Taloussanomat: Kotipizza närkästyytti suomalaiset - suositut pizzat pois, palaute ei kiinnosta - tulos romahti
(Provo)
Kotipizza poisti suositut pizzat listaltaan ja suututti asiakkaansa - eikä firmalla näytä menevän muutenkaan erityisen hyvin. Mutta kysymys kuuluu: miten tämä taas kerran onnistuttiin sössimään niin, että loppulasku kaatuu ihan tavallisen perheen niskaan?
15 pizzaa poistettiin listalta. Mukana sellaisia, jotka ovat olleet valikoimassa vuosikymmeniä. Tilalle laitettiin jotain uutta ja "trendikästä". Entä jos me ei haluta trendikästä vaan sitä mikä toimii? Monessa lapsiperheessä Kotipizza on ollut se "helppo hätävara", kun kiire iskee ja rahat riittää vielä yhteen pizzaperjantaihin. Ja nyt sekin vietiin.
Mammat, huomaatteko kaavan? Ensin nousevat hinnat, sitten supistuu valikoima ja lopulta asiakaspalautteelle sanotaan käytännössä "aha". Miten tästäkin on tullut normi? Että yritys voi tehdä päätöksiä, jotka potkivat asiakkaita päähän ja silti luullaan, että kyllä ne mammat silti klikkaavat ostoskoriin jotain.
Miten te olette reagoineet? Vieläkö tilaatte Kotipizzasta? Vai joko meni boikottiin? Ja ennen kaikkea: miten paljon täytyy vielä lähteä listalta ennen kuin ihmiset äänestää jaloillaan?
Kommentit (122)
Mua kiinnostaa toi uusi lyhyempi lista ja kotimaiset kalat!
Mä voisin maistaa säynävä-kala pitsaa!
Siinähän ihmettelee,kun kebabmestat raahaa pitsoja selät väärinä eikä kukaan tilaa heiltä.
Ne listalta poistetut pizzat voi edelleen tilata perfettana. En ymmärrä kitinää. Tämähän parannusta, kun tulee uusia täytteitä ja pizzoja.
Pidä erikoisena ihmisten närkästymistä asiasta, koska niitä voi edelleen tilata omavalintaisena. Paitsi seitania, jota kukaan ei ymmärrettävästi tilannut.
Kuka niitä listan valmispizzoja edes ostaa, kun perfettaan voi valita täytteet haluamansa täytteet
Kalapizzaa voisin syödä jos hinta ei ole korkea.
En ole vuoteen tilannut mitään kotipizzasta mutta uuden listan myötä ajattelin että voisi kokeilla taas. Ihmettelin vain sitä että kaikissa uusissa oli vain puolikas juusto, vaikka eihän sitä juustoa niin älysti ole normaalistikaan.
Mieluummin tilaan ihan vain marketista pizzan, joka on paljon halvempi ja parempi kuin Kotipizza.
Miksi vaan mammat, Entäs pappojen näkemys? Ap syrjii
Onneksi olin jo valmiiksi kyllästynyt Kotipizzaan. Eli olin jo lopettanut siellä käymisen. Mikään ei muutu.
Eipä ole tullut enää vierailtua kun lopettivat suomalaisen lihan käytön. Ihan sama miten menee, meidän rahat ei enää sinne vilahda.
Ketå kiinnostaa?! Toistakymmentä vuotta mennyt, kun viimeksi käynyt kotipizzassa.
Onko kinkkuananas poistunut valikoimasta? Suomalainen maku on huono, mutta se on oma.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut enää vierailtua kun lopettivat suomalaisen lihan käytön. Ihan sama miten menee, meidän rahat ei enää sinne vilahda.
Joo eivätkä kuulemma käytä edes suomalaista ananasta pizzoissaan.
Olen jo vuosia ostanut kaupasta pizzapohjan ja laittanut siihen omat täytteet, yleensä savulohta. Hyvää tulee eikä ole iso vaiva. Pizzaa vain harvoin liikkeestä, yleensä tulee syötyä ulkona jotain muuta.
Osta pakkaseen pakastepitsoja ja nakkaa uuniin, kun tekee mieli.
Kotipizza teki Iittalat.