Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ADHD-luonteisena ihmisenä en kestä muiden ihmisten HITAUTTA tehdä asioita ihan arjessa!!!

Vierailija
07.06.2025 |

kun tuttavani tekevät asiat hitaasti ja miettien olen jo keksinyt sillä aikaa maailmanpyörän tai rakentanut lentokoneen 2 kertaa ja käynyt lenkillä 10 km ja puntilla yhtä aikaa, ja silti pitää odottaa muiden ihmisten HITAUTTA kaikessa, siksipä en siedäkään sosiaalista elämää koska en kestä jarruttelua ja odottamista arjessa, elämässä, ajattelussa, valinnoissa en missään

VAUHTIA pitää olla jatkuvasti

tv Andy ADHD

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ADHD ole luonteenpiirre, se on sairaus. Saunan taakse ja niskalaaki moisille sairaille, etteivät pääse lisääntymään ja pilaamaan kansan perimää.

Vierailija
22/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä taas ADD ja masis ja mä taas stressaannun nopeiden, paljon ja äännekkäiden ja impulsiivisten seurassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs hitaasti juurta jaksain selittäjät?

Puhun päälle ja sehän ärsyttää.

Vierailija
24/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä se vauhti loppuu sullakin ja silloin Joulupukki nauraa.

Vierailija
25/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ota lääkkeitäsi?

Vierailija
26/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole adhd mutta silti vituttaa ihmisten hidastelu eli vaatoilu. Eilen meinasi mennä apteekissa hermot jonottaessa, vaikka järkeni kyllä tiedosti, että ihmisillä on kysymistä lääkkeistä oikeutetusti. Haluan itse hoitaa pakolliset asioinnit vaan ripeästi. 

Apteekkiin myös itsepalvelukassa      :))

ps, suurin osa normaaleja

Vierailija
27/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole adhd mutta silti vituttaa ihmisten hidastelu eli vaatoilu. Eilen meinasi mennä apteekissa hermot jonottaessa, vaikka järkeni kyllä tiedosti, että ihmisillä on kysymistä lääkkeistä oikeutetusti. Haluan itse hoitaa pakolliset asioinnit vaan ripeästi. 

Apteekkiin myös itsepalvelukassa      :))

ps, suurin osa normaaleja

Vai onko     ;))

Vierailija
28/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan yleinen ongelma nykyaikana. Some ja internet syöttää koko ajan uutta ärsykettä, joten kun joutuu odottamaan paria sekuntia pidempään niin meinaa hermot mennä. Eli vähennä ärsyketulvaa niin jaksat odotella ärsyyntymättä.

Mun vaarivainaa kuoli 20 vuotta ennen internetin keksimistä, ja oli kyllä aina todella nopea ja kärsimätön.

Vierailija
29/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en kestä nopeiden ihmisten hössöttämistä ja hyppäämistä nopeasti vääriin johtopäätöksiin. 

Asiat pitää tehdä rauhassa ja kunnolla. Jää hyvä fiiliskin eikä kauhea stressi. 

Vierailija
30/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs hitaasti juurta jaksain selittäjät?

Joo, minä en kestä niitä. Raumalla syntyneenä minä puhun nopeasti ja katkon puhuessani sanoja vielä lyhyemmiksi. En kestä maan itäpuolen ihmisten h i t a u t t a puheessa. Pitkästyn odotellessani lauseiden loppumista ja ajatukseni alkavat harhailla. 

Vierailija
31/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin kerran luennolla että voitaisiinko jo mennä asiaan.

Just. Sinä tiedät paremmin, mikä on tärkeää asiaa kuin luennoitsija. Ja kuinka monta asiaa sulle jäi luennolta mieleen? 

Vierailija
32/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä se vauhti loppuu sullakin ja silloin Joulupukki nauraa.

Ei vauhti lopu, se on aivoperäistä. Kyllä te hitaat hämäläisetkin kuolette.

Vierailija
33/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa ylikierroksilla ololta. On tosi epämiellyttävä olotila musta. Mihinkään ei pysty keskittymään kunnolla. Yritän yleensä välttää kaikin mahdollisin keinoin ko. olotilaa.

Vierailija
34/34 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vidutti kun yksi päivä kuylässä kävi random kaveri, joka korjasi kattolampun ja istuskeli siinä ainakin 30-40 minuuttia hiljaa ja puheli joskus niitä näitä, en kestänyt sitä hiljaisuutta ja kävelin koko ajan ympyrää asunnossani. kaveri kyseli miksi kävelen koko ajan ympyrää`? sanoin etten mä kestä istua paikallaan hiljaa tekemättä mitään. kävelen muuutenkin sen 15-20 000 askelta päivässä ja suurin osa sisällä kotona + 2-3 kertaa viikossa sali ja uinti. en kestä istua paikallaan siksipä internet osin täyttää sen aivotoiminnan tarpeen että "onjotain vilinää päässä koko ajan", jos ei ole alan ravaamaan  paikallani huoneesta toiseen

tv Ap ADHD