Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naiset: "En halunnut nähdä enää yhtäkään kullia" - perheenäiti ja entinen domina kertoo karun totuuden unelmatyöstä

Vierailija
06.06.2025 |

Satu Kataja teki vuosia töitä dominana nimellä Valtiatar Keiju. Asiakkaita saattoi olla jopa seitsemän päivässä, eikä hän enää kotona jaksanut edes lastensa peittelyä. Kaikki tuntui olevan kunnossa ulospäin mutta sisältä kaikki oli rikki. Rahaa tuli, mutta hinta oli oma hyvinvointi. Nyt hän kertoo, miten pelko, viha ja kulissien ylläpito romahduttivat hänet täysin.

Mammat, nyt ihan oikeasti: voiko tällainen työ olla hyvästä kenellekään? Onko se naisen voimaantumista vai totaalista vieraantumista omasta kehosta ja perheestä? Ja miksi niin monet nykyään puolustaa tätä "omana valintana"? Missä kohtaa unohtui se, että joku tekee tätä siksi että muuten perhe ei syö?

Kertokaa rehellisesti, mitä ajattelette. Näettekö tässä voimaantumista vai jotain muuta?

Kommentit (199)

Vierailija
1/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei syö... Suomessa on sosiaaliturva. Kyllä perhe syö vaikka ei töikseen piiskaisi nahka-asu päällä miehien kulleja.

Eli oma valinta, johon kaikilla pitää olla oikeus.

Vierailija
2/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso P.Rovo T.Rolli -Mamma voisit lopettaa näitten juttujen varastelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että mediassa alkaa näkyä myös näitä realistisia kuvauksia seksityöstä, eikä pelkkää hehkutusta tyyliin helppo työ, ihanat asiakkaat ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
4/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kyllä kurittaa miehiä. Mutta ei kyllä lateksit kiinnosta. Arkinen keski-ikäinen nainen voi piiskata ja halveksia. Olisko menekkiä 😂

Vierailija
5/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
6/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnoutiin asti ei tietenkään kannata tehdä mitään työtä, ei edes seksityötä. Jos olisin noin rahakkaissa hommissa, en todellakaan ottaisi seitsemää asiakasta päivässä.

Vierailija
7/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe voimaantumista. Mä näen bisneksen. Työn. Liiketoiminnan. Rahan. Voimaantuminen on jotain politiikkaa ja hyväntekeväisyyttä. Sitä se ei ole. Se on työ muiden joukossa, josta saa rahaa.Ihan missä tahansa työssä voi tulla burn out tai leipääntyminen omaan työhönsä.

Vierailija
9/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso P.Rovo T.Rolli -Mamma voisit lopettaa näitten juttujen varastelun.

Keneltä oon varastanut?

Häh.

Ap

Vierailija
10/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin kyllä kurittaa miehiä. Mutta ei kyllä lateksit kiinnosta. Arkinen keski-ikäinen nainen voi piiskata ja halveksia. Olisko menekkiä 😂

Olisi, jos olet yhtään hyvä, eli osaat homman ilman opastusta. Toki haluisin, että pakotat minut riituutumaan alasti edessäsi, kun nöyryytät ja piiskaat minua.

Vierailija
11/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että mediassa alkaa näkyä myös näitä realistisia kuvauksia seksityöstä, eikä pelkkää hehkutusta tyyliin helppo työ, ihanat asiakkaat ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

Vielä kun julkisuudessa näkyisi, että poliitikon työ ei ole helppoa, ihanaa ja unelmaa tai työ Valtioneuvoston kansliassa ei ole unelmapesti eikä huipputyö.

Vierailija
12/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tällaisen tapauksen perusteella johtopäätöksen tekeminen, että ei sovi kenellekään on yhtä loogista kuin päinvastaisen tapauksen perusteella johtopäätöksen tekeminen, että sopii kaikille.

Vierailija
13/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmatyö? Miesläskejä ja rumia roikottimia. Varmaan haisevat kamalalta session jälkeen.

Vierailija
14/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin haluaisin olla tomeran rouvan kuritettavana.

Vierailija
15/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä halua nähdä yhtäkään kullia ihan tavallisen toimistotyöpäivänkään jälkeen 

Vierailija
16/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmatyö? Miesläskejä ja rumia roikottimia. Varmaan haisevat kamalalta session jälkeen.

100-200 euroa tunnilta voi pyytää. Eikä tarvitse pomolle nöyristellä.

On olemassa pahemmanhajuistakin hommaa.

Vierailija
17/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Unelmatyöstä"??????

Vierailija
18/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi, jos olet yhtään hyvä, eli osaat homman ilman opastusta. Toki haluisin, että pakotat minut riituutumaan alasti edessäsi, kun nöyryytät ja piiskaat minua.

Kuka nyt opastusta haluaa joltain luikerolta. Vaatteet saat ottaa pois mahdollisesti, sehän riippuu täysin omasta käytöksestäsi. 

Vierailija
19/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa tulee lähinnä takaovista.

Vierailija
20/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100-200 euroa tunnilta voi pyytää. Eikä tarvitse pomolle nöyristellä.

On olemassa pahemmanhajuistakin hommaa.

Liian huono liksa noin vastenmielisestä ja likaisesta työstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi