Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolustusvoimat on Suomen suurin suojatyönantaja

Vierailija
11.06.2025 |

Missään muualla en ole nähnyt sellaista määrää työn välttelyä, laiskuutta sekä nolla- ja pseudotyön tekemistä. Kolmanneksen pv:n henkilökunnasta voisi aivan hyvin irtisanoa ja se vain parantaisi pv:n tekemisen laatua.

Puolisoni työskentelee Poliisissa ja hänen mukaansa se on toinen organisaatio, jossa on aivan liikaa tyhjäkäyntiä.

Itse olen ollut myös Kelassa ja eräässä ministeriössä, jotka olivat pahimmat työpaikat urallani. Työtä tuntuu olevan paljon, mutta se on jokseenkin täysin turhaa ja ylipalkattua.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zdrástvuite! Ei muuta kuin kansalaisaloitetta kehiin. Jos oikeudet riittää ;)

Vierailija
2/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Se tarjoaa suojaa ja suojelua koko kansalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan varmistaaksemme työpaikkojesi todenmukaisuuden: mitä erikoista normaaliin työpaikkaan verrattuna täytyy työkoneelle kirjautuessa tehdä (tietoturvatoimenpide)?

Vierailija
4/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen meidän puolustusvoimillemme ja muullekin virkavallalle. Kiitos palveluksestasi.

Vierailija
5/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla suojatyöpaikka jos ei itse tykkää työnantajasta/kyseisestä ammattialasta?

Itse ainakin miellän asian niin, että suojatyöpaikka on sellainen mikä on itselle mieleinen kaikin tavoin. Helpohkoa hommaa mieleisellä alalla, hyvällä palkalla ja mieleisellä työnantajalla.

Itse olin valtiolla ja oli yksi karseimmista työpaikoista ikinä. Itse työ oli helpohkoa ja palkka aloittevalle siihen aikaan ihan ok, mutta ihmiset, työnantaja ja kaikki siihen liittyvä vakoilu sun muut hämärät hommat ehdottomasti turn off.

Vierailija
6/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itsekin siirryin just yksityiseltä sektorilta pv lle , työt väheni puoleen, palkka nousi noin 50%

Vierailija
7/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on ilmeisesti paha aivotulehdus vienyt järjen totaalisesti. Onneksi oikeistohallitus investoi kunnolla sotateknologiaan, jotta olemme valmiina puolustamaan maata sodan syttyessä. Eurooppakin on vihdoinkin herännyt todellisuuteen, ja ymmärtänyt, ettei vassarivajakkien maailmankuva ilman sotia olekaan realismia. Minne ikinä vassari astuukin, siellä se tuhoaa yhteiskunnan. Vassarit ovat työtä vieroksivia loisia pahimmasta päästä.

Vierailija
8/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut nyt kai Natosta?

Vierailija
9/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi olla missään tekemisissä aseiden, vakoilun, politiikan, uskonnon tai sodan parissa. Ihan tavallista elämää haluaisin viettää enkä vakoojan, diplomaatin, sotilaan, poliitikon elämää.

Vierailija
10/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harasoo! Pietaristako taas huudellaan?

Vierailija
11/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on ilmeisesti paha aivotulehdus vienyt järjen totaalisesti. Onneksi oikeistohallitus investoi kunnolla sotateknologiaan, jotta olemme valmiina puolustamaan maata sodan syttyessä. Eurooppakin on vihdoinkin herännyt todellisuuteen, ja ymmärtänyt, ettei vassarivajakkien maailmankuva ilman sotia olekaan realismia. Minne ikinä vassari astuukin, siellä se tuhoaa yhteiskunnan. Vassarit ovat työtä vieroksivia loisia pahimmasta päästä.

Mutta en haluaisi ammattialani liittyvän sotaan, aseisiin, vakoiluun, politiikkaan tai uskontoon. En myöskään ammatikseni lähtisi kasvattamaan ja myymään turkiksia tai lihaa tupakasta puhumattakaan.

Vierailija
12/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi olla missään tekemisissä aseiden, vakoilun, politiikan, uskonnon tai sodan parissa. Ihan tavallista elämää haluaisin viettää enkä vakoojan, diplomaatin, sotilaan, poliitikon elämää.

Niin, mutta itse olet tiesi valinnut. Vakoilijana vieraassa maassa, vai oletko trolli Pietarin talutusnuorassa.

Vierailija
13/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan varmistan, että tiedostathan sinä, että EN halua töihin valtiolle.

Vierailija
14/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta itse olet tiesi valinnut. Vakoilijana vieraassa maassa, vai oletko trolli Pietarin talutusnuorassa.

En ole vakooja. Varmistan vaan, että ETHÄN lähde minun selkäni takana luvatta ja pyytämättä hankkimaan minulle työpaikkaa valtiolta tai politiikasta sillä itse EN halua valtiolle töihin enkä politiikkaan.

Vierailija
15/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en haluaisi ammattialani liittyvän sotaan, aseisiin, vakoiluun, politiikkaan tai uskontoon. En myöskään ammatikseni lähtisi kasvattamaan ja myymään turkiksia tai lihaa tupakasta puhumattakaan.

Älä sinä huoli, ei kukaan sinua edes töihin huoli.

Vierailija
16/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä huoli, ei kukaan sinua edes töihin huoli.

No oothan sinä jo vuodesta 2012 asti jankannut netissä 24/7 miksi en tule valtiolle takaisin töihin.

Vierailija
17/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Itse tuntemani PV palveluksessa olevat paiskivat pitkiä päiviä ja pitkiä työviikkoja. Nauroin liittyminen ja Euroopan turvallisuustilanne vaatii oman panoksensa ja se kyllä näkyy.

Kiitos meidän Puolustusvoimille <3 Teette hyvää työtä meidän suomalaisten hyväksi.

Vierailija
18/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut nyt kai Natosta?

Nato on vain liittolainen. Tärkeä toki, mutta puolustusvoimien varassa meidän puolustus on. Natolta voimme saada vain apua.

Vierailija
19/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan varmistan, että tiedostathan sinä, että EN halua töihin valtiolle.

Joo joo. Asia on selvä. Sinut on kuultu. 

Vierailija
20/33 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iigor tietää.