Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi siellä vasemmalla suhtaudutaan niin vihamielisesti keskiluokkaan ja hyväosaisiin?

Vierailija
07.06.2025 |

Mitään rikkaitahan meillä Suomessa ei juurikaan ole. 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä keskiluokkainen vasemmistolainen, sellaisiakin siis on. 

Vierailija
62/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vasemmalla enkä oikealla enkä keskellä. Olen puolueeton. En ole poliitikko enkä kuulu mihinkään poliittiseen puolueeseen. Enkå aio tulla politiikkaan vai valtiolle töihin vaikka mitä tekisit. Minä en lähde politiikkaan enkä valtiolle töihin. Ikinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat kylmiä, itsekkäitä ja epäempaattisia minäminä-ihmisiä. Vain minulla ja omilla läheisillä on väliä, muut voi heittää vaikka bussin alle, siinäpä tyypillinen keskiluokkaisen ja rikkaan ajatusmaailma

Vierailija
64/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi enemmän, että miksi oikeistohallitus suhtautuu vihamielisesti keskiluokkaan?

En ole kyllä huomannut tätä. Päinvastoin, nythän meillä kerrankin on hallitus, joka pitää tavallisen työssäkäyvän keskiluokan puolia.

Käytännössä oikeistohallitus on vienyt keskiluokalta mahdollisuuden sosiaaliturvaan ja tehnyt elämästä epävarmempaa.

Vierailija
65/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi enemmän, että miksi oikeistohallitus suhtautuu vihamielisesti keskiluokkaan?

En ole kyllä huomannut tätä. Päinvastoin, nythän meillä kerrankin on hallitus, joka pitää tavallisen työssäkäyvän keskiluokan puolia.

Käytännössä oikeistohallitus on vienyt keskiluokalta mahdollisuuden sosiaaliturvaan ja tehnyt elämästä epävarmempaa.

No ei vaan vasurit vei rahat bimbohallituksensa sekoilujen avulla ja siinä ne mahdollisuudet meni. Joten kiitos vasurit joka leikkauksesta. Tilalle vasurit tarjoaa vain loputonta muiden syyttelyä jättimäisten spämmijoukkioiden voimin. 

Vierailija
66/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun lähitulevaisuudessa tekoälyn kehittyminen vie enenevässä määrin työt keskiluokalta jotka ylpeydessään kuvittelevat olevansa työnantajalle korvaamattomia 😁

Turha heidän sitten pitkäaikaistyöttömiä odottaa empatiaa jota itse eivät osoita ketään kohtaan 

Vierailija
67/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tosiaan vasurit itse imuroivat omiin liiveihinsä kaikki liikenevät lantit... Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon...

Millä ihmeen tavalla?

Mieti vaikka sitä miten ay-liikkeellä (joka on demarien päärahoittaja rkp:n lisäksi) on miljardien osakepotit eikä nuo maksa senttiäkään veroja voittoa nostaessaan. Mutta se on sitä vasemmiston parempaa veronkiertoa. 

Vierailija
68/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten, seuraa nyt vähän yhteiskuntaa! Pahimpia vinkujia koko maassa.

Oikeiston ulina on musiikkia korville 😊

Vierailija
69/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ja isä suhtautuvat vihamielisesti lapsiin, kun eivät anna näille korotettua viikkorahaa?

Vierailija
70/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat kylmiä, itsekkäitä ja epäempaattisia minäminä-ihmisiä. Vain minulla ja omilla läheisillä on väliä, muut voi heittää vaikka bussin alle, siinäpä tyypillinen keskiluokkaisen ja rikkaan ajatusmaailma

Anteeksi mitä? Me olemme kyllä hyvin rakastavia isiä ja äitejä, puolisoita ja poikia ja naapureita. Mutta sanopa miksi meidän pitäisi jotenkin tuntea jotain sellaisia ihmisiä kohtaan, joita emme tunne? Tunnetko sinä empatiaa ja lämpöä minua kohtaan?

Vierailija
71/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, äiti ja iskä ovat epäempaattisia lastensa bussin alle heittäjiä, kun eivät anna lapsilleen tarpeeksi viikkorahaa kaikkeen  kivaan?

Vierailija
72/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykyvasemmistolaiset ole enimmältään koulutettuja ja hyväosaisia? Ainakin mun tuntemat on, ja minä itse myös.

VAsemmiston äänestäjien valtaosa on tukien varassa elämään tottuneita. Aika monille yhteiskunta maksaa peruselannon ja itse häslätään voi leivän päälle. 

Kyllä on mielenkiintoista persumatematiikkaa. Pitkäaikaistyöttömiä on vähän yli 100 000. (Suuri osa tuosta on muuten luultavasti nukkuvien puoluelaisia.) 

Kyllä vassareiden kannatus liikkuu vähän eri luvuissa. 

Vierailija
73/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kumpuaa vasemmiston viha toisen omaisuutta kohtaan? Täällä Helsingissä ihan yleistä, että autoja naarmutetaan tai renkaat puhkotaan. Aina asialla vasemmistolaiset! 

Vierailija
74/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Esimerkiksi asumistuki on viety omistusasujilta ja ylipäätään mitään omistavilta. Varattomat saavat edelleen normaalisti.

Vierailija
75/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kumpuaa vasemmiston viha toisen omaisuutta kohtaan? Täällä Helsingissä ihan yleistä, että autoja naarmutetaan tai renkaat puhkotaan. Aina asialla vasemmistolaiset! 

Kyllä tuossa on syypäänä ihan joku mellakoiva nuorisojoukko. Käsittämätön syytös. 

Vierailija
76/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä keskiluokkainen vasemmistolainen, sellaisiakin siis on. 

Sellaisia on hyvin paljon. 

Vierailija
77/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse normaalina työssäkäyvänä suhtaudun sen takia, koska hyvätuloiset pumppaavat verorahoja omiin taskuihinsa, ja palkinnoksi leikkaavat heikoimmilta mahdollisuuden kouluttautua uudelleen, mahdollisuuden hoitaa asiansa kuntoon, mahdollisuuden ihmisaroviseen elämään. Lopuksi haukkuvat laiskoiksi, vaikka itse ovat toimillaan massatyöttömyyden aiheuttaneet.

Siksi.

Miten ne sen tekee? Ihan tavalliset lääkärit ja opettajat?

Ihan tavallisissa lääkäreissä ja opettajissa on muuten vasemmistolaisia.

Tuntemani: tutkijoita, opettajia, juristeja, hammaslääkäreitä.

Vierailija
78/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoon on syöpönut ajatus tasapäistämisestä, mikä on luonnon lakien vastaista. Kun eivät muute onnistu,halutaan tuet niin korkealle että saataisiin sama elintaso vaikka väkisin kuin keskiluokkainen työssäkäyvä. Kun kaikki eivät tähän suostu vaan jotkut jopa uskaltavat menestyä,ei vasemmistolle jää kuin kateus.

Vierailija
79/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistopuolueet ainakin vihaavat omillaan toimeentulevia ihmisiä koska nämä eivät ole riippuvaisia tuista.

Ei kannattaisi vihata ruokkivaa kättä. 

Vierailija
80/92 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tosiaan vasurit itse imuroivat omiin liiveihinsä kaikki liikenevät lantit... Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon...

Millä ihmeen tavalla?

Mieti vaikka sitä miten ay-liikkeellä (joka on demarien päärahoittaja rkp:n lisäksi) on miljardien osakepotit eikä nuo maksa senttiäkään veroja voittoa nostaessaan. Mutta se on sitä vasemmiston parempaa veronkiertoa. 

Rkp rahoittaa demareita? Tutustu aiheeseen: demarit, vasurit ja ay-liikkeet ovat toistuvasti ajaneet verotusta, mutta kokoomus, rkp, kepu ja EK vastustavat kiivaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän