Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet,miten suhtaudutte siihen jos naistanne ahdistellaan seksuaalisesti?

Vierailija
11.06.2025 |

Joko verbaalisesti tai fyysisesti

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tajua sitä, että alapäästäni puhuva äijä tuntuu todella ahdistavalta.

Mitä sinä sanot sille äijälle? 

Vierailija
22/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistanne? Voiko halventavampaa ilmaisua edes olla???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistanne? Voiko halventavampaa ilmaisua edes olla???

Miten niin?

Vierailija
24/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 149cm/40 kg ja mies 190cm/100 kg, ja roteva, ei kukaan hänen läsnäollessa uskalla mitään. Mieheni on ammattisotilas joten onnistuu myös puolustus👍

Vierailija
25/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menen väliin. Jos siis ehdin, sillä naisystäväni on melko nopea liikkeissään. 

Vierailija
26/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista rangaistaan kahdellakymmenellä raipaniskulla torilla.

T: saudit

Vierailija
27/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä karkottaa jo pahimmat ahdistelijat koska pitää minua kädestä ja kuulema mulkoilee äijiä jos katselevat sillä silmällä xD

Yksin kulkiessani saan paljon ahdistelua ja yleensä tällöin en noteeraa mitenkään. Jos käy päälle, saattaa tulla potku persuksille tai keskaria.

Vierailija
28/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuuden voi unohtaa, on oltava kuin mies jotta pärjää maailmassa. Kukaan ei auta sinua ellet itse sitä tee. On huomioitavaa, että ventovieraitten ahdisteluun puuttuva sivullinen on useimmiten nainen. Tän miehisen suojelija-elättäjä myytin voi viimein jo heittää roskikseen. 

Vierailija
29/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt näitä tilanteita muualla kuin baareissa ja sielläkin kun olen sivusta katsellut, niin nainen on itse aina antanut vähän sellaista pienen pientä flirttiä ilmein tai elein ensin.

Vierailija
30/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee olo että alan pukeutua aina puolisotilaallisesti ja äijämäisesti tilaisuuksiin, joissa otetaan alkoa. Nätit mekot voi jättää kaappiin,kun ne päällä tunnunniin usein muuttuvan "vapaaksi riistaksi" inhottavien lähentymisyritysten suhteen.

Vierailija
31/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Kerran yksi äijä ahdisteli naistani kaupan edessä, kun olin vielä kassalla itse. Kävi viereen istumaan penkille. Näin naisestani että alkoi ahdistaa. Hän saattaa traumoistaan johtuen usein jäätyä tilanteessa, joten tiesin heti mitä tehdä. Tulin kohdalle ja kysyin naiseltani että ahdistaako tuo mies sinua. Muuta ei tarvittu ja kaveri lähti.

Vierailija
32/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisuuden voi unohtaa, on oltava kuin mies jotta pärjää maailmassa. Kukaan ei auta sinua ellet itse sitä tee. On huomioitavaa, että ventovieraitten ahdisteluun puuttuva sivullinen on useimmiten nainen. Tän miehisen suojelija-elättäjä myytin voi viimein jo heittää roskikseen. 

Ventovieraita voi lyödä vaikka avarilla, kavereiden kaverit ja työssä tavatut ihmiset ovat vähän eri...

Vierailija
33/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt näitä tilanteita muualla kuin baareissa ja sielläkin kun olen sivusta katsellut, niin nainen on itse aina antanut vähän sellaista pienen pientä flirttiä ilmein tai elein ensin.

Ja sitten täällä vielä valitetaan, kun naiset eivät tee aloitteita. No, eivät kai jos aloite johtaa seksuaaliseen ahdisteluun jota muut tuijottavat hyväksyvästi viereltä.

Vierailija
34/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisystävällä on tapana lyödä jos joku tulee lähelle. Joten yleensä joudun olemaan vartijana ettei mätki viattomiakin.

Vierailija
35/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia käyttäydyn todella kylmästi ja sulkeutuneesti, ns. ylimielisesti ja ylpeästi. Normaali ystävällisyys tulkitaan niin usein väärin.

Vierailija
36/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen antoi sellaisia ilmeitä ja eleitä, että haluaa tulla ahdistelluksi? Miten epäilen tätä? 

Vierailija
37/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten naisia ahdistellaan nuorina, myös ihan lapsina. Kiinni käymistä ja huutelua. Eikä tarvitse tehdä itse mitään, eikä pukeutua paljastavasti. Ihan riittää, että on esimerkiksi rinnat. 

Vierailija
38/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten naisia ahdistellaan nuorina, myös ihan lapsina. Kiinni käymistä ja huutelua. Eikä tarvitse tehdä itse mitään, eikä pukeutua paljastavasti. Ihan riittää, että on esimerkiksi rinnat. 

Mua on ahdisteltu ihan koko ikäni, enkä ole enää nuori...

Vierailija
39/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun ongelma.

Vierailija
40/76 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista rangaistaan kahdellakymmenellä raipaniskulla torilla.

T: saudit

Tämä tapa voitaisiin tuoda Suomeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi