Lähetteleekö teidän miehet lomalla viestejä muille naisille?
Mulle yksi parisuhteessa oleva mies on nyt kesän aikana intoutunut lähettämään. Vähän vaan ihmettelen, että eikö puolisoa yhtään ihmetytä moinen käytös.
Itsekin siis olen parisuhteessa ja puuttuisin kyllä, mikäli puoliso viettäisi noin paljon aikaa puhelimella.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Voihan keskustelupalstalla keskustella mutta ymmärrät varmaan itsekin että kukaan ei voi vastata kysymykseesi. Varmasti käyttää aikansa järkevämmin kuitenkin kuin spekuloimalla mitä joku muu tekee.
Eipä nyt lomalla kaiken toiminnan tarvitse olla niin tavoitteellista, saati järkevää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nämäkin siis ovat parhaillaan etelän lomakohteessa ja sieltäkin tämä lähettelee viestejä, joissa toivoo, että minä olisin matkaseurana vaimon sijasta, miten haaveilee minusta ja kuinka hyvältä näytänkään. Vähän kiusaannuttavaa tällainen.
ap
Ja sinä viestittelet hänen kanssa syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämäkin siis ovat parhaillaan etelän lomakohteessa ja sieltäkin tämä lähettelee viestejä, joissa toivoo, että minä olisin matkaseurana vaimon sijasta, miten haaveilee minusta ja kuinka hyvältä näytänkään. Vähän kiusaannuttavaa tällainen.
ap
Ja sinä viestittelet hänen kanssa syystä että?
Toivotan hyvää huomenta ja hyvää yötä. Kerron ajantasaista tietoa säästä kotimaassa.
ap
Mistä minä tiedän, en minä hänen puhelinliikennettään kontrolloi.
Se voi olla.
ap