Taloyhtiö pakottaa KAHDEKSAN päivän ajan kesälomalla nousemaan enne klo 8
Tekevät ilmastoinnin puhdistusta ja ajanjaksoksi on ilmoitettu KAHDEKSAN päivää 8-16. Toki arkena tuo olisi ok, mutta EI OLE KESKIKESÄLLÄ.
Kommentit (71)
Mikä on ongelma? Nouset avaamaan oven tai annat huoltomiehen tulla yleisavaimella.
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen makaa sängyssä vielä kahdeksalta?
Minä.
Vierailija kirjoitti:
12.6. - 20.6. klo 8 - 17 lompsitaan kotiin palovaroittimiin liittyvän homman vuoksi.
Ei mitään tarkempaa ennakkoilmoitusta.
Supo-poliisi asentamassa lisäkameran samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri pakottaa mut heräämään joka aamu tasan klo 7. Ilmeisesti pää höyryten odottaa hiljaisuuden päättymistä ja heti on aloitettava armoton tömistely, pauke ja marmorikuulien pudottelu (siltä se ainakin kuulostaa) laminaatille juuri mun sängyn yläpuolella. Toivoisin, että ihmiset joskus ajattelisivat.
Kun hiljasuusaika päättyy niin sitte ei tartte enää olla hiljaa. Aatteleppa ite! Mulle ainakin on aamusin tosi tuskaa odotella että kello tulee 7 että pääsee puuhastemaan, yleensä herään klo 4.
Vanhuksilla se on sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri pakottaa mut heräämään joka aamu tasan klo 7. Ilmeisesti pää höyryten odottaa hiljaisuuden päättymistä ja heti on aloitettava armoton tömistely, pauke ja marmorikuulien pudottelu (siltä se ainakin kuulostaa) laminaatille juuri mun sängyn yläpuolella. Toivoisin, että ihmiset joskus ajattelisivat.
Kun hiljasuusaika päättyy niin sitte ei tartte enää olla hiljaa. Aatteleppa ite! Mulle ainakin on aamusin tosi tuskaa odotella että kello tulee 7 että pääsee puuhastemaan, yleensä herään klo 4.
Itse varmaan tykkäät, jos teen remonttia ja hakkaan kattiloita vielä 21.59?
Sopii vallan mainiosti kunhan et tee sitä enää klo 22. Miksi hakkaat kattiloita?
Puran paineita, kun sen jälkeen pitää olla niin monta tuntia hiljaa. Miksi sinä heittelet marmorikuulia klo 7 aamulla?
Vierailija kirjoitti:
Antaisin työmiesten ottaa minut.
Antaisin työmiehille ja varsinkin työmiehiä esittäville lyijyä, suuhun pantavaksi
Vierailija kirjoitti:
Just tän takia haluan asua ylimmässä kerroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne joka päivä kaikkien luona käy. Vai miksi pitää kaikki kahdeksan päivää päivystää?
Luulisi, että heidän käytyään on vapaata.
Ei mene järkeen, etteivät voi ilmoittaa jokaiselle asukkaalle tarkasti minä päivänä ja kellon aikana käyvät minkäkin osoitteen. Ap joutuu päivystämään kahdeksana päivänä klo 8-16, elleivät nyt satu käymään ennen sitä kahdeksatta päivää. V i t t umaista sanon ma. Miten tossa voit elää elämääsi rauhsssa, käydä suihkussa ym intiimiä kun koko ajan pitää olla varpaillaan milloin huolto rinkuttaa ovikelloa tai tulee yleisavaimilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne joka päivä kaikkien luona käy. Vai miksi pitää kaikki kahdeksan päivää päivystää?
Ei mene järkeen, etteivät voi ilmoittaa jokaiselle asukkaalle tarkasti minä päivänä ja kellon aikana käyvät minkäkin osoitteen. Ap joutuu päivystämään kahdeksana päivänä klo 8-16, elleivät nyt satu käymään ennen sitä kahdeksatta päivää. V i t t umaista sanon ma. Miten tossa voit elää elämääsi rauhsssa, käydä suihkussa ym intiimiä kun koko ajan pitää olla varpaillaan milloin huolto rinkuttaa ovikelloa tai tulee yleisavaimilla.
Ihan alkoi savu nousta korvista, vaikkei asia itseäni kosketakkaan. Kyllä asukkaalla täytyy olla tarkempi tieto milloin hänen kotirauhaa tullaan häiriköimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan alkoi savu nousta korvista, vaikkei asia itseäni kosketakkaan. Kyllä asukkaalla täytyy olla tarkempi tieto milloin hänen kotirauhaa tullaan häiriköimään.
Mulla sama, ärsytti jo yhden päivän varuillaan olo tuulettimen vaihdon takia, heräsin sitä varten paljon tavallista aikaisemmin, onneksi tulivat sentään n klo 12 ja pääsin loppupäiväksi omille puuhilleni, mut ei minustakaan ole asukkaille kohtuullista jättää viikoksi aikataulua roikkumaan, vaikka työmiehille se toki antaa happea edetä tilanteen mukaan häiritsemään asunnosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiö ei pakota, vaan yrittäjä jonka tarjukseen yhtiö on tarttunut. Muut ois ottanu isompaa liksaa.
Yhtiö on tarjouksen hyväksynyt, se on vastuussa. Ookkonää tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se käy järkeen, sinulla ei vaan kapasiteetti riitä. Päivystäminen ei ole tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Huoltohommat on tehtävä. Voit toki maksaa itse yksilöllisestä palvelusta.
Ne on aina tommoisia, ei sosiaalisia taitoja
Vierailija kirjoitti:
12.6. - 20.6. klo 8 - 17 lompsitaan kotiin palovaroittimiin liittyvän homman vuoksi.
Ei mitään tarkempaa ennakkoilmoitusta.
Meillä uudet palovaroittimet asennettiin niin, että huoltoyhtiö soitti ovikelloa, jollei kukaan vastannut, kävivät omilla avaimilla asentamassa varoittimen. Tästä infottiin etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän saa elämään ihan ilmaista jännitystä.
Odottakaapa, jos tulee viemäriputkien sukitus. Vessaa ei saa vetää eikä hanoja avata klo 8-16 talon koosta riippuen 1-2 viikkoon. Kannattaa pistää laput, että muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen makaa sängyssä vielä kahdeksalta?
Minä.
Minä vielä yhdeksältäkin.
Sängyn allako sulla ilmastointi putket?
Minulla yksi hesarin toimittaja aloitti kävelyravin klo 6.00. Tiesi ihan hyvin miten kaikki kuuluu. Pyysin hiljentämään muutakin aktiviteettia, eikä mitään tulosta. Hän ilmeisesti poliisin lapsi.