Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naiset: "En halunnut nähdä enää yhtäkään kullia" - perheenäiti ja entinen domina kertoo karun totuuden unelmatyöstä

Vierailija
06.06.2025 |

Satu Kataja teki vuosia töitä dominana nimellä Valtiatar Keiju. Asiakkaita saattoi olla jopa seitsemän päivässä, eikä hän enää kotona jaksanut edes lastensa peittelyä. Kaikki tuntui olevan kunnossa ulospäin mutta sisältä kaikki oli rikki. Rahaa tuli, mutta hinta oli oma hyvinvointi. Nyt hän kertoo, miten pelko, viha ja kulissien ylläpito romahduttivat hänet täysin.

Mammat, nyt ihan oikeasti: voiko tällainen työ olla hyvästä kenellekään? Onko se naisen voimaantumista vai totaalista vieraantumista omasta kehosta ja perheestä? Ja miksi niin monet nykyään puolustaa tätä "omana valintana"? Missä kohtaa unohtui se, että joku tekee tätä siksi että muuten perhe ei syö?

Kertokaa rehellisesti, mitä ajattelette. Näettekö tässä voimaantumista vai jotain muuta?

Kommentit (199)

Vierailija
21/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmatyö? Miesläskejä ja rumia roikottimia. Varmaan haisevat kamalalta session jälkeen.

Samanlaisia miesläskejä sitä näkee tavallisessa toimistotyössä päivittäin.

Vierailija
22/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin kyllä kurittaa miehiä. Mutta ei kyllä lateksit kiinnosta. Arkinen keski-ikäinen nainen voi piiskata ja halveksia. Olisko menekkiä 😂

No aivan varmasti olisi! Itseäni ei kyllä kiinnosta, mutta kyllähän pervoja on joka lähtöön. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, tuolla on ollut joku kartano jossa työskentelee dominoita ym? Eikö se ole Suomessa laitonta bordellitoimintaa?

Vierailija
24/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin kyllä kurittaa miehiä. Mutta ei kyllä lateksit kiinnosta. Arkinen keski-ikäinen nainen voi piiskata ja halveksia. Olisko menekkiä 😂

Mä haluaisin vetää latexit päälle ja hakata näitä niin että tuntuu. Eivät tulisi toiste asiakkaaksi, jos edes eläisivät sen jälkeen.

Vierailija
25/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmatyö? Miesläskejä ja rumia roikottimia. Varmaan haisevat kamalalta session jälkeen.

Samanlaisia miesläskejä sitä näkee tavallisessa toimistotyössä päivittäin.

Joo, vaatteet päällä etäisyyden päässä ilman seksuaalisuuden häivääkään.

Vierailija
26/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin vetää latexit päälle ja hakata näitä niin että tuntuu. Eivät tulisi toiste asiakkaaksi, jos edes eläisivät sen jälkeen.

Joo, vähän kyllä haittaa, että siinä toteutetaan miesten fantasiaa. 

Vierailija
27/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengenlähdössä?

Vierailija
28/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenkiintoiselta hommalta. Valitettavast mulla ei pokka pidä joten purskahtaisin varmasti nauruun kesken session. Asiakas joka on just päässyt fiiliksiin ei varmaan tykkäisi siitä. Harmi.

Vierailija
29/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmatyö? Mistä tuon repäisit? Lähinnä painajaista, joka rikkoo psyykeen.

Vierailija
30/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan varma että tämä(kin) on jotenkin miesten vika. En vain heti keksi miten.

Vierailija
31/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengenlähdössä?

Ei, vaan hommaa ei tehdä omaksi iloksi, vaan kuitenkin miehen käsikirjoituksen mukaan. En minä haluaisi ketään hengiltä hakata kuitenkaan 

Vierailija
32/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
33/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100-200 euroa tunnilta voi pyytää. Eikä tarvitse pomolle nöyristellä.

On olemassa pahemmanhajuistakin hommaa.

Liian huono liksa noin vastenmielisestä ja likaisesta työstä.

Odotappa vielä muutama vuosi oikeistohallituksen kurjistuspolitiikkaa, niin olet tuohon hintaan westendiläisen poikapursiseurakerhon keskiviikkoklubilla itse alastomana sidotuna sängyssä palava kynttilä tungettuna pystyssä olevaan berseesi, ja kiität vielä rahoista poislähtiessäsi.

Vierailija
34/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että mediassa alkaa näkyä myös näitä realistisia kuvauksia seksityöstä, eikä pelkkää hehkutusta tyyliin helppo työ, ihanat asiakkaat ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

Uskotko ihan oikeasti hehkutusta ihanista asiakkaista? 🤢🤮

Vierailija
35/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoskisin niin että roiskuu..raastimella rapsuttaisin..kumisaappaat ja raksavaatteet päälläni.

Vierailija
36/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo taiteilijanimi vitsi? Valtiatar tonnikeiju paremminkin.

Vierailija
37/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe voimaantumista. Nykyaikainen "liberaali"feminismi on niin kummallista. Ajatellaan, että nainen voimaantuu myymällä seksiä. Toivotetaan miehet tervetulleeksi naisten tiloihin. Väitetään, että naisten asiat koskisivat muitakin sukupuolia. Ja sitten vielä kannatetaan kohdunvuokrausta, eli ihmiskauppaa.

Vierailija
38/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole aika normaali reaktio? Ettei tahdo nähdä sukupuolielimiä.

Vai pitäisikö olla niin että jos näkisin vielä kolme kullia niin sitten olisin tyytyväinen.

Vierailija
39/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mielenkiintoiselta hommalta. Valitettavast mulla ei pokka pidä joten purskahtaisin varmasti nauruun kesken session. Asiakas joka on just päässyt fiiliksiin ei varmaan tykkäisi siitä. Harmi.

Korjaisit tilanteen hetkessä ilmoittamalla, että sua naurattaa miehen säälittävän pieni muna. Harjoittele muutama viikko silloin tällöin solvauksia itseksesi, niin kyllä se siitä. Vauvapalstan seurailu on jo hyvä alku.

Vierailija
40/199 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex drive kestää luontaisesti vain niin pitkään kuin keho jaksaa tuottaa seksihormoneja. lisääntymistä vartenhan Jumala ne keksikin. Vanhuksille on muut ilot kuten hengellisyys, puutarhanhoito, elämästä nauttiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi