Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetteleekö teidän miehet lomalla viestejä muille naisille?

Vierailija
12.06.2025 |

Mulle yksi parisuhteessa oleva mies on nyt kesän aikana intoutunut lähettämään. Vähän vaan ihmettelen, että eikö puolisoa yhtään ihmetytä moinen käytös.

Itsekin siis olen parisuhteessa ja puuttuisin kyllä, mikäli puoliso viettäisi noin paljon aikaa puhelimella.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ketään Voi Omistaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleen saattaa laittaa.

Vierailija
4/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Ketään Voi Omistaa!

Kyllä kumppani kuuluu kumppanilleen, eikä muille

Vierailija
5/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En kyttää miehen puhelinkäyttäytymistä. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että saisi käyttää puhelintaan vähemmän ja samaa pätee minuun.

Vierailija
6/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet vastannut miehelle?

Vierailija
7/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on ystävinä, harrastuskavereina yms. sekä miehiä että naisia. En lomallakaan katkaise yhteydenpitoa heihin sukupuolen perusteella. Minusta olisi aika outoa toimia niin, mutta tehköön jokainen niin kuin itselleen sopii.

Vierailija
8/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sitä puolisona tietää. Salassahan moni toimii. Ensin viestitellään ja sitten lähennytään fyysisesti. Viestittelyn kohde sitten voi ohjata suuntaa helpostikin. Ei ne miehet yksin kauaa juttele.

Vierailija
9/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin siis ovat parhaillaan etelän lomakohteessa ja sieltäkin tämä lähettelee viestejä, joissa toivoo, että minä olisin matkaseurana vaimon sijasta, miten haaveilee minusta ja kuinka hyvältä näytänkään. Vähän kiusaannuttavaa tällainen.

ap

Vierailija
10/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama provo, hanki elämä

Vierailija
11/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vain lomalla. Kaikki miehet ovat sikoja, paitsi sinkut, jotka vasta superdupersikoja ovatkin. Ja syystäkin ovat sinkkuja Saaterin pentele kun menitte miehen ottamaan. Tymiä olitte. Älkää olko tymiä toiste.

Sori siittä.

Vierailija
12/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sama provo, hanki elämä

Kukaanhan ei oikeasti halua jotain toista, ihastu, petä, jätä tai eroa. Tämä juuri on sitä elämää, joka käsketään hankkia.

Vierailija
13/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö, jos olisit etelänlomalla ja miehesi lähettelisi jatkuvasti auringonottokuvia ja pusuemojeita vieraille naisille/ naiselle?

ap

Vierailija
14/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies liehittelee siellä lomalla muita naisia. 

Vierailija
15/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti mies liehittelee siellä lomalla muita naisia. 

Se voi hyvin olla.

ap

Vierailija
16/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä niin paljon sinua ärsyttää niin miksi et sano hänen puolisolleen asiasta? Puutut jotenkin todella paljon muiden asioihin

Vierailija
17/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä niin paljon sinua ärsyttää niin miksi et sano hänen puolisolleen asiasta? Puutut jotenkin todella paljon muiden asioihin

Ai pitäisi alkaa puuttua muiden asioihin? Miten minä nyt niihin voisin puuttua?

En tunne naista, niin en voi sanoa hänen puolisolleen asiasta.

ap

Vierailija
18/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo asiasta jankkaaminen ole aika paljon puuttumista? Etkös sinä ole saanu selville Googlesta toisten työpaikatkin, varmaan vaikea selvittää toisen henkilöllisyys?  

Vierailija
19/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis ihan hyvännäköinen mies ja varsinkin pienissä uikkareissaan, hyvin ruskettuneena oikein kaunis katsella. En vain ymmärrä, missä vaimo on sillä aikaa kun mies ottaa näitä ranta- ja makkariselfieitä.

ap

Vierailija
20/87 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo asiasta jankkaaminen ole aika paljon puuttumista? Etkös sinä ole saanu selville Googlesta toisten työpaikatkin, varmaan vaikea selvittää toisen henkilöllisyys?  

Ei minun mielestä ole. Olen antanut hänen olla rauhassa. Työpaikat on mies kertonut itse ja Googlesta ne voi tarkistaa, jos ajattelee että mies vedättää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi