Mielipiteitä miehen kommentista: Nykyään naiset kuvittelee että he ansaitsee kaiken.
Meillä ollut suhteessa vaikeaa jo pidempää. Riitatilanteessa mies möläytti tuollaista. On välillä muutenkin möläytellyt misogynistisiä kommentteja, ja se tapa miten on minua kohdellut, pitänyt pitkälti itsestäänselvyytenä puhuu myös omaa kieltään. Mitä mies tuolla mahtaa tarkoittaa?
Kommentit (426)
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa ei ole miehillä omaishoitajia ja kaikki palvelut kotiin maksaa.
Jotta saa vanhana omaishoitajan naisesta niin sille on pitänyt tarjoata ulkomaanmatkoja ja kaikkea muuta kivaa.
Et sä yli 50 enää mitään ehdi naiselle tarjota.
Minuun otti yhteyttä deittisivustolla 80 v mies, tai pappa pikemminkin. Itse olen 55 v. nainen. Komea kaveri ollut aikanaan ja työssä, jolla taatusti sai naiset pyörimään perässä. Itse olen sellainen vieläkin perusnätti, empaattinen ja kiltin oloinen ihminen. Vähän tuli sellainen fiilis siitä yhteydenotosta, että minut katsottiin näillä ominaisuuksilla sopivaksi omaishoitajaksi/kodinhoitajaksi tulevaisuudessa. Ihan vielä ei näyttänyt olevan tarvetta, mutta tuossa iässä tarve tulee äkkiä, se kai oli hänelläkin mielessä. Miehellä oli asunto ulkomailla, johon olisin varmasti päässyt 'palkkioksi', toki varmaan kotityöt olisi jääneet minulle.
Se vaan että saan kyllä nuorempiakin ja minulla on itselläni varaa ostaa se ulkomaan asunto tai mitä vaan palveluja, jos huvittaa. Urheilen ja olen hyvässä kunnossa, mutta en tee sitä sen takia, että ottaisin jonkun tuntemattoman ukon hoidettavakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat mitä muut naiset haluavat. Jos joku nainen on käynyt ulkomailla, kaikki naiset haluavat käydä ulkomailla ja saada sen kokemuksen. Ap taas ei välttämättä ole tehnyt mitään miehensä eteen, että mies haluaisi jakaa resurssejaan ja aikaansa ap:lle kyseisen toiveen toteuttamisessa.
Parisuhde on jossain määrin transaktionaalista: nainen ei ole ansainnut yhtään mitään pelkällä olemisella.
Tätä varmaan miehesi tarkoitti.
Olipas erikoinen yleistys. Nykyaikana naiset matkustavat kyllä ihan omillaankiin, eivät siksi, että muutkin naiset matkustavat, vaan koska heillä on oma tahto ja ma
Itse en ole ikinä trendejä seurannut, lapsena ja teininäkin vanhempani moittivat kun näytin aina niin nuhjuiselta. Puin mitä vaatekaapista ekana käsiin osui, värisilmää en omaa tänäkään päivänä (että mikä sopii minkäkin kanssa). Meikkaamisenkin opettelin tosi myöhään.
Aikalailla yksin sai jo nuorena olla, kun taas ne trenditietoiset kaverit hukkuivat treffikutsuihin.
Tämä on kanssa jännä juttu, että monet miehet haukkuvat sitä, että naiset seuraavat trendejä, mutta sitten kuitenkin haluavat just näitä naisia, jotka seuraavat trendejä ja sellaiset, jotka eivät välitä näistä ei kuitenkaan kiinnosta heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa heti miten tietynlaisilla miehillä on mennyt koko palkokasvi nenään ja keuhkoon tässä ketjussa. Olisikohan henkisen kasvun ja aikuistumisen paikka?
Haluavat naisesta pelkän ilmaissiivoojan ja kokin ja omaisuus menee sitten omille lapsille perinnöksi.
Pitävät naisia tyhminä.
Ensi kerralla, kun miehet leveilee kesämökillä työpaikalla niin taidan sanoa, että sun lapsi saa kivan perinnön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitää treffeillä työhaastattelun ja miehen pitää olls täydellinen että pääsee suhteeseen. Ylimielistä touhua
Jaa. Mikä kyllä nimenomaan ihastuin omaan mieheeni koska hän ei treffeillä käyttäytynyt kuin olisi ollut työhaastattelussa. Kerrankin mies joka ei yrittänyt vain kehua itseään vaan joka oli ihan vain oma itsensä ja oli nimenomaan kiinnostunut siitä millainen minä olen ja mitä minä ajattelen.
Onnea. Olet löytänyt yksisarvisen.
Helpompaa on siivota pieni vuokrakaksio, kuin iso omakotitalo, joka menee miehen lapsille perinnöksi.
Hyvässä lykyssä joudut johonkin mökille kuuntelemaan, kun pitäisi tehdä klapeja ja siivota miehen mökkiä.
Ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa sukupuolissa on niitä jotka vaativat kaiken.
Miehet kokevat usein perheestä johtuvat muutokset naisten vaatimuksina. Eli se että lapsia pitää herätä hoitamaan yöllä, herätä lasten kanssa aamusta ylös, ulkoilla lasten kanssa, tarjota lapsille säännöllisesti kunnollista ruokaa, kuljettaa lapsia harrastuksiin ym. Jotenkin monet miehet kokevat että nämä ovat naisten turhia vaatimuksia heille. En ymmärrä miten nämä miehet voivat kuvitella että heillä olisi oikeus jatkaa sinkkuelämää samalla kun naisen kuuluisi toimia äitinä sekä lapsille että miehelle ja lisäksi naisen kuuluisi olla vielä kuuma rakastaja tälle sinkun tavoin elävälle miehelle.
Monien miesten mielestä naisten tulisi vieläpä hoitaa tuo kaikki sen lisäksi, että käyvät kokopäivätyössä. Hoikkakin pitäisi olla, ja hoitaa ulkonäköään samoi
Sellaista miestä käsketään vetämään käteen, eikä perusteta sitä perhettä.
Hoikkakin pitäisi olla, ja hoitaa ulkonäköään samoin kuin ennen lapsia. Tästä olen miesten kanssa samaa mieltä, se aika itsestä huolehtimiseenkin tulee ottaa. Ne elintavat ja itsestään huolehtimen on perintö sille lapselle.
Mitä väliä tarkemmalla analyysillä? Jos suhteessa on kurja olla, on yrittänyt kertoa olostaan ja toista ei kiinnosta.. kannattaa kalappasta hiiteen
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa on siivota pieni vuokrakaksio, kuin iso omakotitalo, joka menee miehen lapsille perinnöksi.
Hyvässä lykyssä joudut johonkin mökille kuuntelemaan, kun pitäisi tehdä klapeja ja siivota miehen mökkiä.
Ei kiitos
Kannattaa asua erikseen ja molemmat siivoaa itse oman kotinsa ja pesee pyykkinsä ja käydään vain treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos
Kannattaa asua erikseen ja molemmat siivoaa itse oman kotinsa ja pesee pyykkinsä ja käydään vain treffeillä.
Ja jos mies sairastuu niin miehen lapset hoitaa, he sen miehen asunnonkin saa perinnöksi.
Eli suhde loppuu ja uusi mies tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitää treffeillä työhaastattelun ja miehen pitää olls täydellinen että pääsee suhteeseen. Ylimielistä touhua
Jaa. Mikä kyllä nimenomaan ihastuin omaan mieheeni koska hän ei treffeillä käyttäytynyt kuin olisi ollut työhaastattelussa. Kerrankin mies joka ei yrittänyt vain kehua itseään vaan joka oli ihan vain oma itsensä ja oli nimenomaan kiinnostunut siitä millainen minä olen ja mitä minä ajattelen.
Onnea. Olet löytänyt yksisarvisen.
Aika lailla samanlaiset miehet on suurimmalla osalla tutuistakin. Ei oikein tule mieleen ketään joka olisi kova leveilemään millään tai kehumaan itseään. Tavallisia mukavia ja fiksuja miehiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa heti miten tietynlaisilla miehillä on mennyt koko palkokasvi nenään ja keuhkoon tässä ketjussa. Olisikohan henkisen kasvun ja aikuistumisen paikka?
Yhdenkään kirjoittajan sukupuolta et edes sinä pysty todentamaan, jätetään oletukset sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan vaikka esimerkki uudesta ravintolasta. En välttämättä mene sinne siksi, että se on nyt se trendikäs paikka, vaan siksi, että sen menu kuulostaa oikeasti kiinnostavalta ja tarjoaa jotakin uutta.
Et välttämättä, mutta todennäköisesti kuitenkin. Menet sinne kokeaksesi saman mitä muut naiset.
No jo on erikoinen ravintola, kun siellä on vain naisia asiakkaina. Yhtään miestä ei siellä ole näkynyt muualla kuin keittiössä.
Nykyiset naiset jotka on eläkkeellä omaishoitajina miehelleen saa loppuelämän leskeneläkkeen ja lisäksi omistavat puolet asunnosta ja kesämökistä.
Tulevaisuudessa ei eli ei ole enää naiset omaishoitajina. Miehet jää valtion hoidettavaksi, kun sairastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat mitä muut naiset haluavat. Jos joku nainen on käynyt ulkomailla, kaikki naiset haluavat käydä ulkomailla ja saada sen kokemuksen. Ap taas ei välttämättä ole tehnyt mitään miehensä eteen, että mies haluaisi jakaa resurssejaan ja aikaansa ap:lle kyseisen toiveen toteuttamisessa.
Parisuhde on jossain määrin transaktionaalista: nainen ei ole ansainnut yhtään mitään pelkällä olemisella.
Olipas erikoinen yleistys. Nykyaikana naiset matkustavat kyllä ihan omillaankiin, eivät siksi, että muutkin naise
Tämä on kanssa jännä juttu, että monet miehet haukkuvat sitä, että naiset seuraavat trendejä, mutta sitten kuitenkin haluavat just näitä naisia, jotka seuraavat trendejä ja sellaiset, jotka eivät välitä näistä ei kuitenkaan kiinnosta heitä.
Itse olin täysin seinäruusu, kun en osannut pukeutua kivasti ja trendikkäästi. Kampaajakäyntejäkin olin aina pitänyt turhina, kun kotona kaverin avustuksella vain tasoitin latvat.
Kävin sitten lopulta kampaajalla, ja annoin tälle vapaat kädet. Hän totesi leikkaavansa ne trendikkääseen muotoon, ja näin tekikin.
Jo pelkästään sillä muutuin yhtäkkiä näkyvämmäksi. Kun sitten muutamia vaatteita valitsin sieltä senhetken muodikkaasta päästä, niin aloin saada kehuja ulkonäöstäni.
tyyppi paljasti viimeistään nyt todelliset kasvonsa, meno ei tule tästä kevenemään. Itselleni olisi eron paikka melko pian tollanen. Omakin exä alkoi loppuvaiheessa unelmoimaan että 70-luvulla asiat oli paremmin kun naiset pysytteli kotona. Sinänsä hupaisaa että mä maksoin 70% meidän menoista kun ei siitä "miehestä" ollut edes järkeväpalkkaisiin hommiin. Mut silti hänen mielestä naisilla oli liikaa etuoikeuksia :D
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset naiset jotka on eläkkeellä omaishoitajina miehelleen saa loppuelämän leskeneläkkeen ja lisäksi omistavat puolet asunnosta ja kesämökistä.
Tulevaisuudessa ei eli ei ole enää naiset omaishoitajina. Miehet jää valtion hoidettavaksi, kun sairastuvat.
Kotihoitaja käy katsomassa, jos muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot niin hukassa kuin vaan nainen olla voi
Luulet olevasi kovassa ammatissa ja sulla on omaisuutta, mutta sulla on myös lapsia edellisestä suhteesta joille sun omaisuus menee perinnöksi eli et ole naisten silmissä yhtään mitään.
Ei sulla ole mitään tarjota uudelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdenkään kirjoittajan sukupuolta et edes sinä pysty todentamaan, jätetään oletukset sikseen.
Trollille olettaminen ei ole ongelma.
Haluavat naisesta pelkän ilmaissiivoojan ja kokin ja omaisuus menee sitten omille lapsille perinnöksi.
Pitävät naisia tyhminä.