Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan

Vierailija
09.06.2025 |

Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.

Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?

Kommentit (267)

Vierailija
221/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, kaikkea apkin uskoo. Tuttavamies kertoi sivusuhteelleen, että on "pakkoavioliitossa" velkajärjestelyn&talon vuoksi. Kun jäi kiinni sivusuhteestaan, niin valehteli vaimolle, että oli "panttivankina" ollut sivusuhteessa. Siis sivunainen kiristänyt...

Sellainen suoraselkäinen vastuunkantaja 🤣

Vierailija
222/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että viestit loppuvat, kun ilmoitat asian hänen puolisolleen. 

Tämä. Blokkaus lisäksi. Ja sitten ap ihan se oma elämä päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksaa ihmetyttää, miten nämä miesten kertomat uhritarinat uppoavat siihen seuraavaan olkapäänaiseen 😌🤧

Mihin se kriittinen arviointikyky katoaa 🧐

Vierailija
224/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lukee varatun tolvanamiehen viestejä kylmän koto-Suomen vesisateessa.

Varattu mies tuhlaa Kreikan lomamatkansa kirjoittelemalla tyhmiä viestejä jollekin böönalle.

Varatun miehen aviovaimo nautiskelee ihanasta aurinkolomastaan Kreikassa.

Ketkä kaksi tässä stoorissa ovat häviäjiä?

No ainakin sinä, koska haluat nähdä negatiivisia asioita muissa. Miksi asia on näin?

ap

Vierailija
225/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksaa ihmetyttää, miten nämä miesten kertomat uhritarinat uppoavat siihen seuraavaan olkapäänaiseen 😌🤧

No osa tarinaa on ihan todennettavissa Googlea apuna käyttäen. En kyllä tunne surua tai sääliä, joten ne ovat mielikuvituksesi tuotetta ja toiveajattelua.

ap

Vierailija
226/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen ammattihenkilö :D

Amatilainen 

Respect

Vierailija
227/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies tuhlaa Kreikan lomamatkansa kirjoittelemalla tyhmiä viestejä jollekin böönalle.

Sä olisit mielellään Kreikassa lomalla ja sun kumppani kirjoittelis salassa viestejä jollekin toiselle?

Kyllä mä olisin mieluummin se joka tietää että on olemassa muitakin kuin mä enkä missään lomalla tyhmänä paistattelisi ja olisi jakanut elämääni jonkun umpitollon kanssa joka ei kertoisi mulle kaikkea. Todellakaan en mihinkään lomalle lähtisi sellaisen kanssa paistattelemaan vaan tekisin omat ratkaisuni.

Vierailija
228/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavanomaista. Haluaisi erota mutta tuossa kohtaa kaikenlaista asuntolainasta lapsiin. Pelkää ettei vaimo pärjäisi yksin tai että lapset kärsisivät. 

Vierailija
229/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olisit mielellään Kreikassa lomalla ja sun kumppani kirjoittelis salassa viestejä jollekin toiselle?

Kyllä mä olisin mieluummin se joka tietää että on olemassa muitakin kuin mä enkä missään lomalla tyhmänä paistattelisi ja olisi jakanut elämääni jonkun umpitollon kanssa joka ei kertoisi mulle kaikkea. Todellakaan en mihinkään lomalle lähtisi sellaisen kanssa paistattelemaan vaan tekisin omat ratkaisuni.

Miksi otat kovin henkilökohtasesti tän? Tajusit miten olet laiminlyöny miestäsi ja alko huolettaa?

Vierailija
230/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytä mies. Saat luotettavan puolison siitä itsellesi.

Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.

ap

Tällaista soopaa se minunkin ex kakkoselleen sepitti, todellisuudessa oli polvillaan itkenyt edessäni ja roikkunut jalassani sekä uhannut tehdä im jos lähden.

Vierailija
231/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä naiset saa kun ottaa miehen itsestäänselvyytenä ja kahvipöydissä selän takana nauraa ettei se saa edes lusikoita oikeaan lokeroon.

Vierailija
232/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että viestit loppuvat, kun ilmoitat asian hänen puolisolleen. 

Kyllä, ja lopetat kaiken yhteydenpidon ao. mieheen, tarvittaessa puhnumeron vaihto.

Vierailija
233/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.

ap

Tällaista soopaa se minunkin ex kakkoselleen sepitti, todellisuudessa oli polvillaan itkenyt edessäni ja roikkunut jalassani sekä uhannut tehdä im jos lähden.

Juu, tuollaista soopaa minun mieheni ex minulle selitti, harmi hänelle että miehellä oli heidän tosiasiallinen keskustelunsa näyttää kirjallisena viesteissä.

Vierailija
234/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi ihmeessä hän piti toista suhdetta jos rakkautensa oli noin palavaa yhä sinua kohtaan? Outoa, minä rakastan ja haluan miestäni yhä yksin häntä. Ei kävisi mielen vieressäkään koskea toiseen mieheen, en tunne edes minkäänlaista houkutusta, koskaan. Saati useampaa kertaa ja vielä samaa miestä.. weird.

Ikäkriisi varmaan. Tai epävarmuus ja pelko että menettää itselleen liian laadukkaan naisen. No niinhän siinä sitten kävi :(

Vierailija
235/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänä aamuna viestejä tullut viisi. Toive siitä, miten haluaisi olla kanssani siellä rannalla sen naisystävänsä sijasta. Jotenkin surullista, ettei saa tätä naiselle sanottua. Tai voi olla sanonutkin, mutta nainen ei halua tätä hyväksyä.

ap

Vierailija
236/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tänä aamuna viestejä tullut viisi. Toive siitä, miten haluaisi olla kanssani siellä rannalla sen naisystävänsä sijasta. Jotenkin surullista, ettei saa tätä naiselle sanottua. Tai voi olla sanonutkin, mutta nainen ei halua tätä hyväksyä.

ap

Voi raasua. Sano miehelle, että ymmärtäähän tämä, että eroon ei tarvita molempien suostumusta. Ei tarvi lähteä mihinkään matkoille jos ei halua. Senkun pakkaa kamansa ja sanoo "Tack och adjö!"

Vierailija
237/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi raasua. Sano miehelle, että ymmärtäähän tämä, että eroon ei tarvita molempien suostumusta. Ei tarvi lähteä mihinkään matkoille jos ei halua. Senkun pakkaa kamansa ja sanoo "Tack och adjö!"

Nämä seurustelevat. Eivät edes asu yhdessä.

ap

Vierailija
238/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
239/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin sinä, koska haluat nähdä negatiivisia asioita muissa. Miksi asia on näin?

ap

Haluathan sinäkin nähdä tämän ääliöäijän vaimoparan todella negatiivisesti. Miksi? Toiset ovat lomalla ja ääliö tekstailee kanssasi ja sinä vielä vastaat. Näetkö itseäsi idioottina? 

Vierailija
240/267 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No osa tarinaa on ihan todennettavissa Googlea apuna käyttäen. En kyllä tunne surua tai sääliä, joten ne ovat mielikuvituksesi tuotetta ja toiveajattelua.

ap

Ihmisten parisuhteiden todellinen tilanne selviää Googlen avulla... mitä 🤣

Google kertoo, että mies on uhri ja luotettava 😏