Mies odotuttaa ja vetäytyy
Miten pitää suhtautua ? Sysää omasta epävarmuudestaan syyt mun päälle ja temppuilee tapaamisissa ja asioissa. En tiedä mikä hällä on onko persoonallisuushäiriö vai mikä ? jotain on pielessä. Sovittu pvm on olemassa tapaamiselle mutta jatkosta ei suostu puhumaan.
Kommentit (174)
Olkoon mies sika tsi vaan "tuollainen" niin minkä ihmeen takia jäädä roikkumaan ihmiseen joka ei ole itselle sopiva kumppani?
Jos hiertää jo nyt että mies on "tuollainen" niin kyllä se hiertää myöhemminkin.
Päivänsäde oli siitä fiksu että osas sanoo Peikolle ei
Vierailija kirjoitti:
Kerran yks mies oli musta kiinnostunut. Laitoin sit viestiä sunnuntaina, et nähdäänkö ens lauantaina. Ei ollu lauantaihin mennessä vastannu,niin se riitti mulle kiitti hei. Miksi tuhlaisin enempää aikaa,jos hänellä ei ole aikaa paria minuuttia viikon aikana vastata kyllä tai ei. Miten tuosta muka jatkoa tulisi,jos ei ole aikaa,ei ole aikaa seurustella. Kyllä sillä harmitti,mulla ei.
Voi luoja, olisinpa aikoinaan tehnyt saman kuningasliikkeen. Vieläkin syö naista kun yksi mies teki ohareita ja vatuloi että pääseekö tapaamaan vai ei. Ja minä epätoivoisena annoin sen tapahtua useamman kerran kunnes hän ghostasi. Äääää. Hyi en halua edes ajatella mikä idiootti olin :D
muille vaan vinkiksi että älkää toimiko kuin minä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pätee vanha totuus: jos hän haluaisi, hän tekisi. Ja hän tekee, koska voi.
Eli hän temppuilee, koska ei halua olla temppuilematta ja sinä annat hänen käyttäytyä niin kanssasi. Hän aivan varmasti osaisi käyttäytyä niin kuin normaali ihminen normaalissa ihmissuhteessa, mutta ei koe tarpeelliseksi tehdä niin.
Hän käyttäytyi hyvin mutta hänellä on omat asiat jotka tekee osansa.
Mitkä asiat? Vaimo ja lapset?
Jos venkoilee niin salailee jotakin, todennäköisesti petturi tai muutoin huijari. Liekö useampia perheitä, kumppaneita, tai muuta vastaavaa. Älä yritä nähdä timanttia paskakasassa vaan suhtaudu ihmiseen käytöksensä perusteella.
Jotkut miehet elävät kännistä känniin, eli kaikki muut asiat ovat sijalla 2, 3 tai 4 jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pätee vanha totuus: jos hän haluaisi, hän tekisi. Ja hän tekee, koska voi.
Eli hän temppuilee, koska ei halua olla temppuilematta ja sinä annat hänen käyttäytyä niin kanssasi. Hän aivan varmasti osaisi käyttäytyä niin kuin normaali ihminen normaalissa ihmissuhteessa, mutta ei koe tarpeelliseksi tehdä niin.
Mitkä asiat? Vaimo ja lapset?
Ei ei ole sellaisia mutta työ menee edelle ja oma aika.........
Vierailija kirjoitti:
Jos venkoilee niin salailee jotakin, todennäköisesti petturi tai muutoin huijari. Liekö useampia perheitä, kumppaneita, tai muuta vastaavaa. Älä yritä nähdä timanttia paskakasassa vaan suhtaudu ihmiseen käytöksensä perusteella.
Ei ole hujjari mutta antaa odotuttaa itseään. En usko muuhun kuin että muut asiat menee edelle.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon mies sika tsi vaan "tuollainen" niin minkä ihmeen takia jäädä roikkumaan ihmiseen joka ei ole itselle sopiva kumppani?
Jos hiertää jo nyt että mies on "tuollainen" niin kyllä se hiertää myöhemminkin.
ihana tää päivänsäde asia :))))
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostunut, that's it.
no niin ei kai jos itsessä vika. Noloa se on hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostunut, that's it.
Ei kai ole jos ei pelitä. Se varrmaan on isoin syy. Ainakin puheet on sellaiset. ja omat asiat sekä työ nyt kun on kiireaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran yks mies oli musta kiinnostunut. Laitoin sit viestiä sunnuntaina, et nähdäänkö ens lauantaina. Ei ollu lauantaihin mennessä vastannu,niin se riitti mulle kiitti hei. Miksi tuhlaisin enempää aikaa,jos hänellä ei ole aikaa paria minuuttia viikon aikana vastata kyllä tai ei. Miten tuosta muka jatkoa tulisi,jos ei ole aikaa,ei ole aikaa seurustella. Kyllä sillä harmitti,mulla ei.
Voi luoja, olisinpa aikoinaan tehnyt saman kuningasliikkeen. Vieläkin syö naista kun yksi mies teki ohareita ja vatuloi että pääseekö tapaamaan vai ei. Ja minä epätoivoisena annoin sen tapahtua useamman kerran kunnes hän ghostasi. Äääää. Hyi en halua edes ajatella mikä idiootti olin :D
muille vaan vinkiksi että älkää toimiko kuin minä :)
No miksi toimit kuin sinä? Mulla ainakin tunteet ohjaa. Se paha. maineetko että sovittu pvm tekee oharit kuitenkin??? vaikka mitä puhuu kauniita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä siis?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele tämä :Kanava Ihmistuntemus: Vain 2 asiaa paljastavat ihmisen luonteen (pelottavan tarkasti) - YouTube
En saa auki tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä siis? henk koht
Ei ole sulle hyvä kumppani, saat arvuutella sen kans loppuelämän,
ellet eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mahdollistat miehen käytöksen?
Niin no ehkä tunteiden vuoksi. kuitenkin haluan katsoa asian loppuun asti toki rajat on vedettävä minunkin johonkin juuri itseni takia.
Jo alakoulussa pitäisi opettaa, että tunteet eivät ole totta. Ne ovat kropan hälytysjärjestelmä.
Höpö höpö siulle Jonne 14vee
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettet ole lukenut sitä kirjaa (Yrjö Kokon Pessi ja illuusia
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sulle hyvä kumppani, saat arvuutella sen kans loppuelämän,
ellet eroa.
Niin mietin sitäkin että onko hänen ego nyt niin heikko kun hän sanoo että hän nostaa itseään toisen avulla. Eli pitääkö antaa hiiljaisuuden laskeutua ja antaa sen ottaa yhteyttä itse. jos hänen ego ei enää nouse siitä kun on jo saavuttanut kaiken ja hän tarvitsee haastetta egonsa vuoksi uutta ja uutta niin ei sellainen ihminen ole koskaan valmis mihinkään.