Kannattaako hommata sähköpyörä?
Kiinnostaisi hommata sähköpyörä työmatka-ajoon nyt kun audin leasing sopimus on tulossa päätökseen. Kiinnostaisi erityisesti taitettava malli jonka saisi kätevästi pihavarastoon lataukseen.
Kommentit (65)
Hommasin sähköpyörän ja kyllä on lenkkien määrät ja pituudet kasvaneet. Ihan hyvä keksintö tuo on, mutta arveluttaa ylläpitokustannukset ja osien kestävyys yleensäkin. Jos tavallisella pyörällä yleensä pääsee 20 vuotta, tällä sähkövempeleellä saanee olla tyytyväinen jos 5v kestää ilman suurempia remontteja.
Olen ajanut mummosähköpyörällä 3000 km ilman ongelmia, takarengas kyllä kulahti loppuun.
6 vaihdetta ja sähkömoottori takanavassa, ketjut ja rattaat ei rasitu niin paljon.
Täydellä akulla ajaa noin 50-60km.
Laiskat ja läskit ajavat sähköpyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Olen ajanut 6km matkaa ympäri vuoden. Kolmas vuosi menossa. Pyörällä matka taittuu reilussa 20 minuutissa, julkisilla menisi lähes tunti.
Jotkut kritisoi, että eihän tuo ole liikuntaa. Haluan vain nopeasti paikasta a paikkaan b, kuntoilen muuten.
Minulla taittuu 8 km kauppamatka reilussa 20 minuutissa sähköttömällä 3-vaihteisella pyörällä.
Luitko aloituksen🤔🤔
Älä ala selbaamaan mulle