Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetteleekö teidän miehet lomalla viestejä muille naisille?

Vierailija
12.06.2025 |

Mulle yksi parisuhteessa oleva mies on nyt kesän aikana intoutunut lähettämään. Vähän vaan ihmettelen, että eikö puolisoa yhtään ihmetytä moinen käytös.

Itsekin siis olen parisuhteessa ja puuttuisin kyllä, mikäli puoliso viettäisi noin paljon aikaa puhelimella.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puoliso voi ihmetellä mielestäsi asiaa mitä ei tiedä? Se kuulostaa että laitat hänen syyksi.

Vierailija
42/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää päästä pöksyihisi. On varmaan imartelevaa mutta onko kivaa omalle miehellesi. Sinäkin petät kun et vihellä peliä poikki. Kait se viestin lähettäjä suomea ymmärtää.

En minä petä. Jokainen määrittelee itse parisuhteensa rajat.

ap

Mutta olet niin helvetin immarreltu, että jauhat asiasta jo toista päivää.

Pitäisikö minun olla? Toki miehet lähestyvät minua paljonkin, mutta kaikki eivät ole yhtä hyvännäköisiä kuin tämä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten puoliso voi ihmetellä mielestäsi asiaa mitä ei tiedä? Se kuulostaa että laitat hänen syyksi.

Ai, en ajatellut sillä tavalla.

ap

Vierailija
44/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää päästä pöksyihisi. On varmaan imartelevaa mutta onko kivaa omalle miehellesi. Sinäkin petät kun et vihellä peliä poikki. Kait se viestin lähettäjä suomea ymmärtää.

ap

Pitäisikö minun olla? Toki miehet lähestyvät minua paljonkin, mutta kaikki eivät ole yhtä hyvännäköisiä kuin tämä.

ap

Idiootti sinä olet. Imarreltu idiootti.

Vierailija
45/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika pinnalliselta ;) 

Vierailija
46/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Idiootti sinä olet. Imarreltu idiootti.

En ole koskaan antanut muiden määritellä itseäni.

ap

Vierailija
47/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Tuohan on aivan ennenkuulumatonta, että varattu mies laittaa naisille viestejä. Syvä kunnioitus ja kumarrus ketjun aloittajalle, että hän on tällainen helmi, joka niitä saa. Kerro ap lisää! 

Vierailija
48/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Tuohan on aivan ennenkuulumatonta, että varattu mies laittaa naisille viestejä. Syvä kunnioitus ja kumarrus ketjun aloittajalle, että hän on tällainen helmi, joka niitä saa. Kerro ap lisää! 

Tämä on aina yhtä herkullista luettavaa, kun päivystävä lauma hyökkää aloituksen tehneen kimppuun. Minkälaisen elämän he ovat hankkineet?

ap

Vierailija
49/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset estä miestä? Tai mikset sano hänelle, että riittää jo viestittely?

Vierailija
51/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset estä miestä? Tai mikset sano hänelle, että riittää jo viestittely?

No hän on tavallaan hyvin viehättävä. Tarvitsee tukea ja lohdutusta. Minä taas saan hyvän mielen siitä kun tuen ja lohdutan. Minulla on paljon annettavaa.

ap

Vierailija
52/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä on vain pelkkä provo.

Vierailija
53/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämäkin siis ovat parhaillaan etelän lomakohteessa ja sieltäkin tämä lähettelee viestejä, joissa toivoo, että minä olisin matkaseurana vaimon sijasta, miten haaveilee minusta ja kuinka hyvältä näytänkään. Vähän kiusaannuttavaa tällainen.

ap

Hahhah, vaikutat tosi kiusaantuneelta :D Taitaa vähän kutkutella kun joku on kiinnostunut pimpsastasi? Tuskin muuten tekisit avausta asiakseen ja kertoisit näin tarkasti. 

Vierailija
54/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä on vain pelkkä provo.

Koska kukaanhan ei oikeasti kyllästy, ihastu, rakastu tai vihastu. Jos näin tekee, käsketään hankkimaan elämä.

Vierailija
55/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja antaa kyllä ymmärtää, että provoilee.

Vierailija
56/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämäkin siis ovat parhaillaan etelän lomakohteessa ja sieltäkin tämä lähettelee viestejä, joissa toivoo, että minä olisin matkaseurana vaimon sijasta, miten haaveilee minusta ja kuinka hyvältä näytänkään. Vähän kiusaannuttavaa tällainen.

ap

Hahhah, vaikutat tosi kiusaantuneelta :D Taitaa vähän kutkutella kun joku on kiinnostunut pimpsastasi? Tuskin muuten tekisit avausta asiakseen ja kertoisit näin tarkasti. 

Monikin on kiinnostunut siitä. Kaikki eivät vain o,e yhtä hyvännäköisiä, kuin tämä.

ap

Vierailija
57/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on siis ihan hyvännäköinen mies ja varsinkin pienissä uikkareissaan, hyvin ruskettuneena oikein kaunis katsella. En vain ymmärrä, missä vaimo on sillä aikaa kun mies ottaa näitä ranta- ja makkariselfieitä.

ap

Varmaankin jonkun gambialaisen rantapummin painettavana.

Vierailija
59/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelee, äidilleen ja siskoilleen matkakuvia. Niin juu, ja tilitoimiston Minnan kanssa ne on nyt tuossa vähän viestitelleet.

Vierailija
60/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettelee, äidilleen ja siskoilleen matkakuvia. Niin juu, ja tilitoimiston Minnan kanssa ne on nyt tuossa vähän viestitelleet.

Onko Minnalla korkeat korot ja lyhyt hame?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä