Istut pöntöllä ja ovikello soi
Kommentit (59)
Ripulit housuissa avaan ja huomaan että joku myy jotain
Kodin hoitaja avaa oven ja pyytää hetken odottamaan.
Mieheni on toimitus johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson puhelimen valvontakamerasovelluksesta, kuka mahtaa ovella ällistellä. Jos on tuttu, niin pirautan ja pyydän odottamaan hetken.
Kerrostalossa ei tuollaiset ole sallittuja.
Kuka sanoi, että minä asuisin jossain neukkukuutiossa?
Kerrostalo on paras asumismuoto.
Jos olen yksin kotona, hoidan toimituksen loppuun ja menen katsomaan, onko rimputtelija vielä oven takana.
Jos kotona on muitakin, huudan, että menkää joku avaamaan. Jos ovat yläkerrassa luurit korvilla, eivät kuule sen enempää ovikelloa kuin minun huutoakaan. Joten edelleen, hoidan toimituksen loppuun, ja menen katsomaan, mitä ulkona tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Nykyasunnoissa on vessoissa lasiseinät rappuun asti niin voin elehtiä odottamaan vähän aikaa.
Onneksi minä en asu nykyasunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson puhelimen valvontakamerasovelluksesta, kuka mahtaa ovella ällistellä. Jos on tuttu, niin pirautan ja pyydän odottamaan hetken.
Kerrostalossa ei tuollaiset ole sallittuja.
Kuka sanoi, että minä asuisin jossain neukkukuutiossa?
Ei kukaan väittänyt, että sinä asuisit.
Vierailija kirjoitti:
Ei soi, koska taloon ei pääse kuin alaoven summeria painamalla.
Naapuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ollaan tuomassa pakettia, eli en ehtisi housut kintuissakaan ovelle.
Jos itse olisin odottamassa pakettia, en minä niin taulapää ole, että silloin menisin paskalle. Yleensä terve aikuinen osaa tarpeen mukaan myös pidätellä jokusen hetken.
Eli pidättelet sen 8-16 välisen ajan?
Helppoa kuin mikä, kun maha on terve.
Suolistossa se uloste on, ei mahassa.
Väkisin pidättely on epäterveellistä. Toki monelle kehittyy kehon oma, säännöllinen rytmi.
Vaipat ovat kätevät. Oven voi avata vaikka kanki olisi puolittain matkalla vaippoihin. Ei mitään amatöörimäistä sähläystä.
Ei nouse kankku pytyltä ovikellon takia!
Teen kuten kaveri teki kerran: Huusi naamapunainena "olen paskalla, odota hetki", koska oletti minun olevan oven takana. Sitten kun avasi oven, siellä oli alle 30v hemaiseva neito tekemässä jotain galluppia. Kaveria nolotti niin pahasti että sanoi olevansa ihan just lähdössä kotoa että nyt ei käy.
Katson kamerasta kuka on soittamassa. Riippuen sukupuolesta ja iästä nostan housut ylös tai sitten en ja mene avaamaan oven.
Jos en tiedä kuka on niin en reagoi mitenkään. Jos on tiedossa kuka siellä on niin laitan viestiä kun puhelin on siinä käsissä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Asutko omakotitalossa ja paskahuusisi on yläkerrassa vai mitä höpötät, jos asut kerrostalossa sehän voi olla naapurisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko omakotitalossa ja paskahuusisi on yläkerrassa vai mitä höpötät, jos asut kerrostalossa sehän voi olla naapurisi.
Naapuri luulee, että en ole kotona, joten hän tulee myöhemmin uudelleen, jos on todellista asiaa. Voi hyvänen aika teitä aivokääpiötampioita.
Vierailija kirjoitti:
Jos en tiedä jonkun olevan tulossa, jatkan istumista.
Huoltomies tulee vaihtamaan iv-koneen suodattimia 😬
Teen tarpeeni loppuun, vaikka istuisin pskalla. Pyyhin ja pesen kädet. Ovikellon soittelija joutaa kyllä odottelemaan.
Helppoa kuin mikä, kun maha on terve.