Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ADHD-luonteisena ihmisenä en kestä muiden ihmisten HITAUTTA tehdä asioita ihan arjessa!!!

Vierailija
07.06.2025 |

kun tuttavani tekevät asiat hitaasti ja miettien olen jo keksinyt sillä aikaa maailmanpyörän tai rakentanut lentokoneen 2 kertaa ja käynyt lenkillä 10 km ja puntilla yhtä aikaa, ja silti pitää odottaa muiden ihmisten HITAUTTA kaikessa, siksipä en siedäkään sosiaalista elämää koska en kestä jarruttelua ja odottamista arjessa, elämässä, ajattelussa, valinnoissa en missään

VAUHTIA pitää olla jatkuvasti

tv Andy ADHD

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan ei vastannut aloitukseen sekun nnissa? miten kauan pitää odottaa? vaastaa heti tai mene lenkilel tai töihin tai tee jotain HETI!

Vierailija
2/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hoputa, teen asiat omalla vauhdilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eivät kaikki ihmiset ole mitään nopsajalkoja tekemään sitä ja tätä sekunnissa. Esim mä, kun kirjaudun pankin kotisivuille, se kestää. Itselläni on kans ADHD ollut varmaan kohta 49,5:n vuotta, minkä ikäinen olen. En käytä mitään lääkkeitä siihen. Nehän luokitellaan HUUMEIKSI. En halua olla huumehörhössä lopun ikääni. 

Vierailija
5/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on adhd ja salitreeni tyttären kanssa on tuskaa. Hän odottaa joka sarjan jälkeen 3 min. Itse teen heti perään jonkun toisen lihasryhmän. Minä mitään ala istuskelemaan.

Hermo menee myös liikenteessä nopeasti. 

Vierailija
6/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs hitaasti juurta jaksain selittäjät?

Vierailija
7/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tonmonen ahdh työkaverina Hoputtaa aina muita ja ivailee kaikille hitaudesta, nostaa itseään jalustalle, kun on niin aikaan saapa ja nopea. Mutta eipä työ ei ole niin laadukasta.

Vierailija
8/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyssuhteiden haasteet ja niiden tukeminen autismikirjolla

https://www.theseus.fi/handle/10024/890468

Vierailija
9/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä. Aamuisinkin olen toimittanut jo monta asiaa ennekuin puuro on kypsää.

Vierailija
10/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutuille sanon suoraan, että lopeta jaarittelu ja mene asiaan. Muiden kanssa piinaa. Sivusta

Vierailija
11/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on adhdn tarkkaamaton muoto, ja olen kaikessa tekemisessäni tosi hidas.

Vierailija
12/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kerran luennolla että voitaisiinko jo mennä asiaan.

Vierailija
13/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole adhd mutta silti vituttaa ihmisten hidastelu eli vaatoilu. Eilen meinasi mennä apteekissa hermot jonottaessa, vaikka järkeni kyllä tiedosti, että ihmisillä on kysymistä lääkkeistä oikeutetusti. Haluan itse hoitaa pakolliset asioinnit vaan ripeästi. 

Vierailija
14/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Riippuu asiasta. Jos se selviää jo alussa, keskeytän kyllä tarvittaessa jotenkin. Olen perinyt nopean temperamentin vanhemmiltani. 

Vierailija
15/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä vielä mietin sinä olet ehtinyt tekemään jo 10 virhettä.

Vierailija
16/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole adhd mutta silti vituttaa ihmisten hidastelu eli vaatoilu. Eilen meinasi mennä apteekissa hermot jonottaessa, vaikka järkeni kyllä tiedosti, että ihmisillä on kysymistä lääkkeistä oikeutetusti. Haluan itse hoitaa pakolliset asioinnit vaan ripeästi. 

Tuo on ihan yleinen ongelma nykyaikana. Some ja internet syöttää koko ajan uutta ärsykettä, joten kun joutuu odottamaan paria sekuntia pidempään niin meinaa hermot mennä. Eli vähennä ärsyketulvaa niin jaksat odotella ärsyyntymättä.

Vierailija
17/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä töissä iltarapsalla meinaan revetä nahoistani kun toisilla jutut menee ihan epäolennaisiin asioihin tai kokonaan pois aiheesta. Sanokaa jo asianne saatana älkääkä länkyttäkö päivän juoruja että täältä pääsee ihmiset joskus kotiin😠

Vierailija
18/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähemmän sitä vauhtia niin rauhotut. 

Vierailija
19/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmaseuttina tuttaa juuri sellaiset urpot jotka tulevat eläkkeiden maksupäivänä apteekkiin, heti kaupassakäynnin jälkeen, valittamaan kuinka jäätelöt sulaa että mikä ttu täällä kestää.

palvelen näitä idi ootteja aina korostetun hitaasti. 

Vierailija
20/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo kaikki ole adhd:tä, ovatpahan vain hötkyilijöitä.

Ennen adhd:n tuloa muotiin teitä sanottiin hätähousuiksi, eikä se varsinaisesti ole kehu.