Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako hommata sähköpyörä?

Vierailija
11.06.2025 |

Kiinnostaisi hommata sähköpyörä työmatka-ajoon nyt kun audin leasing sopimus on tulossa päätökseen. Kiinnostaisi erityisesti taitettava malli jonka saisi kätevästi pihavarastoon lataukseen. 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme asenna tuohon sähköpyöräilyyn. Kai sen nyt voi hankkia kulkuvälineeksi, eikä kuntoilulaitteeksi. Monella on kaksi pyörää. Toinen kuntolenkkejä varten ja toinen kulkuvälineeksi. Ja tasan paremmin nostaa kuntoa kuin autoilu. Ootte te kapeakatseista porukkaa. Itse en omista kuin normi fillarin (en autoa lainkaan), ja silti ymmärrän sähköpyöräilijöitä.

Vierailija
22/65 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme asenna tuohon sähköpyöräilyyn. Kai sen nyt voi hankkia kulkuvälineeksi, eikä kuntoilulaitteeksi. Monella on kaksi pyörää. Toinen kuntolenkkejä varten ja toinen kulkuvälineeksi. Ja tasan paremmin nostaa kuntoa kuin autoilu. Ootte te kapeakatseista porukkaa. Itse en omista kuin normi fillarin (en autoa lainkaan), ja silti ymmärrän sähköpyöräilijöitä.

Mulla on sähköpyörä ja käytän sitä kuntoiluun. Ajelen melkein päivittäin n.30-40km lenkkejä. Se on nostanut mun liikunnan määrää 100%, ennen lähinnä makasin kotona sohvalla. 

Vierailija
24/65 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen... otanko tämän nyt vakavasti vai vitsinä?

Vierailija
25/65 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa.

- fillari myyjä

Vierailija
26/65 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisit matkustaa minne tahansa, minne menisit?

Vierailija
27/65 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

Olen ajanut 6km matkaa ympäri vuoden. Kolmas vuosi menossa. Pyörällä matka taittuu reilussa 20 minuutissa, julkisilla menisi lähes tunti. 

Jotkut kritisoi, että eihän tuo ole liikuntaa. Haluan vain nopeasti paikasta a paikkaan b, kuntoilen muuten. 

Minulla taittuu 8 km kauppamatka reilussa 20 minuutissa sähköttömällä 3-vaihteisella pyörällä.

Toivottavasti hikoilematta

Miksi toivottavasti? Ruokakaupassa ei pikku hiki haittaa.

Ne pikkuhikiset haistaa kyllä. 

Ei minua haittaa, jos ihmiset haistelevat. Minulla on kuitenkin sixpack.

Kaljoo?? 

Vierailija
28/65 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Jos voisit matkustaa minne tahansa, minne menisit?

kuspiä

Vierailija
29/65 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin norjassa pyöräilemässä sähköpyörällä. Alamäessä vauhtia oli 73 km/h. Siellä on sellaisia kilsan pituisia ylämäkiä niin sähköpyörällä aika hyvin pääsi mäkeä ylös.

Vierailija
30/65 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on täynnä mahdollisuuksia, tartu niihin!

Vierailija
31/65 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa tahto..kannatan

Vierailija
32/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato tuolla menee yks kassialma

Vierailija
33/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

Olen ajanut 6km matkaa ympäri vuoden. Kolmas vuosi menossa. Pyörällä matka taittuu reilussa 20 minuutissa, julkisilla menisi lähes tunti. 

Jotkut kritisoi, että eihän tuo ole liikuntaa. Haluan vain nopeasti paikasta a paikkaan b, kuntoilen muuten. 

Minulla taittuu 8 km kauppamatka reilussa 20 minuutissa sähköttömällä 3-vaihteisella pyörällä.

Niin ja liikuntaakin luomufillarilla saa paremmin.

Sähköpyörällä ajo ilman avustusta on varmasti raskaampaa jos haluaa kuntoilla. 

Miten niin? Oma sähköpyöräni ainakin kulkee ilman sähköä aivan kuin normaali polkupyörä. Akku tietysti vähän lisää painoa mutta senkin voi ottaa pois jos haluaa ajaa ilman sähköä.

Vierailija
34/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah.

Vierailija
35/65 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat

Vierailija
36/65 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin sähköpyörää pari kuukautta ja totesin että hankin mielummin kunnollisen sähköttömän fillarin. 

Mutta kukin saa hommata just sellaisen fillarin kuin itse haluaa, mä suosittelen kokeilemaan ennen ostamista joka tapauksessa 

Vierailija
37/65 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

fatimakin hankkinut koko suvulle valtion piikkiin vaikkei itse jaksa polkea edes sähköpyörää.

Vierailija
38/65 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

Miksi toivottavasti? Ruokakaupassa ei pikku hiki haittaa.

Töissä se tuppaa haittaamaan, ainakin jos ei ole suihkua käytettävissä.

Vierailija
39/65 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto huonokuntoiselle,on se parempi kuin autolla ajo työpaikalle.

On se hyvä vaihtoehto hyväkuntoisellekin, se aerobinen kunto kun ei ihan hirveästi korreloi hikoilun määrään.

Vierailija
40/65 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

Mikä kilpailu tämä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi