Riittääkö 595€
Kommentit (54)
Riittää, jos ei asu liian kalliissa asunnossa, ei omista autoa tai lemmikkejä, ei käytä päihteitä eikä ole lainaa maksettavana.
Kyllä tolla just pakun polttoainekulut ja tupakat saa oma toimiseen yrittämiseen T Työtön
Ei minulle. Nytkään ei riitä kun brutto eläke 2965€/kk ja netto 2265€/kk. Oma velaton osake ja toinen osake myös velaton. Rahani ei riitä. Mitä voin tehdä? En juo enkä polta enkä pelaa rahapelejä. Sinkku talous 53v sairaseläkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle. Nytkään ei riitä kun brutto eläke 2965€/kk ja netto 2265€/kk. Oma velaton osake ja toinen osake myös velaton. Rahani ei riitä. Mitä voin tehdä? En juo enkä polta enkä pelaa rahapelejä. Sinkku talous 53v sairaseläkeläinen.
Sinulla ei ole riittävästi älyä
Vierailija kirjoitti:
Hei huippua, luettele tähän sun menot, nyt kävi kiinnostamaan!
Kun olin 2 lapsen yh, mulle jäi 500 e käteen, kun kaikki laskut oli maksettu.
Oli mun onnni silloin sai extratöitä.
Kohta tulee 3 v, kun otin 15 v lainan ja ostin uuden asunnon. Vielä hetki menee, että oikeasti jää rahaa käteen
Siis toimeentulotukena sen jälkeen kun fatta on ensin maksanut kaikki asumis- ja terveydenhoitokulut ? Pitäisi riittää mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole riittävästi älyä
Mihin minä älyä?
t. 53v sairaseläkeläinen
100€ saa kuukauden ruoat, jää vielä yli 400€/kk alkoholiin ja tupakkaan
Vierailija kirjoitti:
Riittää, jos ei asu liian kalliissa asunnossa, ei omista autoa tai lemmikkejä, ei käytä päihteitä eikä ole lainaa maksettavana.
Mistä voi saada niin halvan asunnon ettei olisi liian kallis???
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 2 lapsen yh, mulle jäi 500 e käteen, kun kaikki laskut oli maksettu.
Oli mun onnni silloin sai extratöitä.
Kohta tulee 3 v, kun otin 15 v lainan ja ostin uuden asunnon. Vielä hetki menee, että oikeasti jää rahaa käteen
Eli ei riittäisi sinullekkaan. Tuohan on ennen laskuja summa.
Hyvinkin riittäisi jos ei olisi autoa eikä mökkiä. Asumiskulut nyt n.260€/kk sis sähkö, vesi, kotivakuutus.
Vierailija kirjoitti:
Joo
Mihin käytät? Kenen piikkiin asut ja liikut?
Vierailija kirjoitti:
Siis toimeentulotukena sen jälkeen kun fatta on ensin maksanut kaikki asumis- ja terveydenhoitokulut ? Pitäisi riittää mennen tullen.
Puhutaan kai työttömyysetuudesta. Siitä maksetaan nuo kaikki mainitsemasi eli ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Fatta ei maksa mitään, siitä rahasta pitää repiä kaikki menot. EI RIITÄ!
Vierailija kirjoitti:
100€ saa kuukauden ruoat, jää vielä yli 400€/kk alkoholiin ja tupakkaan
Oletko peräkamarin poika vai asunnoton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi saada niin halvan asunnon ettei olisi liian kallis???
Itäsuomesta helposti rivi tai kerrostalosta kymppitonnilla oma jossa pienet vastikkeet. Tai vuokralla n.300€/kk. Jos meinaa elää toimeentulotuella niin sama mihin muuttaa, ei yhteiskunnan kuulu lukaalia maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin riittää, mutta tuota lorvailurahaa tullaan kyllä pienentämään merkittävästi.
Joo