/174 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi mutta minä ihmettelen sitä jahkaamista.  Eikö ihminen tiedä mitä haluaa? vai kiusaako vain..... Meillä on loppuelämä aikaa sanoi jo alussa mitä sekin sitten meinaa

Eka viesti tähän keskusteluun mut eikai oo joku päihdeongelmainen? Voisin kuvitella mun lasten isän höpöttävän tällaista 

Vierailija
72/174 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka viesti tähän keskusteluun mut eikai oo joku päihdeongelmainen? Voisin kuvitella mun lasten isän höpöttävän tällaista 

Kuka siis ? Hän vai ?  Ei tietääseni ole.  mutta hyvin paljon kaikkea. 

Vierailija
73/174 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te haluatte erilaisen suhteen. Hän pitää sinua todennäköisesti varalla, eli ei ole oikeasti erityisen kiinnostunut sinusta. 

Vierailija
74/174 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on muitakin kierroksessa ja sinä olet varasijalla. Sitä se tarkoittaa. 

Vierailija
75/174 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselin tuollaista vuoden. Siinäkin vuosi liikaa. Ja tuon vuoden sisällä otin jo aikalisän. Toisen touhu koko ajan epämääräistä. Hakeutui tykö heti kun otin etäisyyttä. Enkä ole mikään roikkuja. Normaalin huomioiva eli olin itse tavoitettavissa ja selkeä menoissani ja suunnitelmissani. Hän ei sitten halunnut yhteisiä suunnitelmia mutta kesti melkein vuosi saada se hänestä ulos. Jatkossa osaan varoa tuollaisia eli annoin ihan liikaa aikaa ja kiinnitin tunteitani häneen. Pitäisi uskoa heti alkuun. Ei kannata jatkaa jos jo nyt on tuollaista. Mutta eihän sitä usko jos joku toinen sanoo. 

Vierailija
76/174 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta minä en katselisi turhaa temppuilua. Mutta en olekaan epätoivoinen...

Tässä ei tarvi olla epätoivoinen vaan ihan vaan tahtoo tietää onko luottamusta ihmiseen. 

Ehkä hän testaa sitä myös onko sitä.

Se testaa paljonko pashaa suostut nielemän. Miehen kannalta lupaavasti sujuu.

Vierailija
77/174 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te haluatte erilaisen suhteen. Hän pitää sinua todennäköisesti varalla, eli ei ole oikeasti erityisen kiinnostunut sinusta. 

Niin sitä minä tässä olen miettinyt paljon että kaveia minä en hae.  Eli nyt on sovittu tapaaminen kyllä.  Mutta hän hermostuu kun puhuu tunteista.

Vierailija
78/174 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta minä en katselisi turhaa temppuilua. Mutta en olekaan epätoivoinen...

Tässä ei tarvi olla epätoivoinen vaan ihan vaan tahtoo tietää onko luottamusta ihmiseen. 

Ehkä hän testaa sitä myös onko sitä.

Se testaa paljonko pashaa suostut nielemän. Miehen kannalta lupaavasti sujuu.

Kyllä se sille tuntuu. Hän asettaa ehtoja tapaamisille asettaa ehtoja millaisia viestejä saa olla asettaa ehtoja millainen minä olen millainen en saa olla. Mutta ITSE EI ANNA MITÄÄN.

Vierailija
79/174 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mahdollistat miehen käytöksen? 

Niin no ehkä tunteiden vuoksi.  kuitenkin haluan katsoa asian loppuun asti  toki rajat on vedettävä minunkin johonkin juuri itseni takia. 

Onko loppu tässä tapauksessa ruumispussi, koska kenen tahansa järkevän osalta homma on kyllä katsottu loppuun jo avauksessa kuvatussa tilanteessa. Vastapuoli on todettu käytös- ja luonnehäiriöiseksi -> out of my life, etsikööt uudet uhrit. 

Vierailija
80/174 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haluat mennä suhteeseen, jossa on paha olla jo alkumetreillä? Ideana on löytää ihminen, jonka kanssa on hyvä olla.