Lähetteleekö teidän miehet lomalla viestejä muille naisille?
Mulle yksi parisuhteessa oleva mies on nyt kesän aikana intoutunut lähettämään. Vähän vaan ihmettelen, että eikö puolisoa yhtään ihmetytä moinen käytös.
Itsekin siis olen parisuhteessa ja puuttuisin kyllä, mikäli puoliso viettäisi noin paljon aikaa puhelimella.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti mies liehittelee siellä lomalla muita naisia.
No sitähän se juuri tekee kun ap:llekin kirjoittelee. Kyllä noista tietää mikä niillä on mielessä. Kohta haluaa tavata jne.
Varatut muille viestien lähettelijät on niin helppoja. Ja sinnikkäitä. 😀 Varma saanti ja tietää ettei jää roikkumaan, kun pitää mennä kotiin esittämään vaimolle ja lapsille, että kaikki on kunnossa ja syömään sitä pakastepitsaa.
Kuinka monta ketjua ajattelit asiasta väsätä? Selkeästi olet otettu tästä huomiosta, kun sitä pit'' jatkuvasti uusissa ketjuissa palstallakin mainostaa.
Tietyt miehet lähettelevät aina viestejä muille naisille, olen minäkin niitä saanut varatuilta kollegoilta. Nothing new there. Itse voi päättää rohkaiseeko lähettäjää, vai ilmoittaako, että ei ole sopivaa.
Pääset tyypistä eroon kun estät sen puhelinnumeron. Problem solved?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta ketjua ajattelit asiasta väsätä? Selkeästi olet otettu tästä huomiosta, kun sitä pit'' jatkuvasti uusissa ketjuissa palstallakin mainostaa.
Tietyt miehet lähettelevät aina viestejä muille naisille, olen minäkin niitä saanut varatuilta kollegoilta. Nothing new there. Itse voi päättää rohkaiseeko lähettäjää, vai ilmoittaako, että ei ole sopivaa.
En ajatellut montaa.
ap
Miten sinulla menee lomallasi? Mahtaa olla aika tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin. Mies tekee töitään, lapset leikkivät.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja sinä odottelet puhelin kourassa viestiä varatulta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja sinä odottelet puhelin kourassa viestiä varatulta mieheltä.
Niinkö? Ei ole puhelinta lähimaillakaan esimerkiksi nyt. Ainahan noita viestejä on aamulla monta odottamassa, kun herään.
ap
Kyllähän tietysti jatkuva selfieiden ottaminen lomalla herättäisi kysymyksiä. Varsinkin, jos ko. kuvia ei esimerkiksi miehen somessa näkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei Ketään Voi Omistaa!
Eikä toista voi myöskään viedä toiselta, onko tämä selvä, eikä lirkutella avoimesti vaimon nähden!!!!!!!
Mitä oma miehesi on kyseisistä viesteistä sanonut kun olet hänelle näyttänyt?
Yrittää päästä pöksyihisi. On varmaan imartelevaa mutta onko kivaa omalle miehellesi. Sinäkin petät kun et vihellä peliä poikki. Kait se viestin lähettäjä suomea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää päästä pöksyihisi. On varmaan imartelevaa mutta onko kivaa omalle miehellesi. Sinäkin petät kun et vihellä peliä poikki. Kait se viestin lähettäjä suomea ymmärtää.
En minä petä. Jokainen määrittelee itse parisuhteensa rajat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mutta olet niin helvetin immarreltu, että jauhat asiasta jo toista päivää.
Nykypäivänä saa viestitellä näköjään kenelle tahansa. Se kuinka se omaan ja muiden parisuhteeseen vaikuttaa, tuntuu olevan enää sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä tuo on pettämistä jos miehesi ei tuosta tiedä mitään. Ainoa oikea tapa on näyttää miehellesi mitä viestiä tulee ja lopettaa visetien vastaanottaminen. Muuten olet itsekin pettäjä miehesi silmissä.
Jollain ihmeellisellä tavalla laitat vaimon syyksi asian kun ihmettelet tätä? Jokaisen vastuulla on oma käyttäytyminen. Parisuhteen rajat määrätään parisuhteiden osapuolten kesken, ei yksin tai vauva palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Jollain ihmeellisellä tavalla laitat vaimon syyksi asian kun ihmettelet tätä? Jokaisen vastuulla on oma käyttäytyminen. Parisuhteen rajat määrätään parisuhteiden osapuolten kesken, ei yksin tai vauva palstalla.
En ole laittanut vaimon syyksi. Miehen syy on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole laittanut vaimon syyksi. Miehen syy on.
ap
Ja sinun syysi, kun et blokkaa, vaan odottelet vaahto pöksyissä seuraavaa viestiä.
.