Kerrostalonaapurit, jotka elävät kuin omakotitalossa
Mitä ihmettä näille voi tehdä???? Olen jo muutamasta asiasta joutunut huomauttamaan, enkä viitsisi koko ajan olla "nalkuttamassa".
Ihan fiksu lapsiperhe, mutta eläminen on todella äänekästä: paiskotaan kaappien ovia, huoneiden ovia ja ulko-ovea, kävellä tömistetään niin että ikkunat tärisee, huudetaan ja kiljutaan yhtenään (lapset pitävät hirveätä huutoa myös ulkona ollessaan, joka kuuluu todella hyvin sisälle alakerrokseen).
Eikö tule mieleen, että naapurit häiriintyy, ei edes sen jälkeen kun tämä naapuri on jo pari kertaa asiasta sanonut???
Kun ei niitä ovia ole mikään pakko paiskoa, eikä koko ajan tarvitse huutaa - edes lasten.
Nimim. Väsynyt naapuri
Kommentit (19)
Naapurilla on flyygeli. Ei se sitä soita, mutta antaa soittotunteja.
Vierailija kirjoitti:
Flyygeli ei kyllä kuulu kerrostaloon!
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa? Tuohan on ihan selvästi yhtiöjärjestyksessä ja asemakaavassa määriteltyä käyttötarkoitusta vastaan, jos talo on määritelty asuinrakennukseksi. Tuollainen ammatinharjoittaminen tarvitsee siihen soveltuvat tilat, joissa meluhaitta on otettu huomioon. Esität yhtiökokouksessa, että taloyhtiö vaatii toiminnan lopettamista. Toiminnan salliminen voi olla jopa lain vastaista.
Kirjallinen valitus joka ikisestä möykkäämiskerrasta taloyhtiön hallitukselle, isännöitsijälle ja asukkaille itselleen. Suullinen valitus asukkaalle ovelle toimitettuna joka kerta. Toistetaan kunnes mölyapinat häipyvät tai saavat häädön.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta.
On myös sun oma valinta asua kerrostalossa. Muuta omakotitaloon jos haluat että on hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
On myös sun oma valinta asua kerrostalossa. Muuta omakotitaloon jos haluat että on hiljaista.
No en minä yksinäinen pienituloinen eläkeläinen pysty omakotitaloon noin vain muuttamaan!
ap
Lapsiperheille pitäisi olla omat kerrostalot ja pihat. Minunkin yläkerrassa asuu äärimmäisen äänekäs perhe missä kait on 4 lasta, jokainen on vilkas..
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se tyypillisin häiriköiden itsensä antama kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa? Tuohan on ihan selvästi yhtiöjärjestyksessä ja asemakaavassa määriteltyä käyttötarkoitusta vastaan, jos talo on määritelty asuinrakennukseksi. Tuollainen ammatinharjoittaminen tarvitsee siihen soveltuvat tilat, joissa meluhaitta on otettu huomioon. Esität yhtiökokouksessa, että taloyhtiö vaatii toiminnan lopettamista. Toiminnan salliminen voi olla jopa lain vastaista.
Saa antaa soittotunteja kerrostaloasunnossaan jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjallinen valitus joka ikisestä möykkäämiskerrasta taloyhtiön hallitukselle, isännöitsijälle ja asukkaille itselleen. Suullinen valitus asukkaalle ovelle toimitettuna joka kerta. Toistetaan kunnes mölyapinat häipyvät tai saavat häädön.
Häätöä ei elämän normiäänistä anneta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheille pitäisi olla omat kerrostalot ja pihat. Minunkin yläkerrassa asuu äärimmäisen äänekäs perhe missä kait on 4 lasta, jokainen on vilkas..
Eipä se välttämättä aina lapsista ole kyse: meidän talossa tätä mökää pitää äänekäs ja aktiivinen eläkeläispariskunta (harrastuksena nikkarointi)...
Valittajat tiesitte muutaessanne että elämisen äänet kuuluu ja ovat sallittuja . Piruako muutit marmattamaan ..
Olisikin metelöivä lapsiperhe, mutta kun on 24/7/365 huutava pelinörtti. Tyyppi kiljuu kurkku suorana tyyliin "MITÄ VITTUA! MITÄ VITTUA! AAARRRRGGGG! MINÄ TAPAN! ÄLÄ OTA SITÄ!" jne jne. päivät ja yöt läpeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama ääni siitä lähtee, soitti sitten asukas itse vai oppilas. Päiväsaikaan saa kerrostalossakin soittaa ja harjoitella, kunhan ei käytä vahvistimia tai pidä mitään bändiharjoituksia. Pianistiharrastaja voi harjoitella yhtä kauan päivässä kuin joku opettaja pitää pari tuntia illassa opetusta. Luulisi että flyygelin ääni on muutenkin sieltä vähiten ärsyttävästä päästä, verrattuna esim. vauvan itkuun, känniläisten ölinään tai vaikkapa riitelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Valittajat tiesitte muutaessanne että elämisen äänet kuuluu ja ovat sallittuja . Piruako muutit marmattamaan ..
Samoin ne äänekkäät lapsiperheet tietää että kerrostaloasunnoissa ei elellä kuin pellossa, vaan muutkin pitää ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut tässä paljon kauemmin kuin nuo naapurit.
ap
Meillä ei onneksi lapsiperheitä asu taloyhtiössä, mutta tupakoivia ja ryyppääviä eläkeläisiä. Ryyppääminenkään ei haittaisi kun ajoittuu päiväsaikaan, mutta tupakansavut tulee minun asuntoon, jos yrittää tuulettaa asuntoa ja itse pihalla ollessani joudun niitä hengittelemään. Olen useita kertoja asiasta ystävällisesti sanonut, ja aina luvataan huomioida, mutta sitten tupakointi kumminkin jatkuu. Miksi ei voi vaihtaa vaikka nuuskaan tai nikotiinipusseihin tai muuttaa omakotitaloon, jos on pakko saada tupakoida?!
0/5