Jos saisit siirtyä ajassa taaksepäin niin mihin hetkeen menisit?
Itse haluaisin tällä tiedolla mennä lapsuuskotiini. Näkisin sisarukset ja isän ja äidinkin vielä elossa ja kovassa vedossa. Olisipa mielenkiintoista.
Se joku joka joskus pystyy tuollaisia trippejä järjestämään se ihminen tulee olemaan rikas.
Kommentit (19)
Aikaan kun omat lapset olivat pieniä. Rakastin sitä aikaa.
Lapsuuden kesälomaan 90-luvun lopussa. Kävisin siskojen kanssa kauppa-autolla ja pyöräilisin kavereiden kanssa uimarannalle.
Menisin siihen hetkeen, jota en voi tarkemmin kuvailla täällä. Hetki oli aika härski ja ajautui silloin suuntaan X, kun nyt ajaisin sen suuntaan Y.
Hetkeen jossa trump yritetään salamurhata. Ohjeistaisin ampujaa tähtäämään 3 cm oikealle.
Aika Suomessa ennen viimeistä jääkautta sekä aika viimeisimmän jääkauden jälkeen.
Hetkeäkään epäröimättä menisin heti takaisin 80-luvulle! Mieluiten 1.1.1980 että koko kasari olisi vielä edessäpäin.
Siihen hetkeen kun vedin ensimmäistä kertaa ekstaasia.
Siihen hetkeen, kun kirjoitin exän kanssa asuntolainapapereita. Olisin tunkenut kynän sinne, mihin aurinko ei paista ja repinyt paperit.
Ainakin tällä järjellä ja kokemuksella en kaveeraisi niitten tyttöjen kanssa joitten kanssa tuli tupakointi opeteltua onneksi pääsin siiä eroon.
Juuri ennen kuin sanoin tahdon. Sanoisinkin, että enpä taidakaan tahtoa ja lähtisin läiskimään tilanteesta.
Jos saisi vain käväistä, menisin mummolaan 70-luvun puoleen väliin. Mutta en haluasi välttämättä elää koko 50 vuotta enää uudelleen, joten kiva jos pääsisi nopeasti takaisin.
Se olisi Eedeniin. Katsoisin että mitä hemmettiä siellä tapahtuu, miksi Puutarhan 'Herra" väittää että kuollaan jos syödään tietystä puusta josta saa tietoa, ja sitten joku niljakas tyyppi ponnahtaa väittämään, että ette suinkaan delaa vaan tajuutte asioita jne.
Jos saisin pommin mukaan niin räjäyttäisin koko paikan ja planeetta olisi säästynyt meidän ihmisten hulluudelta.
1300-l. Firenzeen tai 90-l. alun Helsinkiin, koska nuori ja onnellinen.
Päivämatka olisi aika kiva. Tietysti, jos voisi ostaa luksusmatkan niin voisi ensinnökin itse olla millainen tahansa.
Voisi käväistä juuri sen aikaa kuin haluaisi. Kukaan siinä ajassa ei muistaisi käynnistäni mitään enkä voisi muuttaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hetkeäkään epäröimättä menisin heti takaisin 80-luvulle! Mieluiten 1.1.1980 että koko kasari olisi vielä edessäpäin.
Tämä! 70-lukukin olisi kiva, tykkäsin 70-luvusta. Haluan vuoteen 1975 ja tekisin elämässäni muutaman asian täysin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Päivämatka olisi aika kiva. Tietysti, jos voisi ostaa luksusmatkan niin voisi ensinnökin itse olla millainen tahansa.
Voisi käväistä juuri sen aikaa kuin haluaisi. Kukaan siinä ajassa ei muistaisi käynnistäni mitään enkä voisi muuttaa mitään.
Olisin varmaankin ainakin kerran jossain atomipommia kuljettavassa koneessa estämässä...tuhoa
Ai niin en voisi silti muuttaa mitään hmm..
Menisin takaisin aikaan, jolloin olin työpaikassa, jossa oli hyvä työterveyshuolto. Kävisin kaikissa tutkimuksissa ja ehkä elämäni olisi nyt terveempää ja parempaa.