Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin nuoren tuttavan Instassa kuvan hänestä ja kihlatustaan

Vierailija
02.04.2024 |

Niin onnellisen näköinen pari. Olen toki onnellinen heidän puolestaan, mutta samalla iski suru, että koenko mä enää onnea kenenkään kanssa.

Olen 40+ ikäinen nainen ja eronnut viime vuonna avioliitosta. Yksi aikuinen lapsi on sitä aiemmasta suhteesta. Olin Tinderissä ja Badoossa, mutta niissä nyt tuntuu olevan lähinnä seksin vonkaajia. Poistin kummankin sovelluksen. 

En haluaisi vielä tämän ikäisenä joutua elämään loppuelämää yksin. Haluaisin oman rakkaan joka pitää mua hyvänä, pussaa, halaa, keskustelee jne. Mä oikeasti pelkään jääväni yksin. Olen ollut sinkku 10kk eikä kukaan mua ole huolinut.

Olen kyllä ihastunut, mutta voin katsoa miestä vain etäältä koska mies on varattu. Meillä oli pientä juttua kauan sitten, mutta päädyimme elämässä eri suuntiin ja tahoillamme parisuhteisiin. Nyt vanhat tunteet miestä kohtaan ovat heränneet ja tuskailen suruissani kun en voi miestä saada. On myös vaikea kuvitella ketään muuta miestä kun näen vain tämän yhden. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt vain yrittää unohtaa se ihastus. Eikä sun erosta ole niin pitkä aika, että sulla olisi kiire uuteen suhteeseen.

Vierailija
2/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et vain ala mihinkään sen varatun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo näkyy kauas. Ei elämä ala parisuhteesta. Elä elämääs, eiköhän joku halua siihen sitten liittyä mukaan nauttimaan. Kukaan ei jaksa mitään kotona nyhjöttäjää joka odottaa että prinssi tulee ja tuo elämänsä mukanaan. 

Vierailija
4/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan ihan looginen vaihtoehto elää yksin jos ei keksi elämälleen mitään muuta sisältöä kuin av-palstan ja turhat haaveet.

Vierailija
5/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää nyt vain yrittää unohtaa se ihastus. Eikä sun erosta ole niin pitkä aika, että sulla olisi kiire uuteen suhteeseen.

No pitäisi unohtaa joo, mutta vaikeaa se on.

Ap

Vierailija
6/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et vain ala mihinkään sen varatun kanssa.

No en tietenkään ala!

Ap

Vierailija
7/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivo näkyy kauas. Ei elämä ala parisuhteesta. Elä elämääs, eiköhän joku halua siihen sitten liittyä mukaan nauttimaan. Kukaan ei jaksa mitään kotona nyhjöttäjää joka odottaa että prinssi tulee ja tuo elämänsä mukanaan. 

Anteeksi mitä? Mistä ihmeestä sä päättelit, että mulla ei ole elämää ja nyhjötän vain kotona?? Kyllä mulla elämää on ja kuljen paljon eri paikoissa. Älä tee mitään typeriä päätelmiä kun metsään menee pahasti.

Ap

Vierailija
8/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan ihan looginen vaihtoehto elää yksin jos ei keksi elämälleen mitään muuta sisältöä kuin av-palstan ja turhat haaveet.

Voi luoja. Kuinka typeriä ja empatiakyvyttömiä te jotkut oikein olette??? Mulla on todellakin paljon sisältöä elämässä. Sun logiikan mukaan sunkin sitten kuuluu elää yksin kun kerran itsekin olet täällä av:lla. 

Ja miksi ihmiset ei saa haaveilla yhtään mistään???? On kyllä paljon tunteettomia, kylmiä ja ilkeitä ihmisiä tällä paskapalstalla.

Ap

Vierailija
9/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että kun lakkaa haaveilemasta siitä pariutumisesta, se yleensä osuu kohdalle. Tämä viimeisin (ja toivottavasti viimeinen) osui kohdalle muutama vuosi sitten, lomareissulla. Olin jo päättänyt, ettei enää ikinä parisuhdetta minulle (2 vuotta olin ollut yksin). N55

Vierailija
10/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia

Vierailija
11/12 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai, että oikein 10kk ilman ketään? Eihän tuo ole mitään, kun lukee tarinoita täällä ettei joku ole silloisessa elämässä kenenkään kanssa ollut, kun ei vaan löydy ja toinen on kärvistellyt 10 vuotta eron jälkeen ilman mitään.

Vierailija
12/12 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kk ilman suhdetta ja olet jo noin epätoivoinen? Itsellä ei ole ollut mitään romansseja vuosikausiin.