Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolustusvoimat on Suomen suurin suojatyönantaja

Vierailija
11.06.2025 |

Missään muualla en ole nähnyt sellaista määrää työn välttelyä, laiskuutta sekä nolla- ja pseudotyön tekemistä. Kolmanneksen pv:n henkilökunnasta voisi aivan hyvin irtisanoa ja se vain parantaisi pv:n tekemisen laatua.

Puolisoni työskentelee Poliisissa ja hänen mukaansa se on toinen organisaatio, jossa on aivan liikaa tyhjäkäyntiä.

Itse olen ollut myös Kelassa ja eräässä ministeriössä, jotka olivat pahimmat työpaikat urallani. Työtä tuntuu olevan paljon, mutta se on jokseenkin täysin turhaa ja ylipalkattua.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi olla missään tekemisissä aseiden, vakoilun, politiikan, uskonnon tai sodan parissa. Ihan tavallista elämää haluaisin viettää enkä vakoojan, diplomaatin, sotilaan, poliitikon elämää.

Niin, mutta itse olet tiesi valinnut. Vakoilijana vieraassa maassa, vai oletko trolli Pietarin talutusnuorassa.

En ole vakooja. Varmistan vaan, että ETHÄN lähde minun selkäni takana luvatta ja pyytämättä hankkimaan minulle työpaikkaa valtiolta tai politiikasta sillä itse EN halua valtiolle töihin enkä politiikkaan.

Otahan lääkkeesi.

Vierailija
22/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puolustusvoimat, jotka ovat aina taanneet tämän elämän meille pienessä kauniissa maassa Suomessa, Euroopan pohjoisosassa vainoharhaisen itänaapurin uhatessa sortotoimillaan. 

Suomi on hyvä naapurimaa kaltaisilleen reiluille asiallisille ja rauhaansa rakastaville kansoille. Kiitän myös omasta puolestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi olla missään tekemisissä aseiden, vakoilun, politiikan, uskonnon tai sodan parissa. Ihan tavallista elämää haluaisin viettää enkä vakoojan, diplomaatin, sotilaan, poliitikon elämää.

Niin, mutta itse olet tiesi valinnut. Vakoilijana vieraassa maassa, vai oletko trolli Pietarin talutusnuorassa.

En ole vakooja. Varmistan vaan, että ETHÄN lähde minun selkäni takana luvatta ja pyytämättä hankkimaan minulle työpaikkaa valtiolta tai politiikasta sillä itse EN halua valtiolle töihin enkä politiikkaan.

Lupaan ja vannon, oi sinä tuntematon henkilö, että en hanki sinulle työpaikkaa valtiolta enkä mistään muualtakaan.

Vierailija
24/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Krasnov häärää työnantajana nykyisin, niin pitää olla tarkkana mihin sormensa laittaa.

Vierailija
25/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hellyttävää, kuinks naapurin röllit päivästä toiseen jaksaa yrittää rapauttaa meidän rakasta pikkumaatamme. Ja silti edelleen voidaan todeta: tuu sää hakemaan voita leipäs päälle!

Vaikka sota käytäis netissä niin kyllä me pärjätään. Hyvä Suomi ja suomalaiset! 

Vierailija
26/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, itsekin siirryin just yksityiseltä sektorilta pv lle , työt väheni puoleen, palkka nousi noin 50%

Valehtele lisää, Igor.

Et ole rehellistä työtä koskaan tehnytkään.

Vierailija
27/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryin valtiolta yksityiselle enkä koskaan enää palaa takaisin valtiolle.

Vierailija
28/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi puolustusvoimista ei enää tykätä, koska muilta leikataan niiden takia.

Vierailija
29/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustusvoimat tarvitsevat lisärahaa.

Työttömyyskorvauksia maksetaan 4 miljardia ja toimeentulotukea miljardi.

Koska puolustusvoimat tarvitsevat 10 miljardia niin joudutaan laittamaan varallisuusvero niille joilla on 100 000 rahaa.

Vierailija
30/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi puolustusvoimista ei enää tykätä, koska muilta leikataan niiden takia.

Äitimme sekä isämme lahjoittivat jopa vihkisormuksensa puolustusvoimillemme saadaksemme lentokoneita.

Se kulta-aarre on yhäti kateissa läntisellä naapurimaallamme ja lopulta jouduimme ajamaan ainoat yhteistyöhön ryhtyneet saksalaiset sotimalla ulos maastamme ja maksamaan aivan hirveän kalliisti itäiselle naapurimaallemme, joka oli jo vienyt osan maastammeja siksi me iänkaiken sille kaunaa jaksanemmekin kantaa.

Siksipä näet olemme tottuneet tuohon kuppaamiseen emmekä pidä sitä kohtaloa kummempana sellaista se on elo tuon arvaamattoman savijalan kyljessä puolustetaan sitä mikä meidän on. 

Vierailija
31/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei selvästikään ole koskaan ollut töissä julkisessa terveydenhuollossa.

Tunnin kahvitauot aamuisin ja iltapäivisin, parin tunnin lounastauot, lyhennetyt työpäivät, jne...

Vierailija
32/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan varmistaaksemme työpaikkojesi todenmukaisuuden: mitä erikoista normaaliin työpaikkaan verrattuna täytyy työkoneelle kirjautuessa tehdä (tietoturvatoimenpide)?

Jännä, ettei ap ole tähän vastannut. Jokainen valtiolla jossain virastossa töissä ollut tietäisi vastauksen.

Vierailija
33/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on ilmeisesti paha aivotulehdus vienyt järjen totaalisesti. Onneksi oikeistohallitus investoi kunnolla sotateknologiaan, jotta olemme valmiina puolustamaan maata sodan syttyessä. Eurooppakin on vihdoinkin herännyt todellisuuteen, ja ymmärtänyt, ettei vassarivajakkien maailmankuva ilman sotia olekaan realismia. Minne ikinä vassari astuukin, siellä se tuhoaa yhteiskunnan. Vassarit ovat työtä vieroksivia loisia pahimmasta päästä.

Suomi tarvitsee kipeimmin puolustusvoimia oikeistolaistyranniaa vastaan!