Kannattaako hommata sähköpyörä?
Kiinnostaisi hommata sähköpyörä työmatka-ajoon nyt kun audin leasing sopimus on tulossa päätökseen. Kiinnostaisi erityisesti taitettava malli jonka saisi kätevästi pihavarastoon lataukseen.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Ihme asenna tuohon sähköpyöräilyyn. Kai sen nyt voi hankkia kulkuvälineeksi, eikä kuntoilulaitteeksi. Monella on kaksi pyörää. Toinen kuntolenkkejä varten ja toinen kulkuvälineeksi. Ja tasan paremmin nostaa kuntoa kuin autoilu. Ootte te kapeakatseista porukkaa. Itse en omista kuin normi fillarin (en autoa lainkaan), ja silti ymmärrän sähköpyöräilijöitä.
Mulla on sähköpyörä ja käytän sitä kuntoiluun. Ajelen melkein päivittäin n.30-40km lenkkejä. Se on nostanut mun liikunnan määrää 100%, ennen lähinnä makasin kotona sohvalla.
Hetkinen... otanko tämän nyt vakavasti vai vitsinä?
Tottakai kannattaa.
- fillari myyjä
Jos voisit matkustaa minne tahansa, minne menisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Olen ajanut 6km matkaa ympäri vuoden. Kolmas vuosi menossa. Pyörällä matka taittuu reilussa 20 minuutissa, julkisilla menisi lähes tunti.
Jotkut kritisoi, että eihän tuo ole liikuntaa. Haluan vain nopeasti paikasta a paikkaan b, kuntoilen muuten.
Minulla taittuu 8 km kauppamatka reilussa 20 minuutissa sähköttömällä 3-vaihteisella pyörällä.
Toivottavasti hikoilematta
Miksi toivottavasti? Ruokakaupassa ei pikku hiki haittaa.
Ne pikkuhikiset haistaa kyllä.
Ei minua haittaa, jos ihmiset haistelevat. Minulla on kuitenkin sixpack.
Kaljoo??
Vierailija kirjoitti: Jos voisit matkustaa minne tahansa, minne menisit?
kuspiä
Olin norjassa pyöräilemässä sähköpyörällä. Alamäessä vauhtia oli 73 km/h. Siellä on sellaisia kilsan pituisia ylämäkiä niin sähköpyörällä aika hyvin pääsi mäkeä ylös.
Elämä on täynnä mahdollisuuksia, tartu niihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Olen ajanut 6km matkaa ympäri vuoden. Kolmas vuosi menossa. Pyörällä matka taittuu reilussa 20 minuutissa, julkisilla menisi lähes tunti.
Jotkut kritisoi, että eihän tuo ole liikuntaa. Haluan vain nopeasti paikasta a paikkaan b, kuntoilen muuten.
Minulla taittuu 8 km kauppamatka reilussa 20 minuutissa sähköttömällä 3-vaihteisella pyörällä.
Niin ja liikuntaakin luomufillarilla saa paremmin.
Sähköpyörällä ajo ilman avustusta on varmasti raskaampaa jos haluaa kuntoilla.
Miten niin? Oma sähköpyöräni ainakin kulkee ilman sähköä aivan kuin normaali polkupyörä. Akku tietysti vähän lisää painoa mutta senkin voi ottaa pois jos haluaa ajaa ilman sähköä.
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat
Mä testasin sähköpyörää pari kuukautta ja totesin että hankin mielummin kunnollisen sähköttömän fillarin.
Mutta kukin saa hommata just sellaisen fillarin kuin itse haluaa, mä suosittelen kokeilemaan ennen ostamista joka tapauksessa
fatimakin hankkinut koko suvulle valtion piikkiin vaikkei itse jaksa polkea edes sähköpyörää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Miksi toivottavasti? Ruokakaupassa ei pikku hiki haittaa.
Töissä se tuppaa haittaamaan, ainakin jos ei ole suihkua käytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto huonokuntoiselle,on se parempi kuin autolla ajo työpaikalle.
On se hyvä vaihtoehto hyväkuntoisellekin, se aerobinen kunto kun ei ihan hirveästi korreloi hikoilun määrään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Mikä kilpailu tämä on?
Ihme asenna tuohon sähköpyöräilyyn. Kai sen nyt voi hankkia kulkuvälineeksi, eikä kuntoilulaitteeksi. Monella on kaksi pyörää. Toinen kuntolenkkejä varten ja toinen kulkuvälineeksi. Ja tasan paremmin nostaa kuntoa kuin autoilu. Ootte te kapeakatseista porukkaa. Itse en omista kuin normi fillarin (en autoa lainkaan), ja silti ymmärrän sähköpyöräilijöitä.