Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvikoneen hankinnan myötä meillä on kahvihävikki 0

Vierailija
08.06.2025 |

Kaikki mitä tehdään, myös juodaan. Ei jää pannun pohjalle jäähtymään tippaakaan. Sananmukaisesti tippaakaan. Bonuksena tuoreus ja maku.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on kahvihävikki 0 riippumatta siitä millä välineellä kahvia keitän. Ei ole ollenkaan vaikeaa keittää kahvinkeittimellä juuri sitä määrää minkä juo.

Mulla tahtoo nokipannussa vähän jäädä purujen sekaan.  Muuten ei kyllä.

Vierailija
22/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen omani aeropressillä ja ei yhtään hävikkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
24/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvikoneen kahvi on kamalaa, huonompaa on vain pikakahvi. Itse keittelen espressoa mutteripannulla.

Ei pikakahvikaan automaattisesti ole pahaa. Olen löytänyt tosi hyvän itse. 

Vierailija
25/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kahvihävikki? Normi moccamasterilla keitän eikä hävikkiä ole.

Moccamaster🤣🤣

Vierailija
26/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Prismasta sai aikoinaan, ennen Ukrainan jne juttuja, 1 kg pussin Rainbow papuja 5,5 euroa, muistaakseni, sitten hinta on noussut 12,5 euroon (netin mukaan), enpä ostellut kun hinta alkoi nousta - mutta sai jauhettua vanhalla tehosekoittimellta tai sauvasekoittimella  (pavut jotenkin tuhoavat sauvasekoittimen ainakin, ei ole sitten muuhun käyttöön) - itse jauhetuista pavuista voi tehdä pannukahvia liedellä tai tavallista suodatinkahvia keittimessä, ja hyvää oli, harmi että hinta on nyt mitä on.

Kaupat voisivat myydä K-Menu tai Xtra papuja sillä hintaa mitä myyvät 500 gramman pakettia jauhettuna, eli alle 5 euroa kilo, mutta ei ilmeisesti kiinnosta myydä mitään halpaa joka korvaisi kalliimpia tuotteita.

Vierailija
27/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moccamaster🤣🤣

Just paras

Vierailija
28/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moccamaster🤣🤣

Muihin halpsikeittimiin verrattuna sillä tuleekin hyvää kahvia. Ehkä sinä vain et osaa suodattaa kahvia oikein. Turha siitä on virnuilla muille.

Vierailija
29/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kattila jolla keittää vettä, muovinen suodatinpussiteline joka menee mukin päälle. Halpaa ja hyvää tulee.

Vierailija
30/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moccamaster🤣🤣

Muihin halpsikeittimiin verrattuna sillä tuleekin hyvää kahvia. Ehkä sinä vain et osaa suodattaa kahvia oikein. Turha siitä on virnuilla muille.

Halpis?

Ne maksaa 200€ - 300€ kun halpiksen saa 20€

Vierailija
31/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipäkoneen hankinnan myötä meillä on leipähävikki 0

Kaikki mitä tehdään, myös syödään. Ei jää pussin pohjalle homehtumaan muruakaan. Sananmukaisesti muruakaan. Bonuksena tuoreus ja maku.

Ostan leivän valmiina ja pakastan saman tien 2 viipaleen pusseissa. Otan illalla sulamaan jääkaappiin ja aamulla on tuoreet leivät valmiina. 

Vierailija
32/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mitä tehdään, myös syödään. Ei jää pussin pohjalle homehtumaan muruakaan. Sananmukaisesti muruakaan. Bonuksena tuoreus ja maku.

Ostan leivän valmiina ja pakastan saman tien 2 viipaleen pusseissa. Otan illalla sulamaan jääkaappiin ja aamulla on tuoreet leivät valmiina. 

Ostan aina pannullisen kahvia kahvilasta ja pakastan saman tien 2 kupin astioihin. Otan illalla sulamaan jääkaappiin ja aamulla on tuore kahvi valmiina.

Vierailija
33/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keitellään aina pannullinen tai kaksi. Yhtään hävikkiä ei tule sillä meille kelpaa myös mikrotettu kahvi. 

Vierailija
34/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa keittää vain se tarvittu määrä?

Jos ei halua juoda kahvia 2 dl mukillista vaan pikkuisen kupillisen. Keittimessä se minimimäärä on mulle liian iso, pois pitää loput kaataa. 

Vierailija
35/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua juoda kahvia 2 dl mukillista vaan pikkuisen kupillisen. Keittimessä se minimimäärä on mulle liian iso, pois pitää loput kaataa. 

Kyllä mun keittimessä minimi on 1 kuppi eli 1,25 dl. Tosin ikinä en keitä alle 3 kuppia kerralla.

Vierailija
36/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvikoneen kahvi on kamalaa, huonompaa on vain pikakahvi. Itse keittelen espressoa mutteripannulla.

Ei se huonompaa ole samaa tasoa on kuin pirkkakahvi. Mitään hävikkiä ei tule lasisella ikean ranskalaisella pressokeittimellä johon kaadetaan vedenkeittimestä kuuma vesi. Voi tehdä vaikka kupin kerrallaan ja purut voi huuhtoa viemäriin.

Vierailija
37/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moccamaster🤣🤣

Halpis?

Ne maksaa 200€ - 300€ kun halpiksen saa 20€

Niin, mutta niihinhän nämä keittimistä mitään ymmärtämättömät vertaavat Moccicsia. Ovat joko halpisten käyttäjiä itse tai ovat olevinaan muodikkaita kahvikoneidensa kanssa, vaikkeivät niilläkään osaa tehdä mitään. Laittavat vesisäiliön täyteen ja juovat pitkin päivää tuoreista pavuista seisonutta kuraa, kun se vesi on on seissyt siellä keittimessä tunti- tai jopa päivätolkulla.

Vierailija
38/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele käyttämään se kahvinloppu ruoanlaitossa. Ihme avutonta sakkia on taas liikkeellä.

Vierailija
39/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan leivät aina pakkaseen eikä yhtään hävikkiä. En siihen mitään leipäkonetta tarvitse. 

Vierailija
40/63 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan leivät aina pakkaseen eikä yhtään hävikkiä. En siihen mitään leipäkonetta tarvitse. 

Tiiäkkö mikä meni pääsi yli ja siitä kuului viuh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä