Taloyhtiö pakottaa KAHDEKSAN päivän ajan kesälomalla nousemaan enne klo 8
Tekevät ilmastoinnin puhdistusta ja ajanjaksoksi on ilmoitettu KAHDEKSAN päivää 8-16. Toki arkena tuo olisi ok, mutta EI OLE KESKIKESÄLLÄ.
Kommentit (71)
Joka kerta olen soittanut ja sanonut, että asunnossa asuu iso paha koira, joka syö suuhunsa, jos asuntoon tullaan omin päin avaimilla. Joka kerta ehdotukseni siitä, että aikaväliltä 1.-8. pvä klo 8-16 on löytynyt yksi yhdessä sovittu kellonlyömä, jolloin työ tehdään. Viimeksi varasivat kolme kokonaista työpäivää palovaroittimien patterien vaihtoon, mutta niin vaan onnistui homma valmiiksi ensimmäisenä ilmoitettuna työpäivänä klo 10.00-10.05.
Ei tässäkään ole kyse mistään muusta kuin siitä, että nykymaailmasta on kadonnut tyystin a) maalaisjärki ja b) kyky ja halu huomioida muut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisin alasti ja antaisin raksamiesten herättää.
Luuletko tosiaan että ne apuja siihen tarvitsee?
Mikä pakottaa heräämään ennen kahdeksaa? Nukut niin pitkään kun haluttaa ja avaat sitten oven ilmastointihemmoille kun tulevat. Ei kai ne kahdeksaa päivää teidän huushollia nuohoa.
Asuin kerran kesätöissä kerrostalossa, jossa tehtiin ikkunaremonttia. Ukot tulivat seitsemältä. Kieltämättä hieman harmitti, kun olin tullut iltavuorosta ja nukahtanut joskus kahden aikaan. Mutta aika nopeasti ne ikkunat oli vaihdettu.
No voi kurja kuinka KAMALAA, miksi kirjoitat NÄIN RASITTAVASTI. Meillä remonttimelu kestänyt jo kuukauden, älä valita.
Mitä sit. Ei tarvi nukkua yli 8 ja oo mielissäs että taloyhtiä huoltaa taloa. En tajuu tommosta nukkumista, ite olen noussu koko elämäni kello 6 aamulla oli sitten loma tai viikonloppu.
Minulla on väliovessa lappu ettei saa tulla yleisavaimella ja oma lukko.
On kyllä vaikeankuuloista asumista tuollainen. Paljonko asunnot maksoivat ja mikä on vastike? En asuisi päivääkään noin, ok-talo se olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä vaikeankuuloista asumista tuollainen. Paljonko asunnot maksoivat ja mikä on vastike? En asuisi päivääkään noin, ok-talo se olla pitää.
Vain kolhoosiasumisessa on tällaisia ongelmia.
Isännöitsijä on taloyhtiön toimitusjohtaja. Ja pulinat pois.
Ei ne köy yhdessä asunnossa kuin kerran eikä se kestä kuin puolisen tuntia, riippuen montako poistoventtiiliä on. Pienet kämpät jidxeinoke vaatehuonetta nenee alle vartti. Vaikuttaa isolta yhtiöltä jis noin kauan menee.
Meidän taloyhtiössä yleensä ensimmäinen ilmoitus on tuollainen iso aikaväli. Sen jälkeen tulee sitten tarkemmat ilmoitukset, milloin ovat missäkin rapuissa, tässä taloyhtiössä noita rappuja riittää, kun on monta taloakin.