Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja lapsi ahmii lohen jääkaapista

Vierailija
11.06.2025 |

Eli meillä sovittu että minä teen kotona kotityöt ja mies ostaa ruoat perheelle. Meillä 11v. poika. No mies ei ostoslistalta huolimatta jaksa ostaa kaupasta kasviksia, koska eivät niitä pojan kanssa syö, mutta makkaraa ja savustettua lohta ostavat aina. Tietävät että en syö makkaraa tai punaista lihaa eli lohi olisi ainoa mitä myös voisin syödä. Silti tänäänkin niin mies laittoi puolet juuri ostetusta lohesta lapsen lautaselle ja itse otti nopeasti loput itselleen. Sanoin vielä että syödään saunan jälkeen yhdessä mutta ei. Piti rohmuta taas kaikki lohi.

Eikö itsekkyydellä ja ahneudella ole enää mitään rajaa? Tekeekö muut näin, että syövät itse vaikka kaikki loput 10 mansikkaa jääkaapista eikä jätä muille?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap painaa 44kg ja on lähes kasvissyöjä niin kyseessä voi olla myös väärinymmärrys. Eli mies ajatteli ettei ap edes halua sitä lohta tai välttämättä sitä tarvitse koska kalorin ja rasvan tarve varmasti pienempi kuin sillä isolla miehellä ja kasvavalla teinillä. Tietty ois voinut kysyä, että haluatko myös maistaa tätä lohta vähän, mutta jos ap:n asiaa kysyessä vastasi että meni jo, niin ei tosiaan varmaan ajatellut että se puoliso olis sitä edes halunnut

Vierailija
42/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi miten kadehdinkaan teitä perheellisiä XD

Joudun syömään itse herkut ja vessaankaan ei tarvitse koskaan jonottaa.

No sulla varmaan menee enemmän rahaa elämiseen? Meillä vastike 3 ihmiselle rivitalossa 395€ eli 132€ maksaa per naama asuminen. Paljon itse maksat? Jos asut omakotitalossa niin joudut varmaan ihan itse ja yksinään haravoimaan pihan ja hoitamaan puutarhan ja kaikkinkotityöt? Sähkölasku varmasti myös suurempi koska pelkästään talon lämmityksen ylläpito maksaa. Myös auton käyttömaksut ja bensat joudut maksamaan itse. Joudut myös itse käymään aina kaupassa ja siivoamaan yksin sotkusi ja tekemään aina itse ruokasi. Aika tylsää ja kallista asua yksin.

Helpottiko? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia en otakaan miestä taloon :D

Jokaisella eksällä on ollut rohmutaipumuksia. Yksi söi kaikki juustot jääkaapista, toinen kaikki paremmat lihat, kolmas vaikka pizzoja tehdessä mätti kaikki parhaat kanapalat omansa päälle katsomatta oliko minulle jäljellä mitään. Kaikille piti ihan rautalangasta vääntää että kaikkea ei oteta itselle ja huomioi muut. Tuli äijille ihan yllätyksenä. Tuolle yhdelle tuli mm. yllätyksenä että kanapaketti oli tyhjä sen jälkeen kun oli mättänyt kaiken omalle lautaselle ja sitten ihmetteli että olihan siellä kanaa? Miten miehet voikaan olla noin hvetin typeriä ja itsekkäitä. Nykyinen on onneksi sentään fiksu kasvissyöjä.

Sanot: "Tuon takia en otakaan miestä taloon :D" Ja sitten lopussa "Nykyinen on onneksi sentään fiksu kasvissyöjä."

Oletko :D lesbo?

Vierailija
44/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vain sen verran että meillä kävis tasan kerran noin. Sen jälkeen ei koskaan. Miehes on täysi urpo mutta itsepä olet sen hänelle mahdollistanut, tähän tangoon todellakin tarvitaan kaksi.

Vierailija
45/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selkeästi todella pihi rahojensa kanssa. Toki sillon ei kannattais lohta edes ostaa kotiin, tai ostaa vain itselleen ja syödä salaa kauppareissulla sormin autossa se. Meillä mies onneksi täysin erilainen. Oli eilen kuulemma alkanut jo heikottaa kotiin ajaessa autossa kun ei ollut syönyt työpäivän aikana mitään joten oli Ait pysähtynyt mäkissä, niin oli samalla ostanut take awayna annokset myös mulle ja 2 lapsellemme kotiin! Ei todellakaan olis tarvinnut, eihän me oltais edes tiedetty että unohti ottaa eväät töihin ja söikin sit mäkissä, mutta aina ajattelee muita ja halusi myös meidän saada herkutella hampurilaisilla ja ranskiksilla. Yleensä siis syödään tosi terveellisesti ja kasvispainotteisesti, eli on meille vähän niin kuin juhlaruokaa tommonen pika/roskaruoka.

Vierailija
46/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Exäni teki tuota myös. Esim kun jääkaapissa oli paketti siivutettua palvikinkkua jonka olin ostanut kinkkukiusausta varten, niin kun sitten aloin kokkaamaan, niin löytyi vain pari  ohutta siivua avatusta paketista. Ja sitten törkeyden huippu: olin tehnyt aterian valmiiksi, neljä paistettua kyljystä ja keitettyjä perunoita ja salaattia. Jouduin lähtemään kiireesti päivystykseen ja mies jäi kotiin syömään. Kun tulin takaisin, niin eipä ollut ruokaa minulle. Siis oli syönyt  neljä kyljystä ja kilon pottuja. Ahne paskiainen. Onneksi on nykyään ex. Ja en enää syö lihaa, kalaa jonkon verran. Ja asun yksin, onneksi.

Vierailija
47/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaatisin rinnakkaiskortin miehen pankkitilille ja kävisin ostamassa itselleni ne kasvikset ja lohta ja muuta mitä tekisi mieli. Piilottaisin herkut vain itselleni. Mies ostaa sitten mitä huvittaa kun kerta syö pojan kanssa tuplasti muutenkin enemmän kuin ap.

Vierailija
48/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, että nainen on vela?

Hän kertoo sen.

Vierailija
49/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sairas mies jos ei opeta lastaan kasviksia syömään tai osta niitä kaupasta. Aivan sairasta. Meillä on lautasella aina melkein puolet kasvista ja sitten se 3 perunaa ja 100g lohta. Ei todellakaan ole ok syödä lounaaksi 300g lohta ja kermaperunoita pelkästään. Lapsesta tulee ylipainoinen ja hyvin sairas yksilö myös. Nyt äiti ottaa komennon perheessä ja tekee kauppareissut ja annostelee ruoat miehen ja lapsen lautaselle, eikä kuuntele mitään kitinöitä että makkaraa vaan syödään. Mies saa luvan kuurata vessat ja pestä lakanat.

Vierailija
50/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset ovat lihansyöjiä. 

Eipä veget katoa jääkaapista. 

Vierailija
51/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla perso lihalle ja lohelle, koska vege ei sinua ravitse kunnolla. 

Lopeta kasvisravinto. Ihmisten kuuluu syödä monipuolisesti mutta kasvissyöjät jättää tärkeän ravintoaineen pois ja syövät siksi yksipuolisesti. 

Kasvissyöjä lapset tulee ottaa huostaan koska kaikilla lapsilla täytyy olla oikeus terveelliseen ruokavalioon mikä kehittää aivoja ja kehoa. Kasvisruoka ei korvaa eläinproteiinia ym. 

Kasvisruoka pierettää ja turvottaa. Liha ei pieretä eikä turvota.

Vierailija
52/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö miehesi lasten vanukkaatkin?

Vierailija
53/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki itsekkyydestä.

Lasten hankkiminen on luonnollista ja hauskaa. Elämä lasten kanssa on oikeaa elämää ja se kuuluu elämään. 

Vierailija
54/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei myöskään syö jääkaapissa olevia vanukkaita kun silmä välttää!

https://www.vauva.fi/keskustelu/3932197/ketju/mies_syo_lapsen_vanukkaat

Vierailija
55/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei ruoka ole niin tärkeetä. Ihan sama onko lohta vai ei. Kasvissosekeitto kelpaa ihan hyvin ja ruisleipä. Mutta jos mies ei ajattele tai huomioi ap:ta niin ottaisin avioeron. Syökööt sitä lohta yksin tai jonkun muun kanssa sitten.

Vierailija
56/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää trollausta. Kukaan nainen ei luovuta kaupassakäynnin ohjaksia miehelle. Syystä että naiset on yleensäkin aika nirsoja ruuan kanssa ja että mies hoitaisi kauppareissut...hah hhah hah hah..

0/5

ps. ellei sitten nainen ole neliraajahalvaantuneena sängyssä.

Vierailija
57/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää trollausta. Kukaan nainen ei luovuta kaupassakäynnin ohjaksia miehelle. Syystä että naiset on yleensäkin aika nirsoja ruuan kanssa ja että mies hoitaisi kauppareissut...hah hhah hah hah..

0/5

ps. ellei sitten nainen ole neliraajahalvaantuneena sängyssä.

Eikö ap sanonut että kirjoittaa kauppalistan miehelle. Jota tosin mies ei kuitenkaan noudata, koska jätti kasvikset ostamatta. Meillä mies myös hoitaa ostokset koska se sujuu kätevästi töiden jälkeen kun hänellä auto ja itse teen etätöitä vaikka nyt olenkin työttömänä omasta tahdosta. Mies kyllä soittaa aina kaupasta, että mitä tarvitsee tuoda. Sitten avaan jääkaapin kotona ja katson mitä puuttuu. Itseäni ei huvita mennä jonnekin kauppaan, ahdistaa muutenkin ihmiset ja se häly. Ja menisi hermot jonotuksessa.

Vierailija
58/59 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt meet ostaa vastaavan oman lohen ja laitat vain itsellesi siitä ja katokkii että tuo kuvatus näkee sen, ja heitä piruuttas loput -roskiiiin- joo,tiedän,että kirvelee sua heittää,mutta sitä ukkooo vielä enemmän. sanot, että mehän ollaan eri lohissa, ostele muutenkin sitten jotain herkkuja ja et ann sille. pojalle sanot pyydä isältäs. että voi ola kusspäää. päivääkään en kattelis paskiaista. törkee mullipää

Joo, vittuillaan lapselle ja käytetään häntä aseena parisuhderiidassa. 

Vierailija
59/59 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella sairas mies jos ei opeta lastaan kasviksia syömään tai osta niitä kaupasta. Aivan sairasta. Meillä on lautasella aina melkein puolet kasvista ja sitten se 3 perunaa ja 100g lohta. Ei todellakaan ole ok syödä lounaaksi 300g lohta ja kermaperunoita pelkästään. Lapsesta tulee ylipainoinen ja hyvin sairas yksilö myös. Nyt äiti ottaa komennon perheessä ja tekee kauppareissut ja annostelee ruoat miehen ja lapsen lautaselle, eikä kuuntele mitään kitinöitä että makkaraa vaan syödään. Mies saa luvan kuurata vessat ja pestä lakanat.

100g kalaa on alkupala-annoksen koko, 250g jos kala on pääruoka. Ei ihme että miehet syö kaapit tyhjiksi, kun heille tarjotaan vain pikkulasten annoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän