Istut pöntöllä ja ovikello soi
Kommentit (59)
Nykyasunnoissa on vessoissa lasiseinät rappuun asti niin voin elehtiä odottamaan vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei soi, koska taloon ei pääse kuin alaoven summeria painamalla.
Eihän se välttämättä sinun summerillasi ole rappuun päässyt. Toisaalta voi olla naapuri tms.
Naapuri älyävät vaikka huutaa postiluukusta ja heitä kyllä näkee pihallakin, eli asia kyllä selviää aikanaan, vaikkei ovea avaisikaan. Tuntemattomalle en avaa muutenkaan, laittakoon lapun postiluukusta, jos muka oli jotain oikeaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ollaan tuomassa pakettia, eli en ehtisi housut kintuissakaan ovelle.
Jos itse olisin odottamassa pakettia, en minä niin taulapää ole, että silloin menisin paskalle. Yleensä terve aikuinen osaa tarpeen mukaan myös pidätellä jokusen hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson puhelimen valvontakamerasovelluksesta, kuka mahtaa ovella ällistellä. Jos on tuttu, niin pirautan ja pyydän odottamaan hetken.
Kerrostalossa ei tuollaiset ole sallittuja.
Kuka sanoi, että minä asuisin jossain neukkukuutiossa?
Ei kai kukaan, en minä ainakaan. Sanoin vaan, ettei kerrostaloasunnon ovessa saa tuollaisia olla. Kannattaa lukea ja ymmärtää myös, mitä on kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se välttämättä sinun summerillasi ole rappuun päässyt. Toisaalta voi olla naapuri tms.
Naapuri älyävät vaikka huutaa postiluukusta ja heitä kyllä näkee pihallakin, eli asia kyllä selviää aikanaan, vaikkei ovea avaisikaan. Tuntemattomalle en avaa muutenkaan, laittakoon lapun postiluukusta, jos muka oli jotain oikeaa asiaa.
Kylläpä kyllä. Mutta kerroin vain, että voi se ovikello soida vaikkei summeri olisikaan soinut.
Eihän tuo muulloin soikaan. Sama juttu puhelimen kanssa jos ei mukana. Soikoot. Joku kerjäläinen se kumminkin on. Ehkä jehova tai sukkakauppias, jatkan sontimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson puhelimen valvontakamerasovelluksesta, kuka mahtaa ovella ällistellä. Jos on tuttu, niin pirautan ja pyydän odottamaan hetken.
Ei kai kukaan, en minä ainakaan. Sanoin vaan, ettei kerrostaloasunnon ovessa saa tuollaisia olla. Kannattaa lukea ja ymmärtää myös, mitä on kirjoitettu.
Niin kannattaisi ja mielellään olla tekemättä oletuksia, joten kaada itsellesi. Vastasin siihen, mitä kysyttiin, joten minun puoleltani ymmärrys ei ole puutteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en tiedä jonkun olevan tulossa, jatkan istumista.
Eli jos ei ole ennakkotietoa, kuka on tulossa. Jokuhan siellä on tulossa, kun rimputtelee.
Jehovat kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja meidän talossa ei ole sitäkään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kannattaisi ja mielellään olla tekemättä oletuksia, joten kaada itsellesi. Vastasin siihen, mitä kysyttiin, joten minun puoleltani ymmärrys ei ole puutteellinen.
Oletit, että kirjoittamani "Kerrostalossa ei tuollaiset ole sallittuja" liittyi jotenkin sinun asumismuotoosi, vaikka siinä ei mitään siihen suuntaankaan väitetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, jos ei ole tallentava
Vierailija kirjoitti:
Olen usein miettinyt sitä, miten paljon mukavampaa olisi, jos ihmisen ei tarvitsisi ollenkaan ulostaa. Varsinkin näin suolistovaivaisena tämä ärsyttää todella suuresti. Toki sillä, mitä syö on suuri vaikutus ulostamiseen, mutta on todella turhaa kaikki se aika, joka ulostamiseen kuluu ja se on myös todella ällöttävää.
Jotenkinhan ihmisen on saatava energiaa. Ehkä joskus meistä löytyy usb-liitäntä.
Revin pöntön irti ja otan mukaan ovelle. Yleensä ovelle saapuu shaiban jauhajat,niin samaa töräyttelen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin odottamassa pakettia, en minä niin taulapää ole, että silloin menisin paskalle. Yleensä terve aikuinen osaa tarpeen mukaan myös pidätellä jokusen hetken.
Eli pidättelet sen 8-16 välisen ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pidättelet sen 8-16 välisen ajan?
Tuo vaikka ripuloi housuihinsa kun odottaa pakettia. Terve ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletit, että kirjoittamani "Kerrostalossa
Liittykös se sitten sinun asumismuotoon? Vai mikä järki tossa vastauksessa oli?
En tiedä mitä tekisin, ei ole koskaan tullut vastaan tällaista tilannetta. Toivottavasti pyyhkisin ennen ovelle menoa.
Soikoon, en avaa ovea kenellekään ylläririmputtelijalle vaikka istuisin sohvalla.
Istun istuntoni rauhassa loppuun ja pyyhkimiset ja pesut hoidan myös. Joka on niin urpo, että pyrkii ennalta sopimatta luokseni, saa odottaa tai lähteä tiehensä, jos ei malta odottaa.
Huudan: "SE ON AUKI!"
Mä paskon veskin ovi auki, että kuuluu. Sitten Wolt kuski avaa oven ja jätti sapuska tuulikaapin hyllyyn.
Rivarista