Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ruskeasilmäiset herättävät tunteita?

Vierailija
23.03.2025 |

Ei toki kaikki, mutta olen huomannut, ystäväni on ruskeasilmäinen, hänen hymynsä saa miehiltä polvet notkumaan. Ei ole mikään missityyppi, ruskea suora tukka, muutama yli-kilokin tullut. Mutta jokin hänestä säteilee, Yökerhoissa ja muissa menopaikoissa hänen ympärillään on aina säpinää ja tapahtumia, myös mustasukkaisia naisia sättimässä...

Ystäväni on kiltti luonteeltaan, akateemisesti sivistynyt ja valloittavat hymykuopat silmien lisäksi. No, minä olen noihin tottunut, mutta olimmepa liikkeellä kaksi tai isomman lössin kanssa, aina tulee "kärpäsiä" surraamaan nimenomaan hänen ympärilleen.

Jotenkin vain on tänään miettinyt eilistäkin, piti kadota ystävän kanssa, oli ihan takiaisia taas liepeissä kiinni. Vaikka hän ei puhuisi mitään, hän vetää noita puoleensa. Onko hän liian kilitin näköinen, liian "söpö" vai mistä tuo johtuu...

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisuus on rikkautta.

Vierailija
2/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman yleisin silmien väri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä ruskeasilmäisiä viehättäviä. Niin pliisua.

Vierailija
4/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan seurustelisi ruskeasilmäisten naisten kanssa, ei pelkästään se että ruskeat silmät näyttää rumilta, vaan he ovat vastenmielisiä ihmisiä ja pettävät aina.

Vierailija
5/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on kaikkein kauneimmat. Siinä on pliisius hyvin hyvin kaukana.

Vierailija
6/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan seurustelisi ruskeasilmäisten naisten kanssa, ei pelkästään se että ruskeat silmät näyttää rumilta, vaan he ovat vastenmielisiä ihmisiä ja pettävät aina.

Ihan oon uskollisena pysyny vuosikymmenet. 

Vierailija
7/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruskeista silmistä, jotkut ruskeasilmäiset ovat pelottavan näköisiä.

Vierailija
8/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oon uskollisena pysyny vuosikymmenet. 

Sama. "Tummat/Mustat silmät, yötä tummemmat, kaikkein kauneimmat"

Vierailija
9/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmäinen suomalaisnainen on seksikäs, vaikkei muita avuja niin olisikaan.

Vierailija
10/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmäiset eivät herätä mitään erityisiä tunteita. Olet vain ap hullu. 

Vierailija
11/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti väri, mutta itse henkilökohtaisesti tykkään enemmän sellaisista vaaleanvihreistä, niissä on magiaa. 

Vierailija
12/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä herätänkö ruskeasilmäisenä tunteita. Vanhemmillanikin on ruskeat silmät, samoin on siskollani, ja myös lapseni ovat ruskeasilmäisiä. Meille ihan normaalia.

Vierailija
13/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ruskea rumin silmien väri. Siniset ja vihreät sen sijaan aijai!

Vierailija
14/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Sinulla on siis varaa valita kumppanisi silmien värin perusteella. Lucky you. Mutta älä välitä, en minäkään seurustelisi sinun kanssasi, koska olet varmasti paska täysin riippumatta siitä minkäväriset silmät sinulla on.

Vierailija
15/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ihmisistä 90 prossalla on ruskeat silmät. Loppujen silmät sinertäviä ja vihertäviä. Helppo löytää ruskeasilmäinen.

Vierailija
16/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa muu väri. Mieluiten siniset silmät sitten vihreät, luotettavan siniharmaat on ihan ok. Mutta ei koskaan ruskea silmäistä naista. Kaikkihan sen merkityksen tietää. 

Vierailija
17/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä herätä ruskeasilmäiset mitään tunteita. Sellaiset jäänsiniset tai vihreät kissansilmät ovat paljon kauniimmat, varsinkin yhdistettynä tummiin ripsiin ja hiuksiin.

Vierailija
18/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ruskeat silmät ovat kauneimmat, tosin olen itse ruskeasilmäinen, samoin kuin kaikki lapseni. Mutta ei tämä asia minulle parinvalinnassa erityisen merkityksellinen ole. 

Vierailija
19/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa muu väri. Mieluiten siniset silmät sitten vihreät, luotettavan siniharmaat on ihan ok. Mutta ei koskaan ruskea silmäistä naista. Kaikkihan sen merkityksen tietää. 

Mikä se merkitys on? Olen ruskeasilmäinen nainen.

Vierailija
20/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä ruskeasilmäisiä arabeja ja somaleita viehättävinä. Sen sijaan sinisilmäinen aussimies kiinnostaa, jos joku ulkomaalainen pitää valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi