Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä miehen kommentista: Nykyään naiset kuvittelee että he ansaitsee kaiken.

Vierailija
11.06.2025 |

Meillä ollut suhteessa vaikeaa jo pidempää. Riitatilanteessa mies möläytti tuollaista. On välillä muutenkin möläytellyt misogynistisiä kommentteja, ja se tapa miten on minua kohdellut, pitänyt pitkälti itsestäänselvyytenä puhuu myös omaa kieltään. Mitä mies tuolla mahtaa tarkoittaa?

Kommentit (426)

Vierailija
41/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hienoa aikaa se, kun hyvän miehen mittari oli "ainakaan se ei lyö eikä juo". Inhottavaa, kun naiset haluavat kumppaniltaan vastavuoroisuutta parisuhteessa, ikään kuin todella oltaisiin tasavertaisia kumppaneita. Alennetaan kaikki rimaa. Miehetkin voisivat ryhtyä pitämään hyvänä naisena naista, joka "ainakaan ei lyö ja juo".

Vierailija
42/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut mielenkiintoisen piirteen nykynaisten maailmankatsomuksessa ja siinä miten he käsittävät miehen ja naisen välisen suhteen, mitä he yleensäkin mieheltä kaipaavat ja mikä on miehen tai naisen rooli heidän keskinäisessä suhteessaan. Nämä huomioni olen tehnyt pääpiirteissään sosiaalisen median sekä lähipiirin tuttavanaisia tarkkaillen. Tämä ei tietenkään koske kaikkia naisia jotka olen tavannut mutta olen huomannut sen että, mitä enemmän henkilö määrittää itsensä juuri naiseksi eikä niinkään vain ihmiseksi, sitä enemmän hän toteuttaa tällaista huomioni kiinnittänyttä piirrettä.

Minusta joillakin naisilla itsenäisyys on noussut päähän ja hänestä on tullut itsekäs. Hän luulee että voi vahvana vaatia muilta paljon mutta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään. Itse käsitän tasa-arvon siten, että seistään rintarinnan ja saadaan tukea toistemme vahvuuksista mutta jotkut käsittää asian ilmeisesti niin,

Naiseuteen aika yleisesti kuuluu se, etei osallistu mihinkään "rintarinnan" kukkotappeluihin, vaan kannetaan ja hoivataan pikkulapsia. Feminiinisyydessään kotoisa nainen ei ole maskuliininen eikä tätä kiinnosta yleensä myöskään maskuliininen seksuaalisuus (jatkuva siittäminen).

Miehet eivät selvästikään ymmärrä naiseutta ja suuri osa myös tuntuu ihan aidosti inhoavan sitä. Naisesta etsitään "pikkumiestä pillulla" eli naisen täytyy käyttäytyä ja olla kuin mies, tai vähintäänkin miehen äiti (ei koskaan tämän aviopuoliso ja tämän lasten äiti), ja antaa lisäksi siittää itseään kuin mikäkin gay bottom.

Naiseus on ihan eri asia eikä itseäni ainakaan kiinnosta vittuakaan jos joku ei sitä arvosta. Sitten ei arvosta eikä tule minun elämääni, simple as that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap. Teki muksuja tolle pojulle. Way to go!

Sä et voi tietää miten se toinen toimii, kun siitä tulee vanhempi.  Me oltiin miehen kanssa oltu yhdessä 16 vuotta ennen kuin  lapsi syntyi. Mies oli koko tuon ajan halunnut lasta. Kun sen sitten sai, ei hoitanut mitenkään. Ei herännyt kertaakaan yöllä, vaan antoi minun yliväsyä, kun en vuoteen saanut nukuttua yhtään yötä, kuin ehkä tunnin pätkissä. Ei vaihtanut vaippoja , ei syöttänyt, ei leikkinyt, ei lukenut, ei mitään.  Näytti siltä, että mies pelkäsi lasta. 

Vierailija
44/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, ei ehkä kannata kysyä täältä. Vauvapalstasta on tullut naisvihan oksennusämpäri ja tämänkaltainen aloitus saa palstalla päivystävät naisille kaikkea pahaa toivovat miehet tuuttaamaan vihapropagandaa topicin täyteen.

Se ideologiahan on näillä kiteytettynä siinä, että he eivät siedä sitä, että naisilla on nykyään jotain oikeuksiakin ja he kääntävät sen niin, että miehet olisivat jotenkin sorretussa asemassa. Naisen aseman parantumista seuraa aina vastaisku ja tällä hetkellä on käynnissä maailmanlaajuinen naisen arvon alasajo. Tämä palsta on oire siitä.

Miehesi, ja tämän palstan mielestä naisen kuuluisi olla täysin alistetussa asemassa. Nuo kommentit kertovat juuri siitä. Tulla kohdelluksi ihmisenä, jolla on tunteet ja oma tahto, sen sijaan että olisi vain toisen käskettävissä ja käytettävissä, tämä on näille miehille sitä, että naisella on muka kohtuuttomat vaatimukset.

Todennäköisesti miehesi viettää paljon aikaa somealustoilla, joissa erilaiset "vaikuttajat" radikalisoivat miehiä. Joka tapauksessa kommentti ja muut vastaavat on iso varoitusmerkki ja sinuna lähtisin suhteesta pian. Kerrothan sen muutenkin olevan huono, joten miksi pilaisit oman elämäsi tuossa? Myös fyysisen väkivallan riski on ilmeinen.

Vierailija
45/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole misogyniaa vaan ihan fakta. Naisista on tullut uskomattomia minä-minä-minä mulkkuja.

Heh. Naisista vain on ihan tutkitustikin tullut samanlaisia kuin miehistä, jotka siis ovat kaiken aikaa olleet niitä mulkkuja. :D

Kuitenkin miehillä elämän ohje "älä ole m".

Onko naisilla vastaavaa? Vaikuttaa että nykyään oikein lesoillaan bitchiydellä ja rankkuudella, siis oikeudella kävellä muiden yli ja puhua peetä omaa etua edistääkseen.

Tämäkin mediailmiö enkä siis tiedä yhtään miten yleistä naissikailu oikeasti on.

Sen minä haluaisinkin nähdä, siis jonkun alle kuusikymppisen miehen, jolla on elämänohjeena olla olematta dikki.

Minulla oli mutta feminismi sai muuttamaan mieleni.

Vierailija
46/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole misogyniaa vaan ihan fakta. Naisista on tullut uskomattomia minä-minä-minä mulkkuja.

Mutta miehet olleet sitä aina? Yksin miesten oikeus? (Siis osa miehistä, kaikki ei todellakaan onneks ole!)

Miehet ovat aina laittaneet itseään likoon perheen ja maansa puolesta. Ja niin tekevät edelleen. Ukrainastakin naiset pakenivat hippulat vinkuen miesten jäädessä puolustamaan koteja.

Puhut poikkeusoloista, joissa naiset kyllä ihan yhtä lailla ovat Suomessa laittaneet itsensä likoon. He ovat tehneet niin myös tavallisessa arjessa. Miehet ovat isinä usein itsekeskeisiä kun taas naiset "uhraavat kaiken" perheelle.

Vierailija
47/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehet olleet sitä aina? Yksin miesten oikeus? (Siis osa miehistä, kaikki ei todellakaan onneks ole!)

Miehet ovat aina laittaneet itseään likoon perheen ja maansa puolesta. Ja niin tekevät edelleen. Ukrainastakin naiset pakenivat hippulat vinkuen miesten jäädessä puolustamaan koteja.

Minulle on jäänyt mysteeriksi milloin mies on ollut Suomessa etuoikeutetussa asemassa? Milloin suomalainen mies on voinut olettaa elämältä muuta kuin sitä, että työtä tekemällä saatoimeentulon? On harhaista väittää, että mies pitäisi lähtökohtaisesti itsellään jotain muita "etuoikeuksia". Jos mies on tehnyt työnsä hyvin, silloin on voinut saada

Öö, niin. Kuvaat ihmisten omistamista. Tuleeko yllätyksenä, että tällainen ei ole mikään universaali kansalais- tai elinoikeus vaan asia, jonka eteen täytyy nähdä merkittävästi vaivaa? 

Kai sinä senkintajuat, että jos yrität omistaa eläimen, sinun on ruokittava tätä? Ja jos eläin ruokkii itse itsensä, niin sillä on todennäköisesti hyvin vähän syitä ensinnäkään kaveerata juuri sinun kanssasi tai varsinkaan tarjoilla reikiään sinun spermasi myrkytettäväksi.

Onko tässä jotakin epäselvää?

Tietysti jos haluat naisseuraa ilman elatusvelvollisuutta niin voithan aina kehittää sosiaalisia ja muita taitojasi niin korkealle, että naisen kannattaa viettää vapaa-aikaansa kanssasi nautinnon tai emotionaalisen hyvinvointinsa vuoksi. Ihan niinkuin muutkin kaverisuhteet. Reikien jakelu on sitten siitä asia vielä ihan erikseen.

Vierailija
48/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niin kuin miehet on aina olleet? Sori siitä.

Kun miehet on laiskoja paskoja, naiset tekee kaiken. Ja huomaa, ettei miehiä tarvita oikeastaan mihinkään.

Oma vika, senkin sika 😁

Vierailija
49/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut mielenkiintoisen piirteen nykynaisten maailmankatsomuksessa ja siinä miten he käsittävät miehen ja naisen välisen suhteen, mitä he yleensäkin mieheltä kaipaavat ja mikä on miehen tai naisen rooli heidän keskinäisessä suhteessaan. Nämä huomioni olen tehnyt pääpiirteissään sosiaalisen median sekä lähipiirin tuttavanaisia tarkkaillen. Tämä ei tietenkään koske kaikkia naisia jotka olen tavannut mutta olen huomannut sen että, mitä enemmän henkilö määrittää itsensä juuri naiseksi eikä niinkään vain ihmiseksi, sitä enemmän hän toteuttaa tällaista huomioni kiinnittänyttä piirrettä.

Minusta joillakin naisilla itsenäisyys on noussut päähän ja hänestä on tullut itsekäs. Hän luulee että voi vahvana vaatia muilta paljon mutta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään. Itse käsitän tasa-arvon siten, että seistään rintarinnan ja saadaan tukea toistemme vahvuuksi

Just näin. Edelleen saa kuulla, että "tasa-arvo on mennyt liian pitkälle" - ikään kuin sellainen olisi edes mahdollista. Valitettavasti tätä kuulee myös joiltain naisilta. 

Vierailija
50/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä tunnustan, että haluan ja vaadin mieheltä kaikenlaista;  Esim. Kunnioitusta, kykyä keskustella aikuismaisesti, uskollisuutta ( ja tämä pätee myös viestitteilyihin ja tinderin selailuun ) osallistumista kotitöihin, minunkin seksuaalisten tarpeiden huomioiminen jne. Vastineeksi mies saa minulta myös kaiken tuon, mutta näistä meillä on väännetty ihan kuin nämä ei ois ollenkaan parisuhteeseen kuuluvia asioita. Mies on ihan pöyristynyt kun nainen sanoo, että hei et tyydyttänyt minua ollenkaan vaan käänsit kylkeä kun itse sait. Ollaan me naiset hirveitä.

Vierailija
51/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rakastuneen henkilön pitäisi ajatella rakkaansa ansaitsevan kaiken ja haluta antaa rakkaalleen kaiken...

Vierailija
52/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta joillakin naisilla itsenäisyys on noussut päähän ja hänestä on tullut itsekäs. Hän luulee että voi vahvana vaatia muilta paljon mutta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään. Itse käsitän tasa-arvon siten, että seistään rintarinnan ja saadaan tukea toistemme vahvuuksi

Miehet eivät selvästikään ymmärrä naiseutta

Olen lopen kyllästynyt tähän miehet ei ymmärrä. En minäkään naisena ymmärrä naisia. 

Suurin ongelma tulee vastaan, kun nainen päättääkin itse. Hyväksymme naisten sellaisena kuin sen haluamme nähdä. Kun nainen päättää itse, se herättää sitä naisvihaa, muissa naisissa. 

Naiset ovat tehokkaita vaientamaan kriitikon. He ovat joukkolynkkaamisen ja noitavainomaisen toiminnan mestareita. He puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo. Esim minua on epäilty naisvihaajaksi, tai että minulla on omaan naiseuteeni liittyvä ongelma, etten ymmärrä omaa parastaani ja minun  maailmankuvassani on jokin todella pahasti vialla.

Vierailija
53/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, ei ehkä kannata kysyä täältä. Vauvapalstasta on tullut naisvihan oksennusämpäri ja tämänkaltainen aloitus saa palstalla päivystävät naisille kaikkea pahaa toivovat miehet tuuttaamaan vihapropagandaa topicin täyteen.

Se ideologiahan on näillä kiteytettynä siinä, että he eivät siedä sitä, että naisilla on nykyään jotain oikeuksiakin ja he kääntävät sen niin, että miehet olisivat jotenkin sorretussa asemassa. Naisen aseman parantumista seuraa aina vastaisku ja tällä hetkellä on käynnissä maailmanlaajuinen naisen arvon alasajo. Tämä palsta on oire siitä.

Miehesi, ja tämän palstan mielestä naisen kuuluisi olla täysin alistetussa asemassa. Nuo kommentit kertovat juuri siitä. Tulla kohdelluksi ihmisenä, jolla on tunteet ja oma tahto, sen sijaan että olisi vain toisen käskettävissä ja käytettävissä, tämä on näille miehille sitä, että naisella on muka kohtuuttomat vaatimukset.

Todennäköisesti mi

Pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavassa keskustelussa miehet eivät saa pitää puoliaan? 

Vierailija
54/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat mitä muut naiset haluavat. Jos joku nainen on käynyt ulkomailla, kaikki naiset haluavat käydä ulkomailla ja saada sen kokemuksen. Ap taas ei välttämättä ole tehnyt mitään miehensä eteen, että mies haluaisi jakaa resurssejaan ja aikaansa ap:lle kyseisen toiveen toteuttamisessa.

Parisuhde on jossain määrin transaktionaalista: nainen ei ole ansainnut yhtään mitään pelkällä olemisella.

Tätä varmaan miehesi tarkoitti.

Eihän se ole pelkkää olemista jos huolehtii kodista, omasta ulkonäöstään, suunnittelee ja tekee hyviä ruokia, huolehtii lapsista (jotka tietty on ensin kantanut ja synnyttänytkin!) luo tunnelmaa, kivoja hetkiä jne ja toki nykynainen käy myös töissä siinä missä mieskin. Nuo on feminiinisiä asioita joita nainen tuo suhteeseen.

Oletteko käyneet yksinäisten miesten kämpissä ja nähneet miten likaisia ja ank

Ai että nykynainen huolehtii kodista ja tekee hyviä ruokia? Ihan varmasti toki joku, mutta kokoajan pienenevä vähemmistö.

Vierailija
55/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Naisista vain on ihan tutkitustikin tullut samanlaisia kuin miehistä, jotka siis ovat kaiken aikaa olleet niitä mulkkuja. :D

Kuitenkin miehillä elämän ohje "älä ole m".

Onko naisilla vastaavaa? Vaikuttaa että nykyään oikein lesoillaan bitchiydellä ja rankkuudella, siis oikeudella kävellä muiden yli ja puhua peetä omaa etua edistääkseen.

Tämäkin mediailmiö enkä siis tiedä yhtään miten yleistä naissikailu oikeasti on.

Sen minä haluaisinkin nähdä, siis jonkun alle kuusikymppisen miehen, jolla on elämänohjeena olla olematta dikki.

Min

Eli suutahdit tasa-arvosta ja nyt murjotat ja mulkeroit. Ihan tavallinen reaktio tuokin, ei tosin fiksu.

Vierailija
56/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt näyttää sinulle avoimesti, mikä hän on ja miten hän ajattelee. Kannattaako kuunnella oikein tarkkaan ja tehdä johtopäätökset. Tuollaiset yleistykset naisista on aina todella tympeitä ja paljonpuhuvia. Jos mies halveksuu naisia noin paljon, niin hän voi olla miesten seurassa. Ylipäätään tuollainen nais-miestappelu ei kuulu tasa-arvoiseen parisuhteeseen, vaan toinen pitäisi nähdä ensisijaisesti yksilönä.

Exäni tykkäsi heitellä tuon kaltaisia kommentteja ja todella usein sellaisissa tilanteissa, kun hän oli ollut tyly tai ilkeä naista kohtaan ja sai siitä palautetta. "Naiset on just tuommoisia, ei osaa ottaa edes palautetta vastaan". No hänkin saa kohdistaa ilkeilynsä jatkossa ihan vain miehille.

Vierailija
57/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta joillakin naisilla itsenäisyys on noussut päähän ja hänestä on tullut itsekäs. Hän luulee että voi vahvana vaatia muilta paljon mutta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään. Itse käsitän tasa-arvon siten, että seistä

Jokainen päättää omasta elämästään ja sukupuolensa ilmentämisestä ja ilmentämättömyydestä itse. 

On olemassa törppöjä, jotka katsovat asiakseen puuttua toisten sukupuoleen ja sukuelinasioihin, ja naisissa tällainen rajattomuus on tällä hetkellä yleisempää kuin miehissä. Miehet on laitettu ruotiin seks.ahdistelu ja r aiskaussyytteillä, mutta naiset ja varsinkin vanhemmat naiset ovat edelleen rajattomia.

Ei kannata antaa vittuakaan. Keskittyy vaan siihen mitä itse on ja hyväksyy sen absoluuttisesti. Silloin jokainen ulkopuolelta tuleva kommentti on pelkkä toisen huonon käytöksen osoitus vailla mitään totuuskaikua.

Vierailija
58/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on jäänyt mysteeriksi milloin mies on ollut Suomessa etuoikeutetussa asemassa? Milloin suomalainen mies on voinut olettaa elämältä muuta kuin sitä, että työtä tekemällä saatoimeentulon? On harhaista väittää, että mies pitäisi lähtökohtaisesti itsellään jotain muita "etuoikeuksia". Jos mies on tehnyt työnsä hyvin, silloin on voinut saada

Vielä isompi mysteeri on se, milloin nainen Suomessa on saanut jotain etuoikeuksia???

Suomi on 80-luvulle asti ollut maatalousyhteskunta.  Ei silloin mies "elättänyt " naista, eikä oikein niitä lapsiakaan, koska nämä kaikki teki sitä työtä ihan samalla lailla.

Esim. omat vanhemmat osti sotien jälkeen pienen maatilan ja molemmat siellä teki töitä ja me lapset myös. Meidän tarina on aika tavallinen sen ajan Suomessa. Itse synnyin vasta 60-luvulla, joten en tiedä miten vanhemmat on pärjänneet, kun perheessä on ollut monta pientä lasta ja silti on pitänyt  hoitaa karja ja tehdä heinätyöt, viljat ym peltotyöt. Siihen aikaan vielä hevospelillä ja viitakkeella ja heinät seipäille käsipelillä. Myös kylväminen tehtiin käsipelillä. Hoitaa kasvimaat, pestä pyykit pyykkilaudalla käsin hinkaten, Vesi haettu maitokärryillä astioilla 300 metrin päästä lähteestä. 

Äiti on ollut jatkuvasti raskaana, imettänyt, hoitanut ne lapset, karjan, tehnyt ruuat, pessyt pyykit, siivonnut ja tiskannut, hoitanut kasvimaata, tehnyt töitä pellolla jne. Jo pelkkä veden kuskaaminen on käynyt työstä (yksi lehmä kuluttaa vettä 120-180 litraa vuorokaudessa)

Isä käynyt vieraan töissä ja tehnyt siinä sivussa maatilantöitä.  Ja me lapset sitä mukaan, kun on kyetty, kitketty ja kasteltu kasvimaita. Kannettu vasikoille ja lehmille vettä ja oltu siellä pellolla. 

Eli ei ne naisetkaan mitään etuoikeutettuja ole ollut. Ehkä jossain kaupungissa joku johtajan rouva on voinut elää etuoikeutettua elämää piikoineen, ei tavallinen kansa koskaan. 

Vierailija
59/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on jäänyt mysteeriksi milloin mies on ollut Suomessa etuoikeutetussa asemassa? Milloin suomalainen mies on voinut olettaa elämältä muuta kuin sitä, että työtä tekemällä saatoimeentulon? On harhaista väittää, että mies pitäisi lähtökohtaisesti itsellään jotain muita "etuoikeuksia". Jos mi

Tietysti jos haluat naisseuraa ilman elatusvelvollisuutta niin voithan aina kehittää sosiaalisia ja muita taitojasi niin korkealle, että naisen kannattaa viettää vapaa-aikaansa kanssasi nautinnon tai emotionaalisen hyvinvointinsa vuoksi. Ihan niinkuin muutkin kaverisuhteet. Reikien jakelu on sitten siitä asia vielä ihan erikseen.

Liian haasteellista kirjoittaa ilman oletusta vasta kirjoittajan sukupuolesta? 

Vierailija
60/426 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet.

Olen vakuuttunut.  En halua olla naisten kanssa enää missään tekemisissä.

Koskeeko tämä myös miehiä, jotka siis tosiaan olivat niitä, jotka ovat yhtä perseestä kuin naiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan