Miehet,miten suhtaudutte siihen jos naistanne ahdistellaan seksuaalisesti?
Kommentit (76)
Kiinnostaisi kuulla. Katsotteko vierestä vai puolustatteko?
Otatteko vakavasti naisen ahdistuksen, jos tämä kertoo tulleensa ahdistelluksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helvetin monta kertaa täytyy toistas: tämä. on. naisten. foorumi.
eikö mene vieläkään jakeluun??? 😂😂😂😂
Miksi tämä olisi naisten foorumi?
Vierailija kirjoitti:
Mun ex suuttui minulle ja oli sitä mieltä, että yritän vain tehdä hänet mustasukkaiseksi, kun itkien kerroin mitä oli tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex suuttui minulle ja oli sitä mieltä, että yritän vain tehdä hänet mustasukkaiseksi, kun itkien kerroin mitä oli tapahtunut.
Toi on niin ikävää...
Lisää ajatuksia, kiinnostaa myös kuulla naisten kokemuksista oman miehen suhtautumisesta näissä tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi minulle, sanoi että yritän hakea huomiota. Jännästi exä.
Vaikea kuviitella, että seksuaalinen ahdistelu olisi niin harvinainen kokemus. Olen myös huomannut, että naiset joita ei ile itseäänahdisteltu eivät tajua.
Mies ei tajua sitä, että alapäästäni puhuva äijä tuntuu todella ahdistavalta.
Mitä tarkoitat ahdistelulla? Kyllä minun vaimoni osaa selviytyä flirttailusta omin voimin eikä siihen tarvita minun apuani. Toki jos joku innokas minun läsnäollessani pyrkii aivan iholle menen huomauttamaan että annahan olla, ei tarkoittaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat ahdistelulla? Kyllä minun vaimoni osaa selviytyä flirttailusta omin voimin eikä siihen tarvita minun apuani. Toki jos joku innokas minun läsnäollessani pyrkii aivan iholle menen huomauttamaan että annahan olla, ei tarkoittaa ei.
Suoraan genitaalialueisiin tai muihin erogeenisiin alueisiin liittyvää vihjailua tai koskettelua. Flirttailu on jotain ihan muuta...
Vierailija kirjoitti:
Nainen kyllä pärjää yksin ilman apuani.
Tämä on kyllä jännä. Tälläkin palstalla on ainainen vitinä suomalaisten naisten naiselliauuden puutteesta, mutta pakkohan sitä on muuttua puoliäijäksi kun mies ei näe tarpeelliseksi puolustaa ahdistelutilanteessa.
Otan myrkyssä haudutetun teräaseen käteeni ja teen tutkimusta henkilöstä ja sitten lähden kohteliaasti keskustelemaan hänen kanssaan tarjoamani tuopin äärelle. Sitten raportoin kumppanilleni, ettei tarvitse enää ikinä murehtia ainakaan samasta tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä jännä. Tälläkin palstalla on ainainen vitinä suomalaisten naisten naiselliauuden puutteesta, mutta pakkohan sitä on muuttua puoliäijäksi kun mies ei näe tarpeelliseksi puolustaa ahdistelutilanteessa.
Muut saavat vikistä. Ei minua paljoa kiinnosta naisten naisellisuus tai sen puute. Miehet ja naiset saavat selvittää omat seksuaaliset häirintänsä ja ongelmansa ilman apuani.
Miksi luulet, että olet jossain etuoikeutetussa asemassa, jossa miehen pitäisi sinua puolustaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut saavat vikistä. Ei minua paljoa kiinnosta naisten naisellisuus tai sen puute. Miehet ja naiset saavat selvittää omat seksuaaliset häirintänsä ja ongelmansa ilman apuani.
Miksi luulet, että olet jossain etuoikeutetussa asemassa, jossa miehen pitäisi sinua puolustaa?
Koska hän on siinä etuoikeutetussa asemassa että saa p...a mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälistä se sulle antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälistä se sulle antaa.
Sulle ei taida kukaan antaa edes säälistä, kuulostat sen verran katkeralta.
sivusta
Kuinka helvetin monta kertaa täytyy toistas: tämä. on. naisten. foorumi.
eikö mene vieläkään jakeluun??? 😂😂😂😂