Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja lapsi ahmii lohen jääkaapista

Vierailija
11.06.2025 |

Eli meillä sovittu että minä teen kotona kotityöt ja mies ostaa ruoat perheelle. Meillä 11v. poika. No mies ei ostoslistalta huolimatta jaksa ostaa kaupasta kasviksia, koska eivät niitä pojan kanssa syö, mutta makkaraa ja savustettua lohta ostavat aina. Tietävät että en syö makkaraa tai punaista lihaa eli lohi olisi ainoa mitä myös voisin syödä. Silti tänäänkin niin mies laittoi puolet juuri ostetusta lohesta lapsen lautaselle ja itse otti nopeasti loput itselleen. Sanoin vielä että syödään saunan jälkeen yhdessä mutta ei. Piti rohmuta taas kaikki lohi.

Eikö itsekkyydellä ja ahneudella ole enää mitään rajaa? Tekeekö muut näin, että syövät itse vaikka kaikki loput 10 mansikkaa jääkaapista eikä jätä muille?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten kadehdinkaan teitä perheellisiä XD

Joudun syömään itse herkut ja vessaankaan ei tarvitse koskaan jonottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä mieheltä miksi pettää lupauksensa ostaa perheelle ruoka. Vai kokeeko että sinä et ole perheen jäsen. 

jos mies ei suostu muuttamaan tapaansa jättää sinut ilman ruokaa niin neuvotelkaa sopimukset uudestaan. Eli mies voisi jatkossa hoitaa vaikka pyykinpesun ja vessojen siivoukset.

Vierailija
4/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tee meillä kukaan noin. Kaikki jaetaan tai jos jotain on enää ihan vähän, kysytään, että voinko syödä. Outo perhe teillä.

Vierailija
5/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa ruokaostoksia varten oma tili jonne mies laittaa rahaa. Sinulle kortti tuohon tiliin niin voit ostaa itsellesi erikseen ruuat sieltä jos mies ei kykene niitä ostamaan.

Vierailija
6/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi miten kadehdinkaan teitä perheellisiä XD

Joudun syömään itse herkut ja vessaankaan ei tarvitse koskaan jonottaa.

No sulla varmaan menee enemmän rahaa elämiseen? Meillä vastike 3 ihmiselle rivitalossa 395€ eli 132€ maksaa per naama asuminen. Paljon itse maksat? Jos asut omakotitalossa niin joudut varmaan ihan itse ja yksinään haravoimaan pihan ja hoitamaan puutarhan ja kaikkinkotityöt? Sähkölasku varmasti myös suurempi koska pelkästään talon lämmityksen ylläpito maksaa. Myös auton käyttömaksut ja bensat joudut maksamaan itse. Joudut myös itse käymään aina kaupassa ja siivoamaan yksin sotkusi ja tekemään aina itse ruokasi. Aika tylsää ja kallista asua yksin.

Vierailija
7/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meet ostaa vastaavan oman lohen ja laitat vain itsellesi siitä ja katokkii että tuo kuvatus näkee sen, ja heitä piruuttas loput -roskiiiin- joo,tiedän,että kirvelee sua heittää,mutta sitä ukkooo vielä enemmän. sanot, että mehän ollaan eri lohissa, ostele muutenkin sitten jotain herkkuja ja et ann sille. pojalle sanot pyydä isältäs. että voi ola kusspäää. päivääkään en kattelis paskiaista. törkee mullipää

Vierailija
8/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten tehnyt lapsen tuollaisen kanssa. Etkö aikaisemmin huomannut mikä on miehiään?

Vierailija
9/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokee vaimonsa vain kotiapulaisena, joka tekee kaikki työt eikä ole tasavertainen hänen ja lapsen kanssa, jotka Eivöt joudu siivoamaan tai kuulaamman vessoja. Saavat pyykitkin valmiiksi ja vissiin normaalisti ruoan vaikka jotain valmislojta itselleen ostavatkin.

En tekisi tuollaisia sopimuksia vaan sanoisin että puoliksi tehdään kotityöt ja ruokaostokset. Vaikka mies kävisi töissä ja itse olisi kotona. Töissä käyvä voi maksaa silti enemmän vaikka osallistuisikin kotitöihin.

Ps. Kerrasta tulee aivan kamala ihminen aikuisena jos oppii jo lapsena vanhemmaltaan, että on ihan ok syrjiä jopa läheisiä ja olla itsekäs ja rohmuta itelleen kaikki. Pitäisi oppia jo lapsena ottamaan muut ihmiset huomioon tai olet vaikeuksissa aikuisena, eikä kukaan halua olla kanssasi. Surullinen elämä tiedossa.

Vierailija
10/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täähän on Valis. Vinkuu ja vinkuu mutta mikään ei muutu.

Vierailija
11/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilauta ukollesi lohenpunaista lihaa ja sano että tämä kioski on sulta suljettu kuukaudeksi.

Vierailija
12/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä katsoa pojan ja miehen sekä itsesi syömästänne ruoasta saamia ravinteita. Rasvaisen kalan himo on merkki jostain ihmisen tarvitseman ravintoaineen vähäisestä saannista. Itselläni tuli flunssakuumeessa ollessa pakottava himo päärynään ja kun ei kotona ollut niin piti tyytyä omenaan. Sekin tyydytti jonkin ravinnetarpeen.

Vierailija
13/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa kasvava teinipoika syö vielä enemmän. Jatkossa muutat pois tai joustat. Alat itse tekemään ruoat vaan itsellesi. 

Vierailija
14/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kokee vaimonsa vain kotiapulaisena, joka tekee kaikki työt eikä ole tasavertainen hänen ja lapsen kanssa, jotka Eivöt joudu siivoamaan tai kuulaamman vessoja. Saavat pyykitkin valmiiksi ja vissiin normaalisti ruoan vaikka jotain valmislojta itselleen ostavatkin.

En tekisi tuollaisia sopimuksia vaan sanoisin että puoliksi tehdään kotityöt ja ruokaostokset. Vaikka mies kävisi töissä ja itse olisi kotona. Töissä käyvä voi maksaa silti enemmän vaikka osallistuisikin kotitöihin.

Ps. Kerrasta tulee aivan kamala ihminen aikuisena jos oppii jo lapsena vanhemmaltaan, että on ihan ok syrjiä jopa läheisiä ja olla itsekäs ja rohmuta itelleen kaikki. Pitäisi oppia jo lapsena ottamaan muut ihmiset huomioon tai olet vaikeuksissa aikuisena, eikä kukaan halua olla kanssasi. Surullinen elämä tiedossa.

joka on kotona, se on silloin hänen työtään täysin, sitten jaetaan vasta jos  molemmat duunaa kodin ulkopuolella. mutta yhteinen taloustili ja kerran viikossa suunnitellut ostokset sen mukaan mitä minäkin pv syötte. Jokainen esittää yhden pv toiveen mitä ruokana. Laskette  kulut ja muokkaatte budjettia, se alkaa hahmottumaan  muutaman kk kokeilun jälkeen. Talouspesuaineet, lääkkeet, jne. Perhe syö samaa ruokaa aina ja se jaetaan. Toki voi tuoda yllätysruokaa koko perheell tuon ulkopuolelta yllätysjuttuna, Pulla, kakkua, kalaa, marjoja ,pitsaa tms. Mutta perusraamit ok. Niin noloa jos joku syö yksin omia herkkujaan, niitä voi syödä vaikka kaupungilla omalla rahallaan,mutta ei kotona.

Vierailija
15/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellista käytöstä. Itse ainakin jos ostan herkkuja niin jaan ne niin, että muut saavat nauttia niistä enemmän. Ja itselleni riittää vain pieni maistiainen. Todella kummallista, että itse pitäisi ahmia kaikki kalliimmat osat ja jättää puolisolleen tyyliin pelkästään perunat. En ottaisi tollasta itsekästä mieslasta puolisokseni enkä edes kaverikseni. Todella törkeää esimerkkiä myös lapselle.

Vierailija
16/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ja luonnollista. Kotihengetär laihdutuskuurille.

Vierailija
17/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu siltä, että suomalaiset syövät vain lohta. Joka juhlapäivänä, arkena, lohta. Yäk, korvista tunkee jo lohen hajukin. Syökää välillä kotimaista ahventa, kuhaa, muikkua, silakkaa, siikaa! 

Vierailija
18/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sais Kalevauva uuden biisin

Vierailija
19/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee 👴🏻

Ilmoitettu

Vierailija
20/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt typerän diilin, jota et edes valvo kunnolla. Onko se miehen vika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi