Miehet,miten suhtaudutte siihen jos naistanne ahdistellaan seksuaalisesti?
Kommentit (76)
Yhtään yleistämättä, olen huomannut että lähi-idästä päin tulleet miehet ovat kovia tuijottamaan ja vislailemaan. Lapsena myös suomalaiset miehet tekivät tätä enemmän. Tuntuu että nykyiset suomimiehet ovat tässä kehittyneitä. Olen nyt parikymppinen ja arvioin omasta näkövinkkelistä.
Silti, suomalaiset miehet voisivat myös rohkeammin puuttua tilanteisiin ja osaavat hekin ahdistella. Silti kokemukseni on tämä pk-seudulla ainakin.
Hiljaista näyttää olevan miesten osalta 😂 Se on jännä kyllä miten miehet ei tunnu ymmärtävän asiaa ollenkaan. Sehän kertoo sen että itse ahdistelevat naisia ja eivät edes erota ahdistelua flirttailusta. Eivät erota onko nainen halukas ja myötämielinen flirtille vai ei. Siksi eivät osaa puuttuakaan asiaan. On se pieni prossa miehiä jotka oikeasti on meidän naisten puolella tässä asiassa. Hemmetin surullista.
Se ahdistelija vain katoaisi maan päältä.
Joo, taas hämmentää ilmiön vähättely. Itse olen kokenut vähättelyä myös naisilta, joita ei ole ahdisteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistumme arvokkaasti, emmekä provosoidu.
T: Ei snagareille
Kyllä huomaa, että on miehen kirjoittama kommentti, kun on lapsellinen kuvitelma, että joku snagari on ainoa paikka missä nainen voi tulla ahdistelluksi.
Itse asiassa emme harrasta mieheni kanssa yöelämää, koska viihdymme rauhallisissa&turvallisissa ympyröissä. Me ollaan saatu tarpeeksi toksisista ihmisistä.
T: Nainen
Saa akka turpaan jos alkaa vieraita miehiä viettelemään. Jatkossa pysyy sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistumme arvokkaasti, emmekä provosoidu.
T: Ei snagareille
Kyllä huomaa, että on miehen kirjoittama kommentti, kun on lapsellinen kuvitelma, että joku snagari on ainoa paikka missä nainen voi tulla ahdistelluksi.
Itse asiassa emme harrasta mieheni kanssa yöelämää, koska viihdymme rauhallisissa&turvallisissa ympyröissä. Me ollaan saatu tarpeeksi toksisista ihmisistä.
T: Nainen
Hyvä jos pystyt siten välttymään ahdistelulta. Itselläni ei ole onnistunut.
Nainen itse pieksee ahdistelijan joten hän on pro.
Jos olen itse läsnä, niin teleskooppipampulla pää tohjoksi ahdistelijalta.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista näyttää olevan miesten osalta 😂 Se on jännä kyllä miten miehet ei tunnu ymmärtävän asiaa ollenkaan. Sehän kertoo sen että itse ahdistelevat naisia ja eivät edes erota ahdistelua flirttailusta. Eivät erota onko nainen halukas ja myötämielinen flirtille vai ei. Siksi eivät osaa puuttuakaan asiaan. On se pieni prossa miehiä jotka oikeasti on meidän naisten puolella tässä asiassa. Hemmetin surullista.
Hiljaisuuden tulkitset paljon merkitseväksi. Ja mikä yllätys- juuri miesvihan kautta!
En tiennyt naisten olevan holhottavia, jotka eivät osaa itse sanoa ei. Ei ihme, että mies on se perheenpää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies alkaa myydä tilaisuuteen lippuja ja valmistautuu pelastamaan sen ahdistelijan hengen tarvittaessa.
No just näin, mitä varten siellä salilla oikein käydään jos ei yhdestä ahdistelijasta selvitä💪
En varmaan mitään nykyään. Nuorena olin tosi tulisielu ja pistin lähentelijän tiukkaan otteeseen ja neljä kaveria sai myös maistaa ääniefektejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kyllä pärjää yksin ilman apuani.
Tämä on kyllä jännä. Tälläkin palstalla on ainainen vitinä suomalaisten naisten naiselliauuden puutteesta, mutta pakkohan sitä on muuttua puoliäijäksi kun mies ei näe tarpeelliseksi puolustaa ahdistelutilanteessa.
Muut saavat vikistä. Ei minua paljoa kiinnosta naisten naisellisuus tai sen puute. Miehet ja naiset saavat selvittää omat seksuaaliset häirintänsä ja ongelmansa ilman apuani.
Miksi luulet, että olet jossain etuoikeutetussa asemassa, jossa miehen pitäisi sinua puolustaa?
Lukutaito hukassa? Oli kyse omasta naisesta, tyttöystävästä, vaimosta, ei mistään randomista. Jos sulla ei sellaista ole, niin voit miettiä, puolustaisitko edes äitiäsi tai siskoasi?
Mun mies on samanlainen, kuulen siitä tosi usein muilta naisilta. Esim. työpaikan baarireissulla menee väliin jos joku mies tunkee liian lähelle porukan naisia. Olen tosi ylpeä hänestä.