Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasvaatteko jalkanne joka ilta suihkun jälkeen?

Vierailija
11.06.2025 |

Itse en rasvaa muuten kuin kasvot ja kaulan pesun jälkeen, käsi- tai vartalorasvaa käytän vain satunnaisesti, mutta kuivat jalat tuntuvat niin inhottavalta että pakko laittaa joka ilta rasvaa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä sairaita ihmisiä nuo iltasuihkuttelijat, ellei kyse todella ole fyysisestä työstä tai urheilusta. Koko vtun päivän löyhkäätte muille ihmisille yöllä hikoiltuanne, että illalla on ihana nukahtaa "puhtaisiin" lakanoihin (ei, eivät ole puhtaita kuin vastavaihdettuina). Vastenmielisiä ja typeriä ihmisiä.

Vierailija
62/64 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rasvaa. Mutta meikkaan valmiiksi, että saa aamulla nukkua pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ramppaa suihkussa joka päivä. Kehon normaalit rasvat siis säilyy. Ei ole ikinä kuivia jalkoja.  Olen 53 vuotias.

haiset,oma nenä tottuu. ja muka oikein rampataaaaan, ymmärrätkä mitä sana tarkoittaa.  vaihdevuosihiki persiissäsi haisuu

No haju kuuluu normaaliin elämään, luonnotonta olla hajuton tai hajusteella väärennetty.

Vierailija
64/64 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ramppaa suihkussa joka päivä. Kehon normaalit rasvat siis säilyy. Ei ole ikinä kuivia jalkoja.  Olen 53 vuotias.

haiset,oma nenä tottuu. ja muka oikein rampataaaaan, ymmärrätkä mitä sana tarkoittaa.  vaihdevuosihiki persiissäsi haisuu

No haju kuuluu normaaliin elämään, luonnotonta olla hajuton tai hajusteella väärennetty.

Sepä se, moni on kemikaaliteollisuuden mainonnan uhri. Heidän mielestään puhdas on vain se, joka haisee jollekin erilliselle hajustetulle aineelle eli eivät edes tiedä, miltä aikuisen puhdas iho tuoksuu. Sama vaatteissa, pelkkä puhdas vaate on monen mielestä kammottava, kun huuhteluaineen haju puuttuu.