Miksi siellä vasemmalla suhtaudutaan niin vihamielisesti keskiluokkaan ja hyväosaisiin?
Mitään rikkaitahan meillä Suomessa ei juurikaan ole.
Kommentit (92)
Minua kiinnostaa miksi Suomessa suhtaudutaan vihamielisesti kaikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi enemmän, että miksi oikeistohallitus suhtautuu vihamielisesti keskiluokkaan?
En ole kyllä huomannut tätä. Päinvastoin, nythän meillä kerrankin on hallitus, joka pitää tavallisen työssäkäyvän keskiluokan puolia.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi enemmän, että miksi oikeistohallitus suhtautuu vihamielisesti keskiluokkaan?
Minä olen keskituloisena, autoilevana omistusasujana mielestäni keskiluokkaa. Miten hallitus on suhtautunut minuun vihamielisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä huomannut tätä. Päinvastoin, nythän meillä kerrankin on hallitus, joka pitää tavallisen työssäkäyvän keskiluokan puolia.
Ai millä tavalla? Hävittämällä kaikki työpaikat ja leikkaamalla tukia sen päälle? Insult upon injury.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai millä tavalla? Hävittämällä kaikki työpaikat ja leikkaamalla tukia sen päälle? Insult upon injury.
Mitkä työpaikat ovat hävinneet? Ei keskiluokka ennenkään tukia ole saanut.
Minua ei kiinnosta vasemmiston ajatukset pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miten hävittämällä kaikki työpaikat?
Mitä tuo loppu tarkoittaa, osaatko suomentaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä keskiluokkaisia työpaikkoja hallitus on hävittänyt ja mitä tukia keskiluokalta on viety?
Itse normaalina työssäkäyvänä suhtaudun sen takia, koska hyvätuloiset pumppaavat verorahoja omiin taskuihinsa, ja palkinnoksi leikkaavat heikoimmilta mahdollisuuden kouluttautua uudelleen, mahdollisuuden hoitaa asiansa kuntoon, mahdollisuuden ihmisaroviseen elämään. Lopuksi haukkuvat laiskoiksi, vaikka itse ovat toimillaan massatyöttömyyden aiheuttaneet.
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä työpaikat ovat hävinneet? Ei keskiluokka ennenkään tukia ole saanut.
Tämä hallitus on tuhonnut 100000 työpaikkaa. Viimeistään työttömäksi jäädessäsi ymmärtänet.
Eikö nykyvasemmistolaiset ole enimmältään koulutettuja ja hyväosaisia? Ainakin mun tuntemat on, ja minä itse myös.
Vierailija kirjoitti:
Itse normaalina työssäkäyvänä suhtaudun sen takia, koska hyvätuloiset pumppaavat verorahoja omiin taskuihinsa, ja palkinnoksi leikkaavat heikoimmilta mahdollisuuden kouluttautua uudelleen, mahdollisuuden hoitaa asiansa kuntoon, mahdollisuuden ihmisaroviseen elämään. Lopuksi haukkuvat laiskoiksi, vaikka itse ovat toimillaan massatyöttömyyden aiheuttaneet.
Siksi.
Miten ne sen tekee? Ihan tavalliset lääkärit ja opettajat?
Miksi Majoneesi-naama ja Spe#maturpa vihaavat omaa kansaa ja haluavat lah#ata köyhät, vam#aiset ja vanhukset?
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto hallitus suhtautuu keskiluokkaan juuri niin kuin pitää, alentaa veroja keskiluokka on suurin veronmaksajien joukko joille Marinin vasemmisto hallitus nosti veroja
Koska he tuomitsevat kaikki huonompiosaiset ja ovat sitä mieltä että köyhyys ja huonompiosaisuus on aina yksilön oma vika. Eivät ymmärrä että olosuhteitaan ei aina voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyvasemmistolaiset ole enimmältään koulutettuja ja hyväosaisia? Ainakin mun tuntemat on, ja minä itse myös.
Näinhän se on. Palstapersut eivät vain sitä suostu uskomaan, vaan hellivät omaa mielikuvaansa katkerasta työläisestä puristelemassa nyrkkejään.
Vasemmistopuolueet ainakin vihaavat omillaan toimeentulevia ihmisiä koska nämä eivät ole riippuvaisia tuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto hallitus suhtautuu keskiluokkaan juuri niin kuin pitää, alentaa veroja keskiluokka on suurin veronmaksajien joukko joille Marinin vasemmisto hallitus nosti veroja
Minä pidän nykyhallituksessa eniten siitä, että se arvostaa meiltä keskiluokalta kerättyjä veroeuroja. Niitä ei roiskita sinne tänne kuten vasemmistohallituksen aikana tehtiin, vaan harkiten kohdennetaan sinne missä niitä oikeasti tarvitaan. Veroilla ei tehdä identiteettipolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten verot alenevat yli 100 000 vuodessa tienaavilta. Keskiluokka ei tuosta paljoa hyödy vaan eliitti