Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kiire esteenä uudelle parisuhteelle

Vierailija
07.06.2025 |

Eron jälkeen nautin aikani sinkiuelämästä ja omasta rauhasta, kunnes alkoi taas kaivata naista kaverikseen ja yhteisiin juttuihin. Deittisovelluuksista ja foorumeilta kyllä löytyy kivoja naisia, mutta nyt on jo kolmen naisen kanssa homma kaatunut "kiireeseen". 

Kaikki ovat kyllä olleet eronneita naisia, joilla vielä alaikäisiä lapsia.Joko yhteishuoltajuus vuoroviikoin tai totaali-yh. Mutta se ainainen syy, "kiire", on ollut läsnä kaikilla. Miten voi aina olla niin kiire ettei viikossa ehdi paria kertaa näkemään, vaikka asuisi lähekkäin ja lapset jo rippikoulun käyneet? Pitää pestä pyykkiä. Pitää siivota. Pitää laittaa ruokaa tai käydä kaupassa. Nuohan ovat ihan normaaleja arkiaskareita, joihin menee muutama tunti viikossa, oli parisuhteessa tai sinkku.

Vai onko se vain kohtelias tekosyy sille, ettei halua tavata? Itse olen kyllä ihan rehellisesti ilmoittanut, jos toinen ei ole minun tyyppiäni.

M50ish

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen huomannut saman. Itsellä yksi alaikäinen lapsi jokatoinen viikko, harrastuksiakin ja työt. Silti saan järjestymään aikaa jos kiinnostaa oikeasti.

Yksi tapaus joka vaikutti oikein ihanalta ensin, sanoi suoraan että lapsi on prioriteetti nro 1. 17v jokatoinen vko isällään. No minulle on päivänselvää että lapset ovat nro 1.. en vain ymmärtänyt, että se tarkoittaa täyttä hiljaisuutta jokatoinen vko. Ei siis edes puhelinsoittoa. Kun sitten oli lapsivapaa vko, harrastukset etusijalla, minä tulin sitten noiden jälkeen. Kelpasin siis sillointällöin yökylään. Eihän tuossa mitään rakenneta, kunhan on viihdykkeenä. 

Vierailija
62/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan ollu niin kiinnostava, jos muikkeli mieluummin pesee pyykkiä kuin näkee sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kaipaa miesvauvaa muiden lastensa lisäksi.

Se, ettei ole aikaa, kertoo vain, ettei sulla ole sen vertaa älyä ja käsiä, että menisit auttamaan esim. ruuanlaitossa ja lasten kuskaamisessa. Ei sinusta ole kumppaniksi naisille, koska ajattelet vain itseäsi ja omaa k*rpääsi.

Toimivissa parisuhteissa mies kantaa osansa työkuormasta niin, että naisellekin jää riittävästi joutilasta aikaa. Seksi ja parisuhde ei vois vähempää kiinnostaa kun kaikki lasten aiheuttama työ kaatuu naisen vastuulle. Tai yksinhuoltajaisän. Heitäkin on, eivätkä he ehdi tai jaksa juosta naisten perässä.

Ei ole kumppanin tehtävä tulla toisten kotiin tekemään kotitöitä. En minä ainakaan vaatisi tai odottaisi tuollaisia palveluksia uudelta kumppaneilta. Eikä ole kumppanin tehtävä hoitaa lasten asioita, se on vanhempien tehtävä.

Vierailija
64/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei ole aikaa, kertoo vain, ettei sulla ole sen vertaa älyä ja käsiä, että menisit auttamaan esim. ruuanlaitossa ja lasten kuskaamisessa. Ei sinusta ole kumppaniksi naisille, koska ajattelet vain itseäsi ja omaa k*rpääsi.

Toimivissa parisuhteissa mies kantaa osansa työkuormasta niin, että naisellekin jää riittävästi joutilasta aikaa. Seksi ja parisuhde ei vois vähempää kiinnostaa kun kaikki lasten aiheuttama työ kaatuu naisen vastuulle. Tai yksinhuoltajaisän. Heitäkin on, eivätkä he ehdi tai jaksa juosta naisten perässä.

T. perheen isä, kolme lasta

No ei kai alkavassa seurustelusuhteessa?

T. Nainen, yh, 2 lasta

Tämä olisi omastakin mielestäni vähän outoa ihan tuoreessa tapailuasteen suhteessa.

Niinpä, ap ei ole kertonut onko se tapailujen sisältö ollut mitä. Jos tapaamisen tarkoitus on tilata seksiä omaan kotiin, niin se ei pitkän päälle miellytä montaakaan naista, ellei nimenomaan olla sovittu pelkästä seksisuhteesta.

Aika monen asian pitää sopia yhteen, että vanhemmiten syntyy pysyvä seurustelusuhde. Ap kertoo tilanteista, missä näin ei ole ollut. Syytä voi vain arvailla, mutta vika tuskin on vain siinä, että naiset ovat sanoneet haluavansa parisuhdetta, mutta sellaista ei sitten syntynytkään.

Vierailija
65/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse "seurustelin" joskus yh:n kanssa, kun ei tavattu niin tapailin muita naisia siinä sivussa. Löytyi nykyinen rakkaus festareilta.

Vierailija
66/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo ole ap:n lapsia eikä välttämättä hyväksyisi häntä.

Vierailija
67/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyhoota ei voi kiertää tarpeeksi kaukaa törmäämättä toiseen.

Vierailija
68/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka parisuhdemielessä kiinnostaa löytyy kyllä aikaa. Itse lopettaisin tapailun, jos tilanne olisi kääntynyt tuollaiseksi eli että toisella ei ole riittävästi kiinnostusta parisuhteeseen. Tai olisin jo lopettanut aiemmassa vaiheessa suhteen. Turha sitä on miettiä miksi, ei vain sovittu yhteen eikä se ole kummankaan vika.

Vierailija
69/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei minullakaan olisi aikaa nähdä enempää kuin kerran viikossa viikonloppuna, vaikkei ole lapsiakaan. Työmatkoihin menee aikaa, koska asun eri kaupungissa kuin missä työpaikka sijaitsee. Sitten pitäisi vielä ehtiä käydä kaupassa, laittaa ruokaa, pyykätä, siivota, kuntoilla ja nukkua riittävästi. Toki jos mies lähtisi mukaan vaikka juoksulenkille tai uimaan niin sitten ehkä onnistuisi. Jättäisin kyllä homman sikseen jos joku uusi tuttavuus alkaisi heti alussa valittamaan, ettei nähdä tarpeeksi usein tai vaatimaan että minun pitää järjestää arkeni hänen aikataulujensa mukaan.

Vierailija
70/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin lopahtanut kiinnostus passiiviseen kumppaniehdokkaaseen. Viestitellään vaikka aamulla suunnitelmista. Kerron että ohjelmassa lapsen futispeli tai uimarannalle meno. Kyllä siinä toisen pitisi jo tajuta esim kysäistä että no miten menette peliin, tulenko hakemaan, käydään sen jälkeen syömässä. Jos ei tajua niin en kyllä järkkää lapsenhoitajaa varsinaisia treffejä varten. En etsi tapailukumppania vaan ihan oikeaa ihmistä jakamaan arkea. Jos toinen etsii treffailuseuraa niin hän etsii jotakuta muuta.

totaaliyh, kaksi lasta

Tuo on aivan raivostuttava tapa, että kerrotaan jotain, että on futispeli tai uimarannalle meno ja siitä pitäisi olettaa, että haluat apua tai ylipäätään nähdä. Pitäisihän se osata kysyä tuossa, että haluatko osallistua. Minä ainakin tulkitsen tuon, että on nyt muita suunnitelmia ja tapaaminen ei nyt ole vaihtoehto.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vielä tahtoo viettää aikaa niiden lasten kanssa kotitöiden lisäksi.. mutta kyllä se varmaan myös on osittain tekosyy, kuka haluaa käyttää vähäisiä vapaa-aikoja sellaiseen mihin ei kokonaan halua? Kun sitten on vielä mahdollisesti omat harrastukset, ystävät, perhe...

Tämä. Ja sitten osa ihmisistä kaipaa myös ihan vain omaa aikaa, jolloin ei tarvitse huomioida yhtään ketään. Mulle 2 kertaa viiikossa tapaaminen olisi ollut ihan liikaa silloin, kun lapset asuivat vielä kotona. Yksin asuessa sitten jo olisi mennytkin, kun ne kaksi kertaa olisi voinut tavata vaikka ravintolassa lounaan tai päivällisen merkeissä. 

Kai teini-ikäiset nyt jo osallistuvat kotitöihin, jos heidät on siihen opetettu. Jää vanhemmillekin enemmän omaa aikaa. 

Mun lapset osallistuivat kotitöihin jo eskari-iässä eli siitä ei ole kyse. Kyse on siitä, että mä tarvitsen aika paljon ihan omaa aikaa. Mulle oma aika tarkoittaa sellaista aikaa, että olen yksin eikä mun tarvitse edes ajatella, että toinen ihminen on jossain lähietäisyydellä. Mulle oma aika ei siis ole aikaa, jonka olen jonkun toisen ihmisen seurassa. Se ei ole mulle omaa vaan sen toisen kanssa jaettua. 

Vierailija
72/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin lopahtanut kiinnostus passiiviseen kumppaniehdokkaaseen. Viestitellään vaikka aamulla suunnitelmista. Kerron että ohjelmassa lapsen futispeli tai uimarannalle meno. Kyllä siinä toisen pitisi jo tajuta esim kysäistä että no miten menette peliin, tulenko hakemaan, käydään sen jälkeen syömässä. Jos ei tajua niin en kyllä järkkää lapsenhoitajaa varsinaisia treffejä varten. En etsi tapailukumppania vaan ihan oikeaa ihmistä jakamaan arkea. Jos toinen etsii treffailuseuraa niin hän etsii jotakuta muuta.

totaaliyh, kaksi lasta

Mieshän alistuisi tuossa aisuriksi. No löytyy niitä tyhmiäkin miehiä jotka alistuisivat tuohon.

Vierailija
73/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä ja sanon tämän 5- kymppisenä naisena, joka on itsekin deittiapeissa. 

Kyllä mä saan järkättyä aikaa vaikka samalle päivälle, mieshän voi tulla vaikka mun luo kahvittelemaan samalla kun pesen pyykkejä ja tiskejä.

Kyse on siitä, että naiset haluaa suhteen, mutta ei mitään tiivistä yhdessäoloa ja jatkuvaa viestittelyä, koska juuri keski-iässä on erottu yliraskaaksi muodostuneesta 20 vuoden avioliitosta ja lapsiperhehärdellistä. 

Mun deittiapin profiilissa lukee selkeästi, että on introvertti, en halua enää koskaan naimisiin, tuskin haluan ikinä enää asumaan yhdessä kenenkään miehen kanssa vaan omat kämpät ja omat rahat ja että haluan myös runsaasti omaa aikaa. Silti tulee mätsejä ja kivoilta introverteiltä miehiltä.

Nyt tapailen introverttia 5- kymppistä miestä ja hän ajattelee samoin paitsi että hän haluaa nähdä 2-3 kertaa/viikko. Mulla riittäisi 1-2 kertaa/viikko. Täytyy jutella ja kysyä jos 2 kertaa/viikko olisi kompromissina jatkossa. Mua alkaa ahdistaa jos koko ajan nähdään ja pitää jotain sydänemojeja lähetellä. Siitä sitten seuraa se, että haluan erota.

Vierailija
74/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanosiin että tekosyy. Jos nainen tykkää sinusta niin kyllä suostuu tapaamisiin

Vierailija
75/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko googlata: Keskimäärin naiset käyttävät kotitöihin aikaa nyt 3 tuntia ja 15 minuuttia päivässä. Miehet käyttävät kotitöihin päivittäin 2 tuntia ja 38 minuuttia.

Päivässä!

Vierailija
76/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te ap teette silloin kun tapaatte? Menettekö oikeille treffeille tai teette muuten jotain mukavaa? Vai onko oletus, että nainen matkustaa luoksesi yöpymiskamat laukussaan, ja sitten katsotte telkkaria koko illan?

Itselläni alkoi myös pyykinpesu mennä näkemisten edelle, kun tapaamiset oli tuota jälkimmäistä. "Paras" oli, kun tämä pyysi minut luokseen vähän extempore, minulla oli aikaa niin menin. Ajattelin, että toinen on keksinyt meille jotain kivaa.

Perille päästyä mies haukotellen ilmoitti väsyttävän ja menevänsä päikkäreille, voin katsoa tv:tä sen aikaa. Siinä sitten istuin sohvalla miettien, että mitä helv..... täällä tapahtuu. Miehen makuuhuoneesta kaikuva kuorsaus vain soi taustalla. 

Vierailija
77/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te ap teette silloin kun tapaatte? Menettekö oikeille treffeille tai teette muuten jotain mukavaa? Vai onko oletus, että nainen matkustaa luoksesi yöpymiskamat laukussaan, ja sitten katsotte telkkaria koko illan?

Itselläni alkoi myös pyykinpesu mennä näkemisten edelle, kun tapaamiset oli tuota jälkimmäistä. "Paras" oli, kun tämä pyysi minut luokseen vähän extempore, minulla oli aikaa niin menin. Ajattelin, että toinen on keksinyt meille jotain kivaa.

Perille päästyä mies haukotellen ilmoitti väsyttävän ja menevänsä päikkäreille, voin katsoa tv:tä sen aikaa. Siinä sitten istuin sohvalla miettien, että mitä helv..... täällä tapahtuu. Miehen makuuhuoneesta kaikuva kuorsaus vain soi taustalla. 

Joo, vähän sama kokemus. Jonkin verran välimatkaa, ja joka kerta saa viedä ruokatarvikkeet mukanaan, muuten ei saa mitään syötävää koko aikana:) Mä tarjoan mun luona joka kerran ruuan.

Vierailija
78/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemuksen mukaan naiset hössöttävät aivan liikaa ja tämä mainittu kiire on ihan itse aiheutettua.

Miestä kutsutaan mieslapseksi jollei hiki hatussa ryhdy auttamaan naista kantamaan säkillä valoa taloon. 

Paljon vähempi hössöttäminen riittää oikein hyvin ja kun sen vähemmänkin organisoi hyvin, elämä on todella yksinkertaista sekä helppoa. 

Vierailija
79/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyyhoota ei voi kiertää tarpeeksi kaukaa törmäämättä toiseen.

Tässä olet oikeassa, miehen ei ikinä pidä ryhtyä mihinkään yh n kanssa. Se sama kohtalo odottaa, kertoimilla, minkä lasten isäkin sai aikanaan.

Jos lasten isä heitti naisen joka on lastensa äiti ulos, on naisessa jotain todella pahasti vialla. 

Jos nainen taas otti miehen, teki lapsia ja sitten totesi että väärä valinta ja ero, on naisen arvostelukyky täysin pielessä. 

Oli tapaus kumpi tahansa, kelvottoman naisen kanssa menet yhteen, mikäli yh n otat 

Ainoa mahdollinen yh on se joka on ollut yhden miehen kanssa, onnellisessa avioliitossa, tehnyt lapset ja mies on ennenaikaisesti kuollut. Olisivat yhdessä vieläkin mutta koska mies on kuollut, nainen on yh. Tälläisen yh n voi ottaa jos toisen lasten elättäminen maistuu

Vierailija
80/179 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Toivon, että tapailukumppania ei olla kiireellä esittelemässä lapsille, jotta hän voisi auttaa lasten asioissa tai muussa arkisessa kuormassa. Parisuhteessa tilanne on hieman eri, varsinkin jos asutaan yhdessä, mutta tapailun alkumetreillä aikuisten soisi tutustuvansa toisiinsa kunnolla ja olevan varmoja suhteen jatkosta ennen kuin lapset tapaavat kumppanin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme