Naisten hupparit ovat aina kauhean kireitä ja lyhyitä, jos haluan hupparin josta maha ei paista ja jossa on rento olo marssin miestenpuolelle
Miksi luullaan että jokainen nainen tahtoo mahdolliseman kireää vaatetta ylleen..
Kommentit (28)
Ota isompi koko -.-
Mulle naisten huppareissa on liian lyhyt selkäosa ja hartioille ei riitä tilaa, mutta ylimääräistä kangasta jää roikkumaan rintojen ja vatsan kohdalle. Miesten XS-kokoiset istuu huomattavasti paremmin mitoitukseltaan.
Ostat liian pieniä kokoja itsellesi.
Oletko tuo toimittaja joka kävi testaamassa noita urheiluvaatteita ja väitti artikkelissa olevansa kokoa XL, vaikka selvästi XL vaatteet kiristivät ja olivat liian pieniä, eli oikeasti oli kokoa XXL jos ei XXXL?
Vierailija kirjoitti:
Olet liian lihava jos kiristää
Mä olen 162/52 mutta en silti halua että mun huppari istuu kuin joku haarniska.
Tai sitten liian leveitä. Ja hihojen pituus päättyy ranteen alapuolelle. Miesten osastolta löytyy ainakin riittävän pitkiä hihoja.
Olen tuo toimittaja, kommenttisi on asiatonta vihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Ostat liian pieniä kokoja itsellesi.
Oletko tuo toimittaja joka kävi testaamassa noita urheiluvaatteita ja väitti artikkelissa olevansa kokoa XL, vaikka selvästi XL vaatteet kiristivät ja olivat liian pieniä, eli oikeasti oli kokoa XXL jos ei XXXL?
Miten se on koosta kiinni jos malli on sellainen että helma päättyy vyötärölle
Samoin t-paidat,kireitä ja lyhyitä. Menenkin New Yorkerissa aina yläkertaan eli miestenpuolelle ostamaan t-paitani ja hupparini. Enkä ole mikään läski vaan normaalipainonen nainen jolla on synnytyksistä jäänyt etureppu. En tosiaan halua,että kun nostan käsiä niin arpinen etureppu kurkkaa helman alta..
Lisäksi miesten puolella laatu on parempaa ja kankaat hieman paksumpia. Miesten merinovillaiset T-paidat ovat parhaita!
Jostain syystä muoti on nyt sellainen, että paidat ovat järjestään edestä liian lyhyitä ja myös hihat loppuvat kesken. Kuka sellaisia vaatteita käyttää Suomen talvessa?
Suosittelen Verson puodin huppareita. Pitkiä, ihanat hihat, vetoketju, taskut ja ylipäätään kiva malli. Mulla on jo kolme 😄
Saman huomannut. Myös colitsihousut ostan miesten puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 162/52 mutta en silti halua että mun huppari istuu kuin joku haarniska.
Minä taas 175cm ja ihmettelen missä on haarniska-huppareita? :D
Nehän on aina löysiä, siis hupparit. Vai etsittekö erikseen tiukkoja? Sellaisia ei kyllä helpolla tule missään vastaan.
Myös sukat kannattaa ostaa miesten valikoimasta. Naisille tehdään käsittämättömän huonolaatuisia sukkia.
Mulle tulee haarniska -fiilis jos materiaali on jäykkä. Esim. HellyHansenin hupparin ostin sovittamatta, kangas on paksua ja jäykkää ja kaula-aukko tiukka. En tykännyt yhtään! Täsmälleen saman kokoinen huppari toista merkkiä on ihana, kun pehmeämpi, joustavampi.
Hupparit ylipäänsä on jotenkin väärän mallisia. Ne pussittaa aina jostain ja kiristää jotain muualta. Lopputulos näyttää punkerolta mutta puolitäyttöiseltä lenkkimakkaranpätkältä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan aika iso maha?
Kun nämä herneaivotrollit edes joskus keksisivät jotain uutta.