Miehet,miten suhtaudutte siihen jos naistanne ahdistellaan seksuaalisesti?
Kommentit (76)
Naistanne? Voiko halventavampaa ilmaisua edes olla???
Vierailija kirjoitti:
Naistanne? Voiko halventavampaa ilmaisua edes olla???
Miten niin?
Olen itse 149cm/40 kg ja mies 190cm/100 kg, ja roteva, ei kukaan hänen läsnäollessa uskalla mitään. Mieheni on ammattisotilas joten onnistuu myös puolustus👍
Tietenkin menen väliin. Jos siis ehdin, sillä naisystäväni on melko nopea liikkeissään.
Naista rangaistaan kahdellakymmenellä raipaniskulla torilla.
T: saudit
Mies yleensä karkottaa jo pahimmat ahdistelijat koska pitää minua kädestä ja kuulema mulkoilee äijiä jos katselevat sillä silmällä xD
Yksin kulkiessani saan paljon ahdistelua ja yleensä tällöin en noteeraa mitenkään. Jos käy päälle, saattaa tulla potku persuksille tai keskaria.
Naisellisuuden voi unohtaa, on oltava kuin mies jotta pärjää maailmassa. Kukaan ei auta sinua ellet itse sitä tee. On huomioitavaa, että ventovieraitten ahdisteluun puuttuva sivullinen on useimmiten nainen. Tän miehisen suojelija-elättäjä myytin voi viimein jo heittää roskikseen.
En ole nähnyt näitä tilanteita muualla kuin baareissa ja sielläkin kun olen sivusta katsellut, niin nainen on itse aina antanut vähän sellaista pienen pientä flirttiä ilmein tai elein ensin.
Välillä tulee olo että alan pukeutua aina puolisotilaallisesti ja äijämäisesti tilaisuuksiin, joissa otetaan alkoa. Nätit mekot voi jättää kaappiin,kun ne päällä tunnunniin usein muuttuvan "vapaaksi riistaksi" inhottavien lähentymisyritysten suhteen.
Riippuu tilanteesta. Kerran yksi äijä ahdisteli naistani kaupan edessä, kun olin vielä kassalla itse. Kävi viereen istumaan penkille. Näin naisestani että alkoi ahdistaa. Hän saattaa traumoistaan johtuen usein jäätyä tilanteessa, joten tiesin heti mitä tehdä. Tulin kohdalle ja kysyin naiseltani että ahdistaako tuo mies sinua. Muuta ei tarvittu ja kaveri lähti.
Vierailija kirjoitti:
Naisellisuuden voi unohtaa, on oltava kuin mies jotta pärjää maailmassa. Kukaan ei auta sinua ellet itse sitä tee. On huomioitavaa, että ventovieraitten ahdisteluun puuttuva sivullinen on useimmiten nainen. Tän miehisen suojelija-elättäjä myytin voi viimein jo heittää roskikseen.
Ventovieraita voi lyödä vaikka avarilla, kavereiden kaverit ja työssä tavatut ihmiset ovat vähän eri...
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt näitä tilanteita muualla kuin baareissa ja sielläkin kun olen sivusta katsellut, niin nainen on itse aina antanut vähän sellaista pienen pientä flirttiä ilmein tai elein ensin.
Ja sitten täällä vielä valitetaan, kun naiset eivät tee aloitteita. No, eivät kai jos aloite johtaa seksuaaliseen ahdisteluun jota muut tuijottavat hyväksyvästi viereltä.
Mun naisystävällä on tapana lyödä jos joku tulee lähelle. Joten yleensä joudun olemaan vartijana ettei mätki viattomiakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia käyttäydyn todella kylmästi ja sulkeutuneesti, ns. ylimielisesti ja ylpeästi. Normaali ystävällisyys tulkitaan niin usein väärin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen antoi sellaisia ilmeitä ja eleitä, että haluaa tulla ahdistelluksi? Miten epäilen tätä?
Eniten naisia ahdistellaan nuorina, myös ihan lapsina. Kiinni käymistä ja huutelua. Eikä tarvitse tehdä itse mitään, eikä pukeutua paljastavasti. Ihan riittää, että on esimerkiksi rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Eniten naisia ahdistellaan nuorina, myös ihan lapsina. Kiinni käymistä ja huutelua. Eikä tarvitse tehdä itse mitään, eikä pukeutua paljastavasti. Ihan riittää, että on esimerkiksi rinnat.
Mua on ahdisteltu ihan koko ikäni, enkä ole enää nuori...
Vierailija kirjoitti:
Naista rangaistaan kahdellakymmenellä raipaniskulla torilla.
T: saudit
Tämä tapa voitaisiin tuoda Suomeenkin.
Mitä sinä sanot sille äijälle?