ADHD-luonteisena ihmisenä en kestä muiden ihmisten HITAUTTA tehdä asioita ihan arjessa!!!
kun tuttavani tekevät asiat hitaasti ja miettien olen jo keksinyt sillä aikaa maailmanpyörän tai rakentanut lentokoneen 2 kertaa ja käynyt lenkillä 10 km ja puntilla yhtä aikaa, ja silti pitää odottaa muiden ihmisten HITAUTTA kaikessa, siksipä en siedäkään sosiaalista elämää koska en kestä jarruttelua ja odottamista arjessa, elämässä, ajattelussa, valinnoissa en missään
VAUHTIA pitää olla jatkuvasti
tv Andy ADHD
Kommentit (34)
Itellä taas ADD ja masis ja mä taas stressaannun nopeiden, paljon ja äännekkäiden ja impulsiivisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs hitaasti juurta jaksain selittäjät?
Puhun päälle ja sehän ärsyttää.
Vielä se vauhti loppuu sullakin ja silloin Joulupukki nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole adhd mutta silti vituttaa ihmisten hidastelu eli vaatoilu. Eilen meinasi mennä apteekissa hermot jonottaessa, vaikka järkeni kyllä tiedosti, että ihmisillä on kysymistä lääkkeistä oikeutetusti. Haluan itse hoitaa pakolliset asioinnit vaan ripeästi.
Apteekkiin myös itsepalvelukassa :))
ps, suurin osa normaaleja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole adhd mutta silti vituttaa ihmisten hidastelu eli vaatoilu. Eilen meinasi mennä apteekissa hermot jonottaessa, vaikka järkeni kyllä tiedosti, että ihmisillä on kysymistä lääkkeistä oikeutetusti. Haluan itse hoitaa pakolliset asioinnit vaan ripeästi.
Apteekkiin myös itsepalvelukassa :))
ps, suurin osa normaaleja
Vai onko ;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan yleinen ongelma nykyaikana. Some ja internet syöttää koko ajan uutta ärsykettä, joten kun joutuu odottamaan paria sekuntia pidempään niin meinaa hermot mennä. Eli vähennä ärsyketulvaa niin jaksat odotella ärsyyntymättä.
Mun vaarivainaa kuoli 20 vuotta ennen internetin keksimistä, ja oli kyllä aina todella nopea ja kärsimätön.
Mä taas en kestä nopeiden ihmisten hössöttämistä ja hyppäämistä nopeasti vääriin johtopäätöksiin.
Asiat pitää tehdä rauhassa ja kunnolla. Jää hyvä fiiliskin eikä kauhea stressi.
Vierailija kirjoitti:
Entäs hitaasti juurta jaksain selittäjät?
Joo, minä en kestä niitä. Raumalla syntyneenä minä puhun nopeasti ja katkon puhuessani sanoja vielä lyhyemmiksi. En kestä maan itäpuolen ihmisten h i t a u t t a puheessa. Pitkästyn odotellessani lauseiden loppumista ja ajatukseni alkavat harhailla.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin kerran luennolla että voitaisiinko jo mennä asiaan.
Just. Sinä tiedät paremmin, mikä on tärkeää asiaa kuin luennoitsija. Ja kuinka monta asiaa sulle jäi luennolta mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vielä se vauhti loppuu sullakin ja silloin Joulupukki nauraa.
Ei vauhti lopu, se on aivoperäistä. Kyllä te hitaat hämäläisetkin kuolette.
Toi kuulostaa ylikierroksilla ololta. On tosi epämiellyttävä olotila musta. Mihinkään ei pysty keskittymään kunnolla. Yritän yleensä välttää kaikin mahdollisin keinoin ko. olotilaa.
vidutti kun yksi päivä kuylässä kävi random kaveri, joka korjasi kattolampun ja istuskeli siinä ainakin 30-40 minuuttia hiljaa ja puheli joskus niitä näitä, en kestänyt sitä hiljaisuutta ja kävelin koko ajan ympyrää asunnossani. kaveri kyseli miksi kävelen koko ajan ympyrää`? sanoin etten mä kestä istua paikallaan hiljaa tekemättä mitään. kävelen muuutenkin sen 15-20 000 askelta päivässä ja suurin osa sisällä kotona + 2-3 kertaa viikossa sali ja uinti. en kestä istua paikallaan siksipä internet osin täyttää sen aivotoiminnan tarpeen että "onjotain vilinää päässä koko ajan", jos ei ole alan ravaamaan paikallani huoneesta toiseen
tv Ap ADHD
ei ADHD ole luonteenpiirre, se on sairaus. Saunan taakse ja niskalaaki moisille sairaille, etteivät pääse lisääntymään ja pilaamaan kansan perimää.